Allineate a tavula in Microsoft Word è u testu in esse

Hè d'accordu chì u clientu ufficiali di ICQ ancu oghje, luntanu da ognunu pò ricunniscà da idealu. Volete sempre qualcosa di più o à qualunque altra cosa - un'interfaccia alternativa, più funzioni, cunfusioni più profonde eccetera. Fortunatamente, ci sò abbastanza analoghi, è ponu esse una bona idea di rimpiazzà u clientu originale ICQ.

Scaricate ICQ gratuitamente

Analogue di computer

Sò subitu d'annoscendu chì a frase "ICQ analogu" pò esse capitu in dui modi.

  • Prima, quessi sò prugrammi chì travaglianu cù u protocolu ICQ. Cioè, l'usu pò registrà quì cù u so account di u sistema di cumunicazione datu è risponde. St'articulu puderà parlà di stu tipu.
  • Dopu, si pò esse messaggeri istantanei alternativi chì simuli à ICQ in u principiu d'usu.

Come annunziatu, ICQ hè micca solu un messaggero, ma dinò un protocollo chì hè adupratu in questu. U nomu di stu protocettu hè OSCAR. Ciò hè un sistema funzionale di messaggistica istantanea, chì pò includere sia testu è vari file media, è micca solu. Allora, altri prugrammi ponu travaglià cun essa.

Hè da capisce chì, ancu oghje, a moda d'usu di messaggeri invece di e reti sociali per a cumunicazione cresce, ICQ hè ancu luntanu di pudè ricuperà a so prima popularità. Dunque a parte primaria di l'analogue di u prugramma classicu di messageria hè quasi u listinu coestri di l'originali, eccettu chì certi di esse sò in qualche modu miglioratu è ghjunghjenu i nostri ghjorni cù almeno una forma attuale.

QIP

QIP hè unu di i analoghi più diffusi di ICQ. A prima versione (QIP 2005) hè stata publicata in u 2005, l'ultimu aggiornu di u prugramma avvenia in u 2014.

Ci era ancu una succursale per un certu tempu - QIP Imfium, ma hè stata finalmente attraversata cù QIP 2012, chì hè oghje a sola versione. U messaggiu hè cunsideratu un travagliu, ma u sviluppu di l'aggiornamentu ùn hè micca fattu. L'applicazione hè multifunzionale è supporta parechji protocolli diversi - da ICQ à VKontakte, Twitter è e sì.

Tra i vantaggi ci hè una grande varietà di impostazioni è flessibilità in l'individualisazione, a simplicità di l'interfaccia è a bassa carica di sistema. Tra i minuri, tuttavia, ci hè un desideru di integrà u vostru motore di ricerca in tutti i navigatori di i computer in modu predefinitu, forzendu à registrà un account @ qip.ru è a chiusura di u codice, chì dà pocu spaziu per a creazione di aggiornamenti personalizzati.

Scaricate QIP gratuitamente

Miranda

Miranda IM hè unu di i messageri più semplichi, è à tempu flexibili. U prugramma hà un sistema di supportu per una larga lista di plug-in chì ti permettenu di allargà significativamente a funzionalità, di adattà l'interfaccia è di più.

Miranda hè un clientela per travaglià cù una larga gamma di protocolli per messaggistica istantanea, ancu ICQ. Dighjà chì u prugramma era chjamatu Miranda ICQ, è travagliu solu cù OSCAR. Oghje, ci sò dui versioni di stu messaggero - Miranda IM è Miranda NG.

  • Miranda IM hè storicamente u primu chì esce in u 2000 è cuntene finu à oghje. Hè vera, tutte l'aggiornamenti moderni anu pocu à pocu à focu in u miglioramentu di i prucessi à grande scala, è u più spessu sò bugfixes. Spessu, i sviluppatori publicanu patch chì generalmente dà una maghjina à un aspettu minore di a parte tecnica.

    Scaricate Miranda IM

  • Miranda NG hè in via di sviluppu da sviluppatori chì si sò spartuti da u core team à causa di discordanze in u futuru corso di u prugramma. U so scopu hè di creà una messaggera più flessibile, aperta è funzionale. Attualmente, parechji utilizatori anu ricunnisciutu cum'è una versione più perfetta di l'Miranda IM originali, è oghje u messaggere di u primu tempu ùn pò superà micca i so discendenti in alcun modu.

    Scarghjate Miranda NG

Pidgin

Pidgin hè un messagiu antica, chì a prima versione hè stata liberata in u 1999. Tuttavia, u prugramma continua à sviluppà attivamente è supporta oghje a più funzioni moderne. U fattu più cunnisciutu per Pidgin hè chì u prugramma hà cambiatu ripetutamente u so nome prima di invancia è.

A funzione più impurtante di u prughjettu hè di travaglià cù a lista più vasta di protocolli per a cumunicazione. Ciò include sia ICQ antica, Jingle è altri, è assai moderni - Telegram, VKontakte, Skype.

U prugramma hè assai ottimimatu per una varietà di sistemi operativi, hà molte impostazioni profonde.

Scaricate Pidgin

R & Q

R & Q hè u successore di & RQ, cume si pò capisce da u nome transformatu. Questu messaghju ùn hè micca statu aggiornatu da u 2015, hè significativu scurdatu paragunatu à l'altri coetanei.

