10 megliu rinnuvate di i ghjochi antichi di PC: u spiritu di a vecchia scuola

Alcuni ghjochi, cum'è u vinu - in i anni, vanu solu megliu. Veru, u prugressu ùn stà micca micca, è i grafica in sti prughjetti diventanu obsoleti, nant'à a meccanica, a fisica, è à l'altri elementi di giochi impurtanti. Queste capezze di u passatu ùn passanu micca trà inaccidentu di i sviluppatori chì participanu à a creazione di i remakes. I stampati di ghjochi di culto cù numerosi cambiamenti sò calorosamente truvati da i fan di l'originali è sò apprezzati assai in a comunità di ghjocu. A vigilia di u liberamentu di a tanto attesa remake di Resident Evil 2, vale a pena di ricordà i migliori remakes in un PC in a storia di l'industria di ghjocu.

U cuntenutu

  • Resident male remake
  • Resident Evil 0
  • Oddworld: New 'n' Tasty
  • OpenTTD
  • Mesa nera
  • Space Rangers HD: Revolution
  • Guerriera ombra
  • XOM
  • Mortal Kombat
  • Maestru di orione

Resident male remake

A prima parte di Resident Evil hè stata liberata in u 1996 è causatu un agitazione in l'industria di u ghjocu. Un horror di sopravvivenza scuro, spaventosu è hardcore hà ricevutu notamenti elevati da i ghjucatori è i critichi, è un paio d'anni dopu hà acquistatu un sequel.

Per a tutta l'esistenza di a serie, sta parte hè stata a prima è, nant'à u tempu, l'ultima, induve e persone veri apparse in i video, è veru fatti scatti.

Di u 2004, u ghjocu hà avutu u tempu di sparghere a circolazione di 24 milioni di copie.

In u 2002, hè statu piazzatu publicà un remake per a console di GameCub. Poi l'utenti avianu dighjà sgallimentatu u ghjocu uriginale: solu i caratteri è u spaziu restanu ricunnoscibili, è i posti, i enigmi è l'elementi di ghjocu sò stati rializati. A ghjocatrice hà apprezzatu i cambiamenti, è a riemessa cù i testure di alta risoluzione per PC, PS4 è Xbox One, publicata in u 2015, torna una volta innamurata di a serie di fan di Resident Evil sperimentati è di novu giocatori.

In a rilascione in HD, i sviluppatori ùn anu micca schernitu a grafica "da u zero", ma l'aghjenu solu

Resident Evil 0

A parte zero di a serie di Resident Evil apparse in a piattaforma GameCub in u 2002. U prugettu hà dettu u fondu di l'eventi di a parte originale. Per a prima volta, i ghjocatori sò stati offerti di passà a trama simultaneamente per dui caratteri.

In una di e tappe di sviluppu, quandu u ghjocu avia da esse publicatu nant'à Nintendo 64, i scrittori pensavanu di fà parechji fine. U risultatu dipenderà da chì di i caratteri sopravvissuti. Tuttavia, l'idea era abbandunata.

L'idea di creà un prequel per u originale Resident Evil hè nata durante u sviluppu di a prima parte

RE0 ùn hè statu micca lasciatu incuratu à i sviluppatori è hà ricevutu un rilegamentu HD in u 2016 nantu à e piattaforme moderni di ghjocu. Una grafica di alta qualità, un stile cunniscibile è una trama viva sò stati approvati da i ghjucatori chì volanu in i so sogni circa a liberazione di un altru prugettu di a so serie preferita.

I carattri chì si presentanu in RE0 ùn apprezzi micca in alcuna altra parte di a serie.

Oddworld: New 'n' Tasty

U populariser di platform in u genere di avventura Oddworld: Oddysee d'A Abe hè statu rilasciatu da PS1 in 1997.

Lorne Lanning (Lorne Lanning), direttore di Abe Oddysee, hà dichjaratu perchè Abe hà fattu cuperà a bocca: in zitelli d'altri l'eroe aghjunvò assai, allora era "aiutatu" à calmarsi.

A creazione di a maghjina di Abe, i scrittori anu vulsutu alluntanassi da i protagonisti stereotipati di l'epica.

In u 2015, u ghjocu hà acquistatu un refaustru ufficiali chì hà riformatu e so meccaniche preferite, hà ricritu un'atmosfera riconoscibile è aghjuntu qualchì novità interessanti di u cumbuguimentu. Intrada u ghjocu ùn hè micca cambiatu: u personariu principale Abe, chì hà imparatu u secretu di a fabbrica induve travaglia, si scappa da u so patronu per ùn diventà micca una merda di carne. U riprenchjatu hè diventatu solu da posti è di mudelli, è riformatu u sonu. Un motivo eccellente à cunniscite à i classici.

