Adobe Gamma 3.0

Per i utilizatori reguli di Excel, ùn hè micca un secretu chì vari calcoli matematichi, di ingegneria è di finanzamenti ponu esse fattu in stu prugramma. Questa caratteristica hè resa applicendu vari formule è funzioni. Ma, se Excel hè costantemente impiegatu per effettuà tali calculi, allora a questione di urganizà l'utenti necessarii per stu dirittu diventa pertinente, chì aumenterà significativamente a velocità di calcoli è u livellu di praticità per l'utente. Scopemu cumu fà una tale calculatrice in Excel.

Procedura di creazione di a calculatrice

Hè cusì soprattuttu chì st'accurazione diventa, s'ellu ci vole, à sempre svolta u listessu tippu di calcoli è calcoli associati à un tipu particulare d'attività. In generale, tutte e calcolatrici in Excel ponu esse spartite in dui gruppi: universale (adupratu per calculi matematichi generali) è di profilu strittuu. L'ultimu gruppu hè spartitu in parechji tippi: ingegneria, finanziarie, prestiti d'investimentu, etc. A scelta di l'algitimu per a so creazione dipende da a funzionalità di a calculatrice, prima di tuttu.

Metudu 1: Usa Macros

Prima di tutti, cunsiderate l'algoritmi per creà calcolatrici persunate. Inizià da creà a calculatrice universale più semplice. Questu strumentu realizarà operazioni aritmetiche di base: addizione, multiplicazione, sottrazione, divisione, etc. Perciò, prima di procedà cù a procedura di creazione, avete bisognu di assicurà chì avete inclusu macros è un pannellu di sviluppatore. S'ellu ùn hè micca u casu, allora a macro deve esse attivata.

  1. Dopu chì e sìfule preliminari soprafatte sò fatte, andate in la tabulazione "Sviluppatore". Cliccate nantu à l'icona "Visual Basic"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Code".
  2. A finestra d'editore VBA inizia. Se avete a zona centrali visualizzata in grisgiu, è micca biancu, quessa significa chì ùn ci hè nisun campu di entrata di codice. Per attivà a so visione andate nantu à l'elemento menu "Vede" è cliccate nantu à l'iscrizzione "Code" in a lista chì compare. Pudete preme a tasca di funzione invece di queste manipolazioni. F7. In dui casi, un campu di còdice apparirà.
  3. Quì, in a zona centrali, avemu bisognu di scrive u còdice macro. Hà u forma seguente:

    Sub Calculatrice ()
    Dim strExpr as string
    'Inserisce i dati per u calculu
    strExpr = InputBox ("Inserisci dati")
    'Calculation di risultati
    MsgBox strExpr & "=" & Application.Evaluate (strExpr)
    End sub

    Invece di frasi "Inserisci dati" vi pudete scrive ogni altra accettavibile più per voi. Che sarà situatu sopra u campu di espressione.

    Quandu u còdice hè entratu, u schedariu deve esse sovrascrittu. Tuttavia, deve esse salvatu in un furmatu cù u supportu macro. Cliccate nantu à l'icona in forma di dischetto in a barra di strumenti di l'editor VBA.

  4. A finestra di u documentu di salvamentu inizia. Andate in u cartulare in u vostru discu duru o media amovibile in cui vulete salvà u. In u campu "Filename" assignate u documentu à u nome chjamatu o lasciate quellu chì hè assignatu per difettu. Obbligatoriu in u campu "File Type" da tutti i formati dispunibili sceglite u nome "Libreria Excel abilità per Macro (* .xlsm)". Dopu à stu passu, cliccemu nantu à u bottinu. "Salvà" in fondo à a finestra.
  5. Dopu, pudete chjappà a finestra d'editorie di macro cliccendu basta nantu à l'icona di stretta standard in forma di un quadruò rossu cù una croce bianca in u so angulu superiore a destra.
  6. Per fà una strumentazione computazionale chì utilizanu una macro, nant'à a tabulazione "Sviluppatore"cliccate nantu à l'icona Macros nant'à u strumentu in u blocu di strumentu "Code".
  7. Dopu à quessa, a macro finestra inizia. Selezziunu u nome di a macro chì appena creatu, selezziunela è cliccate nantu à u bottinu Run.
  8. Dopu chì hà fattu sta azzione, una calcolatrice hè creata basata nantu à a macro.
  9. Per fà un calculu in questu, scrivemu l'azione necessaria in u campu. U modu più pratice per aduprà stu scopu hè u blocu numericu di u tastieru, chì si trova à a destra. Quandu l'espressione hè entrata, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  10. Poi apparisce una piccula finestra in u schermu, chì cuntene a risposta à a soluzione di l'espressione specificata. Per chiuderu, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  11. Ma accunsentite chì hè abbastanza pratente ogni volta chì avete bisognu di fà azzioni computazionali, andate à a finestra di macro. Facciamo simplificà l'implementazione di a cursione di a finestra di computazione. Per questo, essendu in a tab "Sviluppatore", cliccate nantu à l'icona chì ci hè famosa Macros.
  12. Dopu, in a finestra di macro, selezziunate u nome di l'oggiu desideratu. Cliccate nantu à u bottinu "Opzioni ...".
  13. Dopu à quessa, a finestra hè lanciata ancu più chjura di quellu precedente. In stu, pudemu specificà una cumminazione di tasti d'accessu, chì, quandu cliccatu, mette in marinu una calculatrice. Hè impurtante chì sta combinazione ùn sia micca usata per chjamà altri prucessi. Dunque, i primi caratteri di l'alfabetu ùn sò micca raccomandati. A prima combinazione di tasti imposta u prugettu in Excel. Questa chjave Ctrl. A prossima chjave hè impostata da l'utente. Fà una chjave V (ancu se pudete sceglie un altru). Se a chjave hè aduprata già da u prugramma, una chjave di più sarà automaticamente aghjunta à a cumbinazione - Shift. Inserite u caratteru selezionatu in u campu "Scelta" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  14. Poi chiudi a finestra macro à u cliccatu nantu à l'icona di stretta di stretta in u angulu in dirittu superiore.

Avà quandu digità a combinazione di hotkey selezionata (in u nostru casu Ctrl + Shift + V) a finestra di calculatrice sarà lanciata. Sente d'accordu, hè molto più veloce è più faciule chè u chjamatu ogni volta da a finestra macro.

Lezione: Cumu creà una macro in Excel

Metudu 2: Usendu Funzioni

Hà dighjà à sente l'opzione di creà una calculatrice di cuntrastu stretta. Sarà disignatu per eseguire missioni specifiche, specifichi è postu direttamente nantu à u foglio di Excel. E funzioni Excel impiegate saranu aduprate per creà questu arnesi.

Per esempiu, creà un strumentu per cunvertisce i valori di massa. In u prucessu di a so creazione, aduprà a funzione Preob. Questu operatore si riferisce à l'unità di ingegneria funzioni incorporate Excel. U so scopu hè di trasformà i valori di una misura à un'altra. A sintassi di questa funzione hè cumpruta:

= PREVENT (numero; ish_ed_izm; con_ed_izm)

"Numero" - Questu hè un argumentu chì hà a forma di un valore numericu di u valore chì deve esse convertutu in un'altra misura di misurazione.

"Unità sorgente" - l'argumentu chì determina l'unità di misura di u valore da convertisce. Hè stabilitu da un còdice speciale chì risponde à una unità specifica di misura.

"Unità finale di misura" - l'argumentu chì definisce l'unità di misura di a quantità in cui u numaru originale hè cunvertitu. Hè ancu cumparatu cù i codici spiciali.

Avemu arricchitu nantu à questi codici, postu chì ne avemu bisognu dopu in a creazione di una calculatrice. In particulare, avemu bisognu di i codici per e unità di massa. Eccu una lista di i:

  • g - grammi;
  • kg - kilogrammi;
  • mg - milligramma;
  • lbm - Sterlina inglese;
  • ozm - uncia;
  • sg - scorie;
  • u - Unità atomica.

Hè ancu necessariu dì chì tutti l'argumenti di sta funzione ponu esse specificati sia per valori è per riferimenti à e cellule induve sò situate.

  1. Prima di tutti, facemu a preparazione. U nostru strumentu di computazione hà quattru campi:
    • Valore convertibile;
    • Unità sorgente;
    • Risultatu di conversione;
    • Unità finale.

    Selezziunemu l'infusioni in cui sò piazzati questi campi, è selezziunali cù formatting (riempimento è bordi) per una visualizazione più visuale.

    In i campi "Convertible", "Limitu di misurazione di a fonte" è "Limite di fine di a misurazione" entreremo i dati, è in u campu "Risultato di conversione" - esce u risultatu finale.

