Redemu Windows 10 à u statu di fabbrica

St'articulu hè destinatu à quiddi utenti chì anu acquistatu o stanu in pensendu solu di cumprà un computer / laptop cù Windows 10 preinstallatu. chì dirà sottu. Oghje ti avemu da parlà cume di restituisce Windows 10 à u statu di fabbrica, è cume l'operazione descritta differisce da u rollback standard.

Tornà Windows 10 à l'impostazioni di a fabbrica

Nanzu, sò descritte i modi per rimborsà l'OS versu un statu prima. Sò assai simuli à quelli metodi di recuperu chì parlemu oghje. L'unica differenza hè chì i passi descritti di seguito permetteranu di salvà tutte e chiavi di attivazione di Windows, è applicazioni furnite da u fabbricante. Ciò significa chì ùn avete micca duvendu a ricerca per elli manualmente quandu reinstallà u sistema operativu cun licenza.

Hè ancu da dighjà notu chì i metudi descritti sottu sò applicabili solu in Windows 10 in edizioni di Casa è Professionale. In più, a costruzione di l'OS ùn devia micca inferiore a 1703. Ora andemu passà direttamente à a descrizione di i metudi stessi. Ci sò solu dui. In i dui casi, u risultatu sarà un pocu diversamente.

Metudu 1: Utilità ufficiali da Microsoft

In questu casu, avemu da ricusà à aduprà un software speciale, chì hè statu disignatu specifichi per una stallazione pulita di Windows 10. A procedura hè cumulativa:

Scaricate Windows 10 Tool di riparazione

  1. Andate à a pagina ufficiale di download di l'utilità. Se vulete, pudete familiarizzà cù tutti i requisiti di sistema è imparà nantu à e conseguenze di tale restaurazione. À u fondu di a pagina vedi un bottinu "Scaricate oghje l'utellu". Cliccate nantu à sta.
  2. Inizia subitu à scaricà u software necessariu. À a fine di u prucessu, aprite a cartella di download è eseguite u schedariu salvatu. Per difettu si chjama "RefreshWindowsTool".
  3. Dopu, vedite a finestra di cuntrollu di cuntrollu nantu à u schermu. Cliccate nantu à u bottinu "Sì".
  4. Dopu à quessa, u prugramma estrà automaticamente i schedari necessarii per l'installazione è eseguirà u prugramma d'installazione. Ora vi verrà offerta a lettura di i termini di licenza. Leghje u testu à a volontà è premete u pulsante "Accetta".
  5. U passu chì seguitu hè di sceglie u tipu di installazione di l'OS. Pudete salvà e vostre informazioni persunali o cancellerle in tuttu. Marcate in a finestra di dialogo a linea chì si adatta à a vostra scelta. Dopu à ciò, premete u pulsante "Start".
  6. Avà avete a aspettà. Prima, a preparazione di u sistema cumincerà. Questu sarà annunziatu in una nova finestra.
  7. Dopu, scaricate i schedari d'installazione di Windows 10 da Internet.
  8. Dopu, l'utile hà bisognu di verificà tutti i file scaricati.
  9. Dopu à quessa, a creazione automatica di l'immagine cumincerà, chì u sistema utrà per una stallazione pulita. Sta immagine resterà nantu à u vostru discu rigiu dopu a stallazione.
  10. È dopu à ciò, l'installazione di u sistema operativu cumincerà direttamente. Finu à quì, pudete aduprà un computer o un laptop. Ma tutte e altre azioni saranu effettuate già fora di u sistema, perciò hè megliu per chjude tutti i prugrammi in anticipu è salvà e informazioni necessarie. Durante l'installazione, u vostru dispositivo riavanu più volte. Ùn teme micca, deve esse cusì.
  11. Dopu un pocu di tempu (circa 20-30 minuti), l'installazione hè cumpleta, è apparisce una finestra cù i parametri di sistema preliminari. Quì pudete sceglie subitu u tippu di account adupratu è setate e impostazioni di sicurezza.
  12. Una volta finita a configurazione, sarete in u desktop di u sistema operativu ripristinatu. Per piacè avà a nota chì duie cartulari addiziunali appariranu nantu à u discu sistema: "Windows.old" è "ESD". In cartella "Windows.old" Ci sarà schedari di u precedente sistema operativu. Se, dopu recuperu, u sistema fallisce, pudete torna à a versione precedente di u sistema operativo per via di questa cartella. Se tuttu funziona senza lagnanza, allora pudete rimuoverli. In particulare perchè ci ponu parechji gigabyte di spaziu in discu duru. Avemu dittu circa cume una disinstallazione curretta di un cartulare in un articulu separatu.

