Tracciate linee in Photoshop

Oghje, in e strade di e cità pudete vede un numaru abbastanza grande di vetture VAZ. Questu hè una marca famosa di automobili, chì hè rinomata per a so simplicità è u tagghiu bassu. Tuttavia, ci sò i veiculi è l'inconvenienti - questu hè fiducia. Hè per quessa chì hè necessariu scansu un diagnosticu cunduttu è fà prutezzione in programmi bonu è di qualità. Per esempiu, in u Meu Tester VAZ.

Decriptografia di i dati

Ogni prugramma da diagnostiquà a vittura hè alleata à a ricezione è à i decifrati di i dati da a unità di cuntrollu. Stu bisognu hè scaturitu à causa di u fattu chì assolutamente tutte e vittime ùn ponu micca tracciari indicatori in una lingua comprensibile per tutti, ancu s'ellu si tratta di pruduzzioni domestica. U prugrammu consideratu in stu casu ùn hè diversu da l'innuculi. Tutti i dati sò visualizzati in a schermata principale.

Questu schermu ti permette di caricare i dati chì sò digià ricevuti è salvati durante i diagnostichi precedenti. Questu hè assai utile, per esempiu, per confrontà i risultati, perchè hè pussibile capisce sicuru se a riparazione hà aiutatu o no.

Sistema di iniezione di carburante

Dighjà deve esse annunziatu chì u prugramma hè a più adatta per prufessiunali sperimentati, è solu pò esse adupratu da l'utenti cumuni. U fattu hè chì cù essa pò ancu personalizà l'ugelli, abilità o disattivà alcune relè importanti, e sì. Tuttu ciò si riflette in una di e tante sizzioni presentate da u diagnosticu.

Un elementu impurtante hè u pulsante. "Cunsultà u ritornu"chì elimina da l'utente a capacità di fà cambià u travagliu di a vittura è furnisce stu casu à a centralina. Questu hè una parte abbastanza impurtante di u diagnosticu cù l'aiutu di u Miu Tester VAZ, chì quandu operà un veìculu, hè necessariu chì tutti i nodi sò cuntrullati da i sistemi di a macchina, e micca da i prugrammi di u computer.

Engine

Spesso a ghjente vene à i centri di diagnosi chì sò infelici cù i sistemi elettronichi o cù i prestazioni di u mutore. Hè questi nodi chì ponu esse verificati facilmente da u prugramma, è ancu personalmente. Se parramu specificamente nantu à u mo Tester VAZ, permette à u pruprietariu di una vittura domestica di imparà assai circa u travagliu di u mutore, chì permetterà di truvà cuncinzioni nantu à a necessità di riparazione o di idoneità per un ulteriore usu.

Tuttavia, quì u Meu Tester VAZ ùn permette micca di cambià nunda. Ié, è difficiuli tali indicatori bisognu à esse cambiati, perchè sò in intervalli accettabili, o a vittura deve esse riparata. Nisun prucedimentu di diagnosticu rilatoratu à a sostituzione di numeri, quì, semplicemente ùn pò esse.

Prove è errori

A cosa più interessante per un utilizatore simplici principia quì. A causa di queste opportunità, l'hardware è u software per a diagnostica sò spessu acquistati. Errori di ricerca è test di prestazione di a vittura. Prima ci vole a cunnessione à u veìculu. U lugiziale determinerà di modu indipendente tutti i dati necessarii è offre una scelta di parechji testu chì spieghjenu errori chì daveranu esse corretti in a stazione di serviziu.

Pudete fà senza essa se l'errori sò dighjà mostrati in una finestra speciale. Più spessu ci si registra un numeru è u so decrittu. Tale dati ghjunghjenu à u laptop in a unità di cuntrollu, allora hè ghjustu à avè u fattu chì tali informazioni sò assai irrilevanti. Per fà quessa, l'errori sò resettati, è a vittura hè testata sì cum'è una conducenza normale, ogni ghjornu o una pressione di pulsanti speciali. In u casu quì u Meu Tester VAZ ùn hà nunda di novu, a vittura hè cunsiderata pronta à aduprà è pudete dimenticà i vecchi records.

Virtues

  • U prugramma hè liberu;
  • L'interfaccia utilizza solu russu;
  • Disegno simile è low-key;
  • A interfaccia chiara;
  • Eccellente informazioni nantu à i nodi principali di a vittura.

Inconvenienti

  • Idoneu solu per l'automobili VAZ;
  • Ùn hè micca informativo per l'utrani inesperti;
  • Ùn hè micca supportatu da sviluppatore.

Basatu annantu à quì, ponu cuncernu chì u prugramma in questione hè perfettu per un prufessiunale, perchè cattura una quantità abbastanza grande di dati chì ti permettenu di fà una riparazione accurata è competente.

My Tester GAZ Video Tester Dead Pixel Tester Scanner Tyranus Daewoo

Share l'articolo in reti sociali:
Diagnostica di automobili domestiche hè una procedura chì hè necessariu per esse effettuata più spessu ch'è in automobili straniere. U me Tester VAZ pò aiutà à fà u - un prugramu eccellente è abbastanza informativo.
Sistema: Windows 7, 8, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Aleksander Karkhov
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 1.0