  2. Fighjà accussì chì in u campu "Convertible" l'utente hà pussutu immettere solu i valori validi, cioè numeri più grandi di zero. Selezzi a cella in cui u valore convertutu esse entratu. Vai à la tabulazione "Dati" è in u blocu di l'utili "U travagliu cù i dati" cliccate nantu à l'icona "Verificazione di i dati".
  3. A finestra d'utile cumincia. "Verificazione di i dati". Prima di tuttu, esegui l'impostazioni in a tab "Opzioni". In u campu "Tipu di dati" selezziunu u parametru da a lista "Real". In u campu "Valore" puru da a lista listessu a selezzione nantu à u parametru "Più". In u campu "Minimum" setatu u valore "0". Cusì, solu i numeri reali (cumpresi fratturali), chì sò più grandi di zero, ponu esse entrati in sta cella.
  4. Dopu à ch'è passatu à a tabulazione di a stessa finestra. "Messaghju per entrà". Quì pudete dà una spiegazione di ciò chì esattamente avete bisognu di entrà l'utente. Puderà vede quandu seleziona i valori di cella d'entrata. In u campu "Messaghju" scrivevi u seguitu: "Inserisci a quantità di massa da convertisce".
  5. Dopu avanza a tab "Messaghju di errore". In u campu "Messaghju" avemu da scrive a raccomandazione chì l'utente vede s'ellu intrisce dati errati. Scrivite u seguitu: "L'entrata deve esse un numeru pusitivu." Dopu, per uttene u travagliu in a finestra di verifica di u valore di entrata è salvà e impostazioni entrate da noi, cliccate nantu à u pulsante "OK".
  6. Comu pudete vede, quandu selezziunate una cella, apparisce un suggerimento.
  7. Prova a introdurci un valore sbariu, per esempiu, testu o un numeru negativu. Comu pudete vede, un missaghju d'errore pari è l'input hè bloccatu. Pressu u pulsante "Annulla".
  8. Ma u valore currente hè intrudutu senza prublemi.
  9. Ora vai à u campu "Unità sorgente". Qui faremu chì l'utente selezziunu un valore da un elencu chì consiste di sette valori di massa, di cui l'elenco hè statu dettu quì sopra quandu descrivendu l'argomenti di a funzione. Preob. Inserisci altri valori ùn funzionanu micca.

    Selezzi a cellula chì si trova sottu u nome "Unità sorgente". Cliccate torna nantu à l'icona "Verificazione di i dati".

  10. In a finestra di verifica di i dati chì si apre, andate in la tab "Opzioni". In u campu "Tipu di dati" impostate u parametru "Lista". In u campu "Sorgente" attraversu un punto e virgula (;) listemu i codici di nomi di quantità di massa per a funzione Preobda chì esiste una conversazione sopra. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  11. Comu pudete vede, avà, se sceglite u campu "Unità sorgente", allora una icona di triangulu sembra à a destra di a. Quandu fate un clicu annantu à ella, una lista si aprite cù i nomi di e unità di misurazione di massa.
  12. Procedura assolutamente simili in a finestra "Verificazione di i dati" esemplificà è cù una cella cù u nome "Unità finale di misura". Hà dinò esattamente u listinu listessu di unità.
  13. Dopu à ciò andate in cella "Risultato di conversione". Cuncepisce a funzione Preob è vene u risultatu di u calculu. Selezziunu stu elementu di u fogliu è cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  14. Iniziò Wizard di Funzione. Andemu in questu in a categoria "Ingegneria" è selezziunate u nome "PREOBR". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  15. A finestra di l'argumentu di l'operatore si apre Preob. In u campu "Numero" Dunque, inserite e coordinate di a cella sottu u nome "Convertible". Per fà quessa, metti in u cursore in u campu è cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à sta cella. U so indirizzu hè immediatamente visualizatu in u campu. Da u listessu modu, entremu e coordinate in i campi. "Unità sorgente" è "Unità finale di misura". Solu sta volta, cliccemu nantu à e cellule cù i stessi nomi di sti campi.

    Quandu tutti i dati sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  16. Appena avemu finitu l'ultima azzione, in a finestra di a cellula "Risultato di conversione" mostra immediatamente u risultatu di a cunversione di u valore, secondu i dati entrati in precedenza.
  17. Mutiamo i dati in e cellule "Convertible", "Unità sorgente" è "Unità finale di misura". Comu pudete vede, a funzione ricalcula automaticamente u risultatu quandu cambia i parametri. A propiuzione chì a nostra calculatrice sia pienu funzionale.
  18. Ma ùn avemu micca fattu una cosa importante. Le cellule di entrata di dati sò protette da l'ingressu di i valori incorretti, ma l'elemento per a uscita di dati ùn hè micca prutettu à tuttu. Ma hè generalmente impossibile inserisce nisuna in esse, altrimenti a formula di calculu hè appena cancellata è a calculatrice diventa inoperante. Per sbagghia, pudete ancu inserì dati in questa cella, mancu à nimu utilizatori. In stu casu, avete da riscrivà tutta a formula. Bisognu blocà ogni entrata di dati quì.