    Ulteriori: Disinstalla Windows.old in Windows 10

    Cartella "ESD", à u so, hè u modu chì l'utility creà automaticamente durante l'installazione di Windows. Se vulete, pudete copià u mezu à i media esterni per ulteru usanu o semplicemente cancellatu.

Avete ghjustu à stallà u software necessariu è pudete cuminciare ad aduprà un computer / laptop. Ci vole à avvisà chì, secondu u metudu descrittu, u vostru sistema operativu sarà risturatu esattamente in a custruzzioni di Windows 10, chì hè incorporata da u fabbricante. Ciò significa chì, in futuro, avete da mandà una ricerca di l'aggiornamenti di l'OS per aduprà a versione attuale di u sistema.

Metudu 2: Recuperu incorporatu

Quandu aduprate stu metudu, ricevi un sistema operativu pulitu cù l'ultime aggiornamenti. Inoltre, ùn avemu bisognu di scaricà utilità di terze parti in u prucessu. Eccu ciò chì a vostra azioni assarderà:

  1. Cliccate nantu à u bottinu "Start" in fondo à u desktop. Si aprirà una finestra in cui cliccate nantu à u pulsante. "Opzioni". Funzioni simili sò effettuate da una chiave di scelta rapida. "Windows + I".
  2. Dopu, avete bisognu di andà à a sezione "Aggiorna è Sicurezza".
  3. A sinistra, cliccate nantu à a linea "Recuperu". Dopu, à diritta, cliccate nantu à u testu nantu à u testu, chì hè marcatu in a screenshot sottu. «2».
  4. Apparirà una finestra nant'à u schermu induve avete a cunferenza di u passu à u prugramma. Centro di sicurezza. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Sì".
  5. Subitu dopu à stu, a tabulazione chì avete bisognu aprirà in "Windows Defender Security Center". Per iniziare a riparazione, cliccate "Avè Cumpratu".
  6. Vedite un avvertimentu nantu à u schermu chì u prucessu dura circa 20 minuti. Vi sarà ancu ricurdatu chì tutti i prugrammi di terze parti è una parte di i vostri dati persunali saranu cancellati permanentemente. Per cuntinuà, cliccate "Prossimu".
  7. Avà bisognu di aspettà un pocu finu chì u prucessu di preparazione sia finitu.
  8. In u prossimu tappa, vedi un elencu di u software chì sarà disinstallatu da u computer durante u prucessu di recuperu. Sì accettà cun tuttu, cliccate torna. "Prossimu".
  9. L'ultimi consigli è trucchi appariranu in u schermu. Per inizià u prucessu di recuperu direttamente, cliccate "Start".
  10. Questu sarà seguitu da u prossimu tappa di a preparazione di u sistema. A u schermu si pò seguità u prugressu di l'operazione.
  11. Dopu à a preparazione, u sistema si riavanu è u prucessu di l'aggiornamentu si principia automaticamente.
  12. Quandu l'aghjurnamentu hè finitu, inizierà l'ultima fase - stallà un sistema operativu pulitu.
  13. Dopu à 20-30 minuti tuttu sarà pronta. Prima di iniziare, avete solu per determinà qualchi parametri di base cum'è contu, regione, e sì. Dopu à quì, vi truverete nantu à u desktop. Ci sarà un file in cui u sistema elenca attentamente tutti i prugrammi à distanza.
  14. Com'è u prucedimentu di nanzu, ci sarà una cartulina nantu à a partizione di sistema di u discu dur. "Windows.old". Lasciate per securità o supprimà - hè a to voi.

A causa di tali manipolazioni semplici, otterrete un sistema operativu pulitu cun tutte e chiavi di attivazione, software di fabbrica è l'ultimi aggiornamenti.

Questu conclude u nostru articulu. Comu pudete vede, restaurazione di u sistema operativu à l'impostazioni di a fabbrica hè micca difficiule. Queste azzioni saranu particolarmente utili in casi chì ùn avete micca a capacità di reinstallà l'OS in modu standard.