Ma questu ùn annulla micca e funzioni principali di u clientu - stu prugrammu hè statu creatu originalmente esclusivamente cumportabile è pò esse adupratu direttamente da i media esterni - per esempiu, da un drive flash. U prugramma ùn necessita di installazione, hè distribuitu immediatamente in l'archive senza bisognu di installazione.

Sò ancu tra i principali vantaghji chì l'utenti anu avutu sempri notatu un putente sistema di prutezzione anti-spam cun abilità di sintà fine, salvà contatti nantu à u servore è u dispositariu separatamente, è assai di più. Benchì u messaggero hè troppu vechju, hè sempre funziunale, pratice, è più impurtante - adatta per quanti chì viaghjanu assai.

Scaricate R & Q

Immadering

U pruduttu di u prugrammatore domesticu, basatu annantu à u clientela & RQ, è dinò in parechji aspetti asseme à QIP. Oghje u prugramma cume hè mortu perchè a so autore ha smessu di travaglià cù u prughjettu in u 2012, preferendu sviluppà un novu messaggero chì sarà più propensu à QIP è supporterà una larga gamma di protocolli di messageria moderna.

IMadering hè un prugramma libaru open source. Allora pudete truvà in a rete sia u clientu originale sia un infinitu di versioni di l'utente cun cambiamenti diversi à l'interfaccia, a funzionalità è a parte tecnica.

In quantu à l'originale, hè ancu cunsideratu da parechji utilizatori da esse una di omi assai riesciuti per travaglià cun u listinu ICQ.

Scaricate IMadering

Optional

Inoltre, vale a siffundenu altre opzioni per aduprà u protocollo ICQ, eccettu nantu à un computer cume un prugramma spiciali. Bisognu à fà una riservazione anticipata chì tali campi sò sviluppendu pocu è chì parechji prughjetti ùn funcionanu micca o travaglianu in modu sbagliatu.

ICQ in i social network

Varie reti sociali (VKontakte, Odnoklassniki è un numeru di stranieri) anu a capacità di aduprà u client ICQ integratu in u sistema di situ. Di norma, si trova in a sezione applicazione o ghjocu. Quì voi hà ancu bisognu di dati per autorizazione, elenco di contatti, emoticon è altre funzioni saranu dispunibili.

U prublema hè chì certi di elli anu da sempre cessatu di esse assistiti è chì ormai ùn travaglianu micca, o travaglianu trà u tempu.

A funzione hà una dubbia utilità, postu chì hè necessariu tene l'applicazione in una scheda separata di un navigatore per curriscia cun a rete sociale è ICQ. Benchè questu opzioni sò assai utili per parechje persone chì viaghjenu.

Sezione da ICQ VKontakte

ICQ in browser

Ci sò plugins di navigatore speciali chì permettenu di integrà u clientela per ICQ direttamente in un navigatore web. Pò esse cusì pruprietariu privatu basatu in un software di sorgente aperta (u listessu Imadering), è publicazioni speciali di e cumpagnie cuncepite.

Per esempiu, l'esempiu più celebru di u client di navigatore ICQ hè IM +. U situ hà avè qualchi prublemi di stabilità, ma hè un bonu esempiu di travagliu di un messaggero in linea.

IM + situ

In quant'è, l'opzione sarà estremamente utile per quiddi chì sò à u piacè in ICQ è in altri protocolli, senza esse distratti da travaglià in u navigatore o qualchì altra cosa.

ICQ in dispositivi mobili

À u mumentu di a popolarità di u protocolu, OSCAR ICQ era più popolari nantu à i dispositivi mobili. Cusì, in dispositivi mobili (ancu in i mudelli moderni è in i telefuni intelligenti) ci hè una scelta assai larga di tutti i tipi di applicazioni chì utilizanu ICQ.

Ci sò duie creazioni uniche è analoghi di prugrammi famosi. Per esempiu, QIP. Ci hè ancu a applicazione ufficiali di ICQ. Quì quì ci hè ancu assai da sceglie.

Quale hè in QIP, vale a dì ancu di chì assai dispositivi ponu avè bisognu di prublemi chì u servenu. U fattu hè chì l'ultima volta chì sta applicazione hè stata radicalmente modificata à l'epica chì quandu in Android i trè pulsanti principali di controllo eranu "Back", "Home" e "Settings". Cusì, l'input di e impostazioni hè fattu pressu u pulsante di lu stissu nomi, è in parechji dispositivi oghje è assente. Cusì ancu a versione mobile hè in ritardata in u pianu da u fattu chì ùn era ancu aghjurnatu sottu à l'Android moderna.

Eccu alcuni di i clienti più cunsultati per ICQ in i dispositivi mobili basati nantu à Android:

Scaricare ICQ
Scaricate QIP
Scaricà IM +
Scaricare Mandarin IM

Conclusione

Cumu si pudete vede, ancu se ùn pudete micca truvà u clientu di i vostri sogni, pudete creà ellu stessu pè basà parechje opzioni annantu à u soprapiù, aduprendu a varietà di diversi navigatori è l'apertura di u còdice di certi messaggeri istantanei. Inoltre, u mondu mudernu ùn limita micca a capacità di aduprà ICQ in passaghju cù u vostru telefono o tablet. U sfruttamentu di stu protocolu di messaggistica istante hè diventatu assai più faciule è più funzionale di prima.