    U prublemu hè chì u serratu hè messu nantu à u fogliu in tuttu. Ma se blocchiamo u fogliu, ùn pudemu micca intrà dati in i campi di entrata. Dunque, avemu bisognu di rimuovere a possibilità di blocà da tutti l'elementi di u fogliu in a prupietà di u furmatu di cella, allora restituisce sta possibilità solu à a cella per visualizà u risultatu è dopu chì blocchi u schema

    Avemu cliccatu à sinu-click nantu à l'elemento à a intersezione di i pannelli orizzontali è verticali di coordinate. Questu mette in evidenza l'intera scheda. Allora avemu cliccatu cù u cliccellu destro nantu à a selezzione. Un menu contestuale apre e si seleziona a posizione. "Formatà e cellule ...".

  19. A finestra di formattazione si principia. Andate in essa in tab "Prutezzione" è deselezziunà u parametru "Cella protetta". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  20. Dopu, selezziunate solu a cella per visualizà u risultatu è cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse. In u menù contestuale, cliccate nantu à l'elemento "Formatu celle".
  21. Di novu in a finestra di formattazione, andate in tab "Prutezzione"ma sta volta, anzi, ponemu un tick à u parametru "Cella protetta". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  22. Dopu à chì passà à a tab "Revisione" è cliccate nantu à l'icona "Prutege i Foglietti"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Modifiche".
  23. A chjave di configurazione di a prutetta foglietta si apre. In u campu "Password per disabilà a protezione di fogli" inserite a password cun chì, se hè necessariu, in futuro dighjunerà a prutezzione. L'impostazioni rimanenti ponu esse lasciate cambiate. Pressu u pulsante "OK".
  24. Poi aprisce un'altra piccola finestra in cui bisogna ripetere a password. Fate stu e cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  25. Dopu à quellu, quandu provate à fà qualchì cambiamentu à a cella di uscita, l'azzioni saranu bloccate, chì sò riportate in a finestra di dialogo chì si vene.

Dunque, avemu creatu una calculatrice di partenza per a trasfurmazione di i valori di massa in vari unità di misura.

In più, un artìculu separatu discrive a creazione di un altru tipu di calculatore di prufeta stretta in Excel per calculà i pagamenti di u prestitu.

Lezione: Calculu di u pagamentu di renda in Excel

Metudu 3: Abilita a calculatrice Excel integrata

Inoltre, Excel hà a so propria calcolatrice universale. Veru, per difettu, u so bottinu di lancia ùn hè micca nantu à u nastro o in a barra di scelta rapida. Considerà cumu attivà.

  1. Dopu avè currezu Excel, andà à la tabulazione "File".
  2. Dopu, in a finestra chì si apre, andate in a sezione "Opzioni".
  3. Dopu avè cuminciatu a finestra di opzioni d'Excel, vai à a sottusezzione "Quick Access Toolbar".
  4. Davanti à noi si apre una finestra, chì a parte destra hè spartita in dui spazii. In a so parte diritta sò i strumenti chì sò dighjà aggiunti à u pannellu di accessu rapidu. A sinistra ci hè l'interu serie di strumenti chì sò dispunibuli in Excel, inclusi quelli chì manchinu nantu à a nastro.

    Eccu u campu di sinistra "Selezzi squadre" sceglite l'articolo da a lista "L'équipe ùn hè micca nantu à a striscia". Dopu à chì, in a lista di strumenti in a zona di manca, circà u nome. "Calculator". Sarà facile truvà, postu chì tutti i nomi sò disposti in ordine alfabeticu. Poi fà una selezzione di stu nome.

    Superu a zona ghjustu hè u campu "Customizing Quick Access Toolbar". Ha dui paràmetri:

    • Per tutti i documenti;
    • Per questu libru.

    L'impostazione predefinita hè per tutti i documenti. Questu parametru hè raccomandatu per esse lasciatu immutatu s'ellu ùn ci hè micca prerequisiti per u cuntrariu.

    Dopu tuttu u parametru hè fattu è u nome "Calculator" evidenziata, cliccate nantu à u bottinu "Add"chì si trova trà a zona diritta è sinistra.

  5. Dopu u nome "Calculator" affissu in u pannello di diritta, cliccate nantu à u bottinu "OK" sutta quellu
  6. Dopu, a finestra d'opzioni di Excel si stà. Per cumincià a calculatrice, avete bisognu à cliccà nantu à l'icona di u nomu, chì hè situatu oghje in a barra di mette.
  7. Dopu à questu strumentu "Calculator" serà lanciatu. Funziona cum'è un analogicu fisicu normale, solu i pulsanti bisognu esse pressati cù u cursore di a mouse, u so bottinu di sinistra.

Comu pudete vede, in Excel ci sò tantu opzioni per creà calculatrici per e necessità vari. Questa caratteristica hè particolarmente utile quandu si eseganu calculi di cuncepitu stretti. Ebbè, per e necessità ordinarie, pudete aduprà u strumentu integratu di u prugramma.