Scaricà e foto da Instagram in u vostru telefonu


A cunniscenza cù a programmazione ricunnosce immediatamente i file cù una estensione JSON. Stu furmatu hè una sigla di termini di Notazione di l'Uccatu di JavaScript, è in realtà a versione testuale di u scambiu di dati adupratu in u linguaghju di programmazione JavaScript. Di conseguenza, di scontra cù l'apertura di tali lìbbuli aiuterà sì software specializatu o editor di testu.

Aprite i script JSON

A caratteristica principale di script in formatu JSON hè a so intercambiabilità cù u furmatu XML. Entrambi i tipi sò documenti di testu chì ponu esse aperti da i processori di testi. Tuttavia, principiamu cù un software specializatu.

Metudu 1: Altova XMLSpy

Un ambienti di sviluppu ben notu, chì hè adupratu cum'è i prugrammi web. Questu ambientu hè ancu generatu file JSON, perciò hè ancu capace di aprire documenti di terze parti cù sta estensione.

Scaricate Altova XMLSpy

  1. Aprite u prugramma è selezziunate "File"-"Apertu ...".
  2. In l'interfaccia aghjunghje, andate in a cartella duve si trova u schedariu chì avete bisognu di aprire. Selezziunu cun un clicu cù u mouse è cliccate "Apertu".
  3. U cuntenutu di u documentu sarà visualizatu in a zona centrali di u prugramma, in una finestra separata di u visore-editor.

I svantaghji di stu software sò duie. U primu hè una base di distribuzione pagata. A versione di giudiziu hè attiva per 30 ghjorni, ma per riceve lu, ghjustu specificà u nome è a cassetta postale. U secondu hè un travagliu totalu: à una persona chì hà appena bisognu di aprire un schedariu, pò sembra inaburmatu.

Metudu 2: Notepad ++

Editore di testu multifunzione Notepad ++ - u primu di a lista di script adatti per l'apertura in u formatu JSON.

Vede ancu: U megliu editore di testu analogu Notepad ++

  1. Apertu Notepad ++, selezziunu in u menu di vucca maiò "File"-"Apertu ...".
  2. In u apertura "Esploratore" andate à a posizione di u script chì vene à vede. Allora selezziunu u schedariu è cliccate nantu à u bottinu. "Apertu".
  3. U documentu hè aperto cum'è una scheda separata in a finestra di prugramma principale.

    Di seguito, pudete vede velocemente e pruprietà principali di u schedariu - u numeru di linee, codifiche è cambiate dinò u modu di editazione.

I vantaggi di Notepad ++ sò beddi - quì ci hè una visualizzazione di a sintassi di parechji linguaggi di programmazione, supportu per i plug-in, è di dimensioni scarsevule ... Tuttavia, à causa di alcune funzionalità, u prugramma funziona lentamente, soprattuttu se si aprite un documentu grande.

Metudu 3: AkelPad

Incrusibilmente sèmplice è altrò riccu in funzioni di editor di testu da un sviluppatore russo. JSON hè ancu un formatu supportatu.

Scaricate AkelPad

  1. Aprite l'applicazione. In u menù "File" cliccate nantu à l'elemento "Apertu ...".
  2. In u Gestore di File integratu, andate in u cartulare cù u file di script. Selezziunu e apriselu cliccendu nantu à u bottinu pertinente.

    Ci vole à avvisà chì quandu sceglite un documentu, una visione rapida di u cuntenutu hè dispunibule.
  3. L'esecuzione JSON selezionata sarà aperta in l'applicazione per visione è editazione.

A piacè di Notepad ++, sta versione di notepiu hè ancu gratis è supporta i plugins. Funziona più veloce, ma i file grandi è cumplessi anu micca apri a prima volta, cusì tene in mente questu caratteru.

Metudu 4: Komodo Edit

Un software libaru per a scrittura di u còdice di software da a cumpagnia Komodo. Dispone di un'interfaccia moderna è larghe funzioni di supporto per i prugrammatori.

