Avemu rifassu u telefonu nantu à Android

A necessità di aghjurnà o di cambià in totu u firmware di u telefuninu nantu à Android pò esse sferente s'ellu hà cuminciatu à dà à a causa di difetti di software serii. Cume lampeghju, ci hè ancu pussibule di migliorà a so prestazione è a so velocità.

Lampadario Telefunu Android

Per a procedura, pudete aduprà e versioni ufficiali è non ufficiali di u firmware. Benintesa, hè raccomandatu di aduprà solu a prima opzione, ma certe situazioni ponu forse l'utente ad inizià una assemblea da sviluppatori terzi. A volte, tuttu hè spessu senza prublemi serii, i firmware non ufficiali sò normalmente installati è funzionanu in futuro. Tuttavia, quandu i prublemi cumini cù questu, u supportu da i so sviluppatori ùn hà da riesce.

Sì ancu decide di aduprà un Firmware non ufficiali, leghje in precedenza e recensioni di l'altri utilizatori circa.

Per rifamilà u telefonu, avete bisognu di una cunnessione Internet, di un computer di travagliu è di diritti di root. In certe situazioni, pudete fà senza l'ultimu, ma hè desiderabile chì li ancu avè.

Ulteriori dettagli:
Cumu uttene i diritti di root in Android
Installà i driver per u firmware di u telefuninu

Prima di passà cù u firmware di u dispositiu, avete bisognu di capiscia chì, dopu avè finitu, u telefunu sarà automaticamente cacciatu da a garanzia. Di quessa, hè impussibile di risolve i prublemi in u centru di serviziu ancu se ci hè ancu assai tempu prima di a fine di l'accordu di garanzia.

Metudu 1: Recuperu

Flashing per recuperu hè u mezu più popularu è sicuru. St'ambiente hè per tutti i dispositivi Android per difettu da u fabbricante. Se aduprate recuperu di fabbrica per rifatisce, allora ùn ne ne avemu micca bisognu à configurà i diritti di root. Tuttavia, e capacità di u recuperu "nativu" sò un pocu limitati da u fabbricante stessa, cioè, pudete installà solu e versioni ufficiali di u firmware per u vostru dispositivo (è quelli chì ùn sò micca tutti).

Prima di iniziare a procedura annantu à a periferica o a carta SD chì hè in esse, avete bisognu di scaricà l'archiu cù u firmware in u formatu ZIP. Per praticità, si consiglia di rinnominà lu per pudè truvà u, ponu ancu l'archive in a radice di u sistema file per memoria interna o una scheda di memoria.

Tutte e manipulazioni cù u dispositivo sò fatte in un modu particulare, qualcosa assai simile à u BIOS in computer. U sensore ùn hè micca solitu quì, dunque avete aduprà i pulsanti di u volume per spostà trà l'elementi di u menù, è u pulsante di accende per selezzià.

Chì e scelte di riparazione standard da u fabbricante sò severamente limitate, sviluppatori di terze parti anu creatu modifiche speciali per questu. Aduprendu queste modifiche, pudete installà u firmware non solu da u fabbricante ufficiale, ma dinò da sviluppatori di terze parti. Tuttu u più cumunamentu cumunale è provatu più modifiche si pò truvà in u Mercatu Play. Tuttavia, per usarli, ci vole à ottene diritti di root.

Più: Cumu lampà Android cù a riparazione

Metudu 2: FlashTool

Stu prucedimentu consiste in aduprà un computer cun FlashTool installatu in ellu. Ciò significa chì per una esecuzione corretta di tutta a procedura, hè necessariu preparà micca u telefunu, ma dinò u computer scaricendu u prugramma stessa è i piloti necessari.

A caratteristica principale di stu prughjettu hè chì era originale disignata per i telefoni intelligenti basati in processori MediaTek. Se u vostru smartphone hè basatu nantu à un tippu diversu di processore, allora hè megliu à ùn aduprà micca stu metodo.

Leggi ancu: Fissà u smartphone via FlashTool

Metudu 3: FastBoot

Avete ancu bisognu di aduprà u prugramma FastBoot, chì hè installatu in u computer è hà una interfaccia simile à a "Linea di Command" di Windows, cusì per lampà in successione, a cunniscenza di alcuni cumanduli di console hè necessariu. Un'altra caratteristica distintiva di FastBoot è a funzione di creazione di un sistema di backup, chì permetterà in casu di mancanza di rende tuttu à u so statu originali.

L'informatica è u telefunu devenu esse preparati anticipatamente per a procedura. In u smartphone deve esse diritti di l'utente root, è in computer - piloti speciali.

Leggi più: Cumu lampà un telefonu per u FastBoot

I metudi descritti sopra sò i più abbordabili è cunsiglii per lampà un dispositiu Android. Tuttavia, se ùn sò micca boni in i computer è in u travagliu di i dispositivi Android, hè megliu à ùn sperimentare micca, chì a restituzione di tuttu in u so statu originali ùn hè sempre pussibile.