Cumu fà una schermata in l'iPhone


Malgradu u fattu chì u sistema operativu di IOS furnisce per un set di tonalità standard pruvate tempu, parechji utilizatori preferenu scaricà i so propri sonchi cumu suoni per e chiamate in entrata. Oghje ci spieghjaremu cumu trasferisce i suoni da un iPhone à un altru.

Trasferimemu suoni da un iPhone à un altru

Qui di sguardo vedemu duie manere semplici è pratiche per trasferisce i toni di ripetutu scaricati.

Metudu 1: Backup

Prima di tutti, se si passa da un iPhone à un altru è salvate u vostru contu di ID di Apple, u modu più faciule per trasferisce tutti i suonerie scaricate hè di stallà una copia di backup d'iPhone nantu à u secondu gadget.

  1. Prima, un backup effettuale deve esse creatu nantu à l'iPhone da cui i dati saranu trasferiti. Per fà quessa, andate in l'impostazioni di u smartphone è selezziunate u nome di u vostru contu.
  2. In a prossima finestra, andate in a sezione iCloud.
  3. Selezzi un item "Backup", è poi tocca nantu à u pulsante "Creà u backup". Aspettate finu à a fine di u prucessu.
  4. Quandu u salvaticu hè preparatu, pudete procedere per travaglià cù u prossimu apparitu. Se u sicondu iPhone contene qualche informazione, bisognu cancellà quellu cum'e una riparazione in l'impostazione di a fabbrica.

    Leggi più: Cumu fà un iPhone piena di riparazione

  5. Quandu u ripristino hè finitu, a finestra di configurazione iniziale di u telefunu appare in u schermu. Avete bisognu di cunnesse à u vostru ID di Apple, è dopu accettà cù u suggerimentu di aduprà u backup existente. Inizià u prucessu è aspettate un pocu ancu finchè tutti i dati sò stati scaricati è installati nantu à un altru dispositivo. Una volta finita, tutte l'infurmazioni, cumprende e suonerie personalizzate, saranu trasferite cù successu.
  6. In più di i vostri propii sughjetti scaricati, avete dinò cumunamentu acquistatu da l'iTunes Store, duverete ripresentà i vostri acquisti. Per fà quessa, aprite i parametri è andate à "Sounds".
  7. In a nova finestra, selezziunate l'elemento "Ringtone".
  8. Tocca u pulsante "Scaricate tutti i suoni acquistati". L'IPhone cumincia à subitu per risturme cumparazioni.
  9. A u schermu, sopra i soni standard, i melodie acquistati in precedenza per e chiamate in entrata saranu visualizati.

Metudu 2: iBackup Viewer

Questu metudu ti permette di "tirà" tonus prufitti da l'utente tù da u salvataggiu di l'iPhone è li trasfirisci à ogni iPhone (cumprendu quelli chì ùn sò micca connessi à u vostru contu di ID di Apple) Tuttavia, quì vi sarà bisognu di voltà à l'aiutu di un prugramma spiciali - iBackup Viewer.

Scaricate iBackup Viewer

  1. Scaricate iBackup Viewer è installatevi in ​​u vostru computer.
  2. Lanciare iTunes è cunnessu u vostru iPhone à u vostru computer. Selezziunate l'icona di u smartphone nant'à a parte superiore sinistra.
  3. In u riquadro di sinistra, aprite a tab. "Revisione". A diritta, in u blocu "Copie di backup"spuntà a scelta "Questu computer", deselezziunate cun "Criptà u backup di l'iPhone"è poi cliccate nantu à l'elemento "Crea una copia ora".
  4. U prucedimentu di backup inizia. Aspettate ch'ellu sia finitu.
  5. Lanciatu iBackup Viewer. In a finestra chì si apre, selezziunate u backup di l'iPhone.
  6. In a prossima finestra, selezziunate a sezione "File Crudi".
  7. Cliccate in cima di a finestra nantu à l'icona cù una lupa. Dopu, apparisce a linea di ricerca, in cui vo avete bisognu di registà una richiesta "ringtone".
  8. E ringtones sughjetti sò visualizati in a parte destra di a finestra. Selezziunu quello chì vulete esportà.
  9. Rimanete per salvà tonus in u vostru computer. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu in u angulu in dirittu superiore. "Esporta", è dopu sceglite l'elemento "Selected".
  10. A finestra Explorer darà u dirittu induve ci vole à sceglie a cartella in u computer in cui u salvamentu di u schedariu hè poi salvatu, è dopu a cunsiderà l'esportazione. Seguitate a stessa procedura cù altri suoni.
  11. Tuttu u vostru aghju di fà hè di aghjunghje suoni à un altru iPhone. Per sapè di più nantu à questu in un articulu separatu.

    Leggi ancu: Cumu installà a ringtone in iPhone

Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi. Se avete tutte e domande nantu à una qualsiasi di i metudi, lascià i commenti sottu.