Scaricà Komodo Edit

  1. Apertu Komodo Edith. In a tabuletta di travagliu truvà u pulsante "Open File" è cliccate nant'à.
  2. Approfitta di "Esploratore"per truvà a posizione di u vostru file. Avè fattu sta, selezziunu u documentu cliccando una volta nantu à u cù u mouse è aduprà u pulsante "Apertu".
  3. U documentu selezionatu in precedenza si aprirà in a scheda di travagliu di Komodo Edit.

    A veduta, a edizione è u sintassi di sintassi sò dispunibuli.

Purtroppu, u prugramma manca di russo. Tuttavia, un uteru ordinariu hà da spaventà dopu da una funzionalità ridondante è elementi di l'interfaccia incomprensibile - dopu tuttu, questu editor hè in primis indirizzatu à i prugrammatori.

Metudu 5: Sublime Text

Un altru rapprisentante di editor di testi orientati à u còdice. L'interfaccia hè più simplicia ch'è quella di i so colleghi, ma e possibilità sò uguale. Versione dispunibile è portable di l'applicazione.

Scaricate u Sublime Text

  1. Eseguite u sottolinea testu. Quandu u prugramma hè aperto, passà per i punti. "File"-"Open File".
  2. In a finestra "Esploratore" seguitu l'algititiu cunnisciutu: truvate a cartella cù u vostru documentu, selezziunela è aduprà u pulsu "Apertu".
  3. U cuntenutu di u documentu hè dispunibule per visione è editazione in a finestra principale di u prugramma.

    Di e funzioni da valere a vista di a vista rapida di a struttura, situata in a barra laterale à destra.

Purtroppu, u Sublime Text ùn hè micca dispunibile in rusa. U vantaghju hè u mudellu di distribuzione di shareware: a versione gratuita ùn hè micca limitata da nunda, ma di volta in volta ci hè un ricordu di a necessità di cumprà una licenza.

Metru 6: NFOPad

Un quadru semplice, ma per a visione di documenti cù l'estensione JSON hè dinò adatta.

Scaricate NFOPad

  1. Start Notepad, usa u menu. "File"-"Apertu".
  2. In l'interfaccia "Esploratore" andate in a cartella induve u script JSON hè conservatu per aprire. Ci vole à avvalendu chì, per difettu, NFOPad ùn ricunnosce micca i documenti cù questa estensione. Per fà rende visibili à u prugramma, in u menù menu a tendi "File Type" set point "Tutti i File (*. *)".

    Quandu u documentu desideratu hè visualizatu, selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "Apertu".
  3. U schedariu sarà aperto in a finestra principale, dispunibule per a visione è l'editing.

NFOPad hè adeguatu per visione di documenti JSON, ma ci hè una sfumata - quandu apri uni di sti, u prugramma si ferma beni. Chì hè a ragione per chì sta caratteristica hè micca scunnisciuta, ma fate attenzione.

Metudu 7: Notepad

Infine, un processore di testu standard integratu in Windows hà ancu a capacità di aprire i file cù una estensione JSON.

  1. Aprite u prugramma (ricordate - "Start"-"Tutti i prugrammi"-"Standard"). Selezziunu "File"dopu "Apertu".
  2. Apparirà una finestra "Esploratore". In essa, andate in a cartella cù u file desideratu, è setate a visualizzazione di tutti i file in u listessu rispettu.

    Quandu u schedariu hè ricunnisciutu, selezziunu e apriselu.
  3. U documentu aprirà.

    A soluzione classica da Microsoft hè ancu micca perfetta - micca tutti i schedari in stu furmatu ponu esse aperti in u Notepad.

In conclusione, dicemu i seguenti: i file cù l'estensione JSON sò documenti di testu pianu chì pò esse trattati non solu da i prugrammi descritti in l'articolo, ma da un gruppu di altrui, inclusi Microsoft Word è i so analoghi gratuiti LibreOffice è OpenOffice. Ci hè una alta probabilità chì i servizii in linea saranu in grado di gestisce tali file.