U sviluppu di u ghjocu costa 5 milioni di dollari

OpenTTD

Unu di i prughjetti più progressivi di u so tempu era trascinatu per parechje ore di ghjocu di ghjochi. The Transport Tycoon hè statu liberatu in u 1994 è stabilisce a direzzione per u sviluppu di u generu aduendu logistica, economia è gestione.

A prima versione di u ghjocu occupava solu 4 megabyte di spaziu è hè stata distribuita nantu à i dischetti.

Un remake di stu capu d'opera hè statu pubblicatu in u 2003 è hè sempre sviluppatu da parechji fan! U ghjocu hà una sorgente aperta, perciò nimu pò fà una contribuzione à u so sviluppu.

Codice binariu Transport Tycoon Deluxe hè statu cunvertitu à C ++ per u programmatore Ludwig Strigeus

Mesa nera

Unu di i pochi di amatori dilettanti, chì hè diventatu un remake ufficialmente appruvatu di u populu sparatutto. Half-Life di Valve Studio hè stata publicata in u 1998, è a uscita di Black Mesa hè vinuta in u 2012.

Una prima versione di u ghjocu hè stata chjamata Quiver ("Vaia). Questu hè un riferimentu à u travagliu di Stephen King "Fog", induve l'alieni si precipitò à a terra à causa di l'attività di a basa militare Strela.

In u ghjocu in certe scatole di lignu sò i discurie cù u ghjocu Half-Life

U prugettu hà trasferitu u ghjocu cunnisciutu in u mutore Source è scupiatu un tiratore populu in u passatu in un novu modu. L'autori anu riprisentatu l'idee originali in a nova incarnazione, per chì riceve micca solu u ricunniscenza di i ghjucatori, ma ancu l'approvazione di Valve.

U ghjocu intrò in i primi dieci prughjetti curati in Steam cù u serviziu GreenLight.

Space Rangers HD: Revolution

L'industria di u ghjocu russa ùn hè mai stata in l'avanghju di l'igrostroy, parechji prughjetti di gamer si ricordanu è amanu finu. U Space Rangers hè unu di i pochi episodi chì valisce a pena dighjà ancu in u prossimu u 2019.

In l'Occidentu, u ghjocu hè statu liberatu sottu à u nome Space rangers

A seconda parte di sta azzione spaziale hè stata publicata in u 2004, è u so remake in u 2013, chjamatu HD Revolution. U prughjettu hà acquistatu testure di alta poli, ancu una varietà aghjunta a quests è elementi di design, lascendu un gameplay riconoscibile, solu un pocu à rievalance di l'ultime.

U novu "Space Rangers" hà ricurdatu i ghjucatori di ciò chì ghjochi freschi si facevanu in u nostru paese. È u generu, in cui elementi è RPG, è strategie, è gestenti ecunòmichi sò stati cumpressi, ùn hè micca un fenomenu tali frequente adesso. Assicuratevi di ghjucà.

I sviluppatori ridisegnano i punti di vista di i pianeti è adattanu l'interfaccia.

Guerriera ombra

U prughjettu, cuncipitu cum'è un semplici clone di Duke Nukem 3D in stile asiaticu, hè statu un tiratore "bè" cù un mare di carne è di sangue.

U sviluppu di u Shadow Warrior hè statu lanciatu in u 1994

L'originale hè statu liberatu in 1997, è u remake mi hà fattu aspettà 16 anni. A ristampa si hè andata chic! I lettori è i critichi anu apprezzatu u prughjettu è l'anu ricivutu unu di i migliori sparatutto d'azzioni di l'ultimi anni, per i quali hà ricevutu un continuu rapidu.

Un remake cunduttu da u studio polacco Flying Wild Hog

XOM

HSOM: Enemy Unknown - u successore di l'idee di u cultu X-COM: UFO Defense è u so completo remake. U prugettu originale vene à a piattaforma di i PC, PS1 è Amiga ind'u 1993.

Oghje, u 115 ° elementu di u sistema periodicu hè dighjà sintetizatu è ùn hà micca i prupietà attribuiti ad ellu in u ghjocu.

Parechji fanu sò cunvinduti chì a prima parte di a serie hè u più riesciutu di tutti

HSOM: Enemy Unknown hè natu vicinu à 20 anni dopu. In u 2012, Firaxis hà presentatu una nova strategia cun turnu, chì hà dettu tutte e cose nantu à a stessa guerra di e persone cù alieni. Un gioco di profonda profondità, una gestione di squadra è una tattica dettagliata ricordavanu di a difesa UFO, costringendu i lettori à mettere una lacrima nostalgica in i tempi passati o per la prima volta a immergersi in la cultura di una delle serie più popolari.

Rispuntendu à u ghjocu di u 1994, sia e parti globale è tattiche anu cambiatu cumplettamente, ma rimanganