Fighjendu i figurini asciutti di e tabelle, hè difficiule à prima occhiata di catturà a maghjina globale chì rapprisenta. Ma, in Microsoft Excel, esiste un strumentu di visualizazione grafica cù chì pudete presentà visivamente i dati contenuti in e tabelle. Questu permette a più rapidamente è rapidamente assorbisce l'infurmazioni. Questu strumentu hè chjamatu furmazione condizionata. Facemu capisce cumu si usa una formattazione condizionata in Microsoft Excel.
Opzioni di formattazione cundiziunali più semplici
Per formattà una zona specifica di cella, selezziunate questu area (più spessu a colonna), è in la tabulazione Dai, cliccate nantu à u bottu di Formattazione Condizionale, situatu nantu à u nastro in a scatula di Strumenti di Stili.
Dopu, apri u menu di furmazione cuniziale. Ci hè trè tippi principali di formattazione:
- Istogrammi;
- Bilance digitali;
- Badge.
Per fà una formattazione condizionata in forma di un istogramma, selezziunate a colonna cù i dati, e cliccate nantu à l'elemento menu corrispondente. Comu pudete vede, ci sò parechji tippi di istogrammi incù riempimenti sfumati è solidi da scegliere. Sceglite quellu chì, a vostra opinione, currispondu più à u stile è u cuntenutu di a tavula.
Cum'è si pò vede, l'istogrammi apparveu in celle scelte di a colonna. U più grande u valore numericu in e cellule, più u istogramma hè più lungu. In più, in versioni di Excel 2010, 2013 è 2016, hè pussibule visualizzare i valori negativi in l'istogramma. Ma in a versione 2007 ùn ci hè nisuna possibilità.
Quandu si utilizza una scala di culori invece di un istogramma, hè ancu pussibule di sceglie varie versioni di questu arnesi. In stu casu, cum'è in regula, più u valore hè situatu in a cella, più saturate u culore di a scala.
L'uttrumentu più interessante è cumpressu in mezu à quellu set di funzioni di formatazione sò icone. Ci sò quattru gruppi principali d'iconi: direzzioni, forme, indicatori è stimi. Ogni opzione seleziona da l'usu assume u utilizzu di icone differenti quandu valenu u cuntenutu di a cella. L'intera area selezionata hè scansionata da Excel, è tutti i valori di cella sò spartiti in parti, secondu i valori specificati. E icone verdi sò applicate à i valori più grandi, i valori gialli è a gamma media, è i valori in u terzu più chjatu sò marcati cù icone rosse.
Quandu sceglite e frecce, cum'è una icona, oltre à u cuncepimentu di culore, a segnalazione in forma di direzzioni hè ancu utilizata. Dunque, a freccia, puntata in alziu, hè applicata à i valori grossi, à a sinistra - à u mezu, à u persunu à u picculu. Quandu usanu e cifre, i valori più grandi sò marcati intornu, u triangulu hè mezu, u romu hè chjucu.
Regole di Allocazione di Cellule
Per difettu, a regula hè aduprata, in a quale tutte e celle di u frammu sceltu sò designate cun un culore o un'icona specifica, secondu i valori situati in elli. Ma cù u menu, chì avemu dighjà citatu sopra, pudete applicà altre regule per a designazione.
Cliccate nantu à l'elementu di menu "Regole per selezzione di celle". Comu pudete vede, ci sò sette reguli di basa:
- Di più;
- Mente;
- Equale à;
- Tra;
- Data;
- Valuri duplicati
Cunsiderà l'applicazione di queste azzioni in l'esempii. Selezziu u righe di cellule, è cliccate nantu à l'elemento "Più ...".
Una finestra si apre in cui avete bisognu di definisce i valori più grandi di ciò chì numaru hè evidenziatu. Questu hè fattu in "Formatu celle chì sò più grandi". Per impostazione predefinita, u valore mediu di l'intervallo si avvicina automaticamente quì, ma pudete purtà ogni altru, o pudete specificà l'indirizzu di a cella chì cuntene sta cifra. L'ultima opzione hè adatta per e tabelle dinamiche, i dati in cui sò cambiate costantemente, o per a cella induve a formula hè applicata. Per esempiu, avemu stabilitu u valore à 20.000.
In u prossimu campu, avete bisognu di decisa cumu le cellule saranu evidenziate: riempisce di luce rossa è di culore rossa scura (per difettu); fillu giallu è testu giallu scuro; testu rossu, etc. In più, ci hè un furmatu persunalizatu.
Quandu andate à questu articulu, una finestra si apre in cui pudete editare a selezzione, guasgi cum'è ti piace, applicendu diversi fonti, riempimenti è opzioni di cunferenza.
Una volta avemu sceltu di i valori in a finestra di configurazione per e regule di selezzione, cliccate nantu à u pulsante "OK".
Comu pudete vede, e cellule sò scelte, secondu a regula stabilita.
U listessu principiu mette in evidenza i valori à l'applicazione di e regule "Less", "Between" e "Equal." Solu in u primu casu, e cellule sò allocate menu di u valore aghjuntu da voi; in u secondu casu, l'intervallu di numeri hè piazzatu, e cellule cu cui sò destinate; in u terzu casu, un numeru specificu hè data, è solu le celule chì u servenu saranu allargate.
A regula di selezzione "Testu cuntene" hè pussibilmente applicata à e celle di formule di testu. In a finestra di stallazione di a regula, avete da specificà una parola, una parte di una parola, o un set sequenziale di parole, quandu hè trovu, e celle in questu saranu evidenziate in u vostru modu.
A regula Data valle per e cellule chì cuntenenu valori in un formatu di data. In listessu tempu, in l'impostazioni puderete definire a selezzione di cellule in quant'à quandu l'eventu hè avvenutu o si vederà: oghje, ieri, dumani, l'ultimi 7 ghjorni, etc.
In a applicazione di a regula "Duplicate values", pudete adattà a selezzione di cellule secondu se i dati postati in elli currenu unu di i criteri: duplicati o dati unici.
Règlie per seleziona i primi è l'ultimi valori
In più, in u menu di formattazione condizionata ci hè un altru elementu interessante - "Regole per seleziona i primi è l'ultimi valori." Quì si pò definisce a selezzione di solu i valori più grandi o più chjunu in u spaziu di e celle. In stu casu, pudete aduprà a selezzione, sia in valori ordinali sia in percentuale. Ci sò i criteri di selezzione seguenti, chì sò listati in i punti menu pertinenti:
- I primi 10 articuli;
- U primu 10%;
- 10 ultimi elementi;
- Ultimu 10%;
- Supra a media;
- Sottu a media.
Ma, dopu avè cliccatu nantu à l'elemento corrispondente, pudete cambià leggermente e regule. Una finestra si apre in cui u tippu di selezzione hè selezionatu, è ancu, se vulete, pudete piazzare un altru limitu di selezzione. Per esempiu, cliccendu nantu à l'elemento "Primi 10 elementi" in a finestra chì si apre, in u campu "Formate primu cellule", sustituite u numeru 10 cù 7. Cusì, dopu cliccatu nantu à u pulsante "OK", i 10 valori più grandi ùn saranu evidenziati, ma solu 7.
A creazione di regule
Ciòvule, avemu parlatu di regule chì sò già state messe in Excel è l'usu pò semplicemente sceglie e tutte. Ma, ancu, se vulete, l'utente pò creà e so regule.
Per fà quessa, in qualunque sottusezzione di u menu di formattazione condizionata, cliccate nantu à l'elemento "Altre regole ..." situata in fondo à a lista. "Oppure cliccate nant'à u articulu" Crea una regula ... "situatu in a parte inferiore di u menu principale di furmazione cumune.
A finestra s'hè aperta quì avete bisognu di sceglie unu di i sei tipi di regule:
- Formate tutte e celle basate nantu à i so valori;
- Formattate solu e cellule chì cuntenenu;
- Formate solu i primi è l'ultimi valori;
- Figurate solu i valori chì sò sopra o sottu à a media;
- Formate solu valori unici o dughjendu;
- Usate a formula per determinà e cellule formattate.
Dopu u tippu di regule sceltu, in a parte inferiore di a finestra hè necessariu configurà a cambiazione in a descrizione di e regole, ponendu i valori, intervalli è altri valori, chì avemu dighjà menzionati sottu. Solu in stu casu, l'impostazione di questi valori sarà più flessibile. Hè ancu messu, cambendu u font, bordure è riempimenti, esattamente cumu va a sceglie a selezzione. Dopu chì tutte e impostazioni sò state fatte, avete bisognu di cliccà nantu à u "OK" per salvà e cambiamenti apportati.
Gestione di regula
In Excel, pudete applicà parechje regole à u listinu urdinu di cellule in una volta, ma solu l'ultima regula entrata sarà visualizata nantu à u schermu. Per regulà l'implementazione di varie reguli riguardu à un intervallu specificu di cellule, avete bisognu di selezzià questu intervallu, è in u menù principale di furmazione condizionata andate in l'elemento Gestione Regole.
A finestra s'hè aperta quandu omu tutte e regule chì si riferiscenu à l'ampieghju di celle cellule sò presentate. E regule sò applicate da cima à u fondu, cume sò listati. Dunque, se e règite si contraffianu, allora in verità solu u più recente di elli hè messu in mostra à u schermu.
Per cambià e reguli in posti, ci sò buttoni in forma di frecce à dirittu alto è in giù. Affinchè a regula sia affissata in u schermu, avete bisognu di selezialu, è cliccate nantu à u bottinu in forma di una freccia chì punta nantu à sì finu chì a regula occupi a linea più recente di u listinu.
Ci hè un'altra opzione. Hè necessariu piazzamentu una marcata in a colonna cù u nomu "Fermi se veru" à fronte di a regula chì avemu bisognu. Dunque, passendu per e reguli da cima à u fondu, u prugramma si smetta esattamente à a regula, vicinu à a quali sta marcata e ùn caderà micca sottu, cusì significa chì sta regola sarà effettivamente eseguita.
In a stessa finestra ci sò i pulsanti per creà è cambia a regula seleziona. Dopu cliccatu nantu à questi pulsanti, cunduce e finestre per creà è cambiate regole, chì avemu discusu in precedenza.
Per eliminà una regula, avete bisognu di selezialu, è cliccate nantu à u pulsante "Elimina regula".
Inoltre, pudete cancellà e reguli per mezu di u menù principale di furmazione cumune. Per fà quessa, cliccate nantu à l'elemento "Sguassà e regole". Un sottomenu si apre in u casu chì pudete selezziunate una di e scelte di eliminazione: sguete o regule solu in u spaziu selettu di cellule, o eliminà assolutamente tutte e regule chì sò nantu à u foglio aperto d'Excel.
Cum'è si pò vede, a formattazione cumuna hè un strumentu assai putente per visualizà i dati in una tavula. Cun duie, pudete persunalizà a tavula in modo chì l'infurmazioni generali nantu à questu saranu assimilate da l'utente à l'ughjettu. In più, una formattazione condizionata dà un appellu maggiore esteticu à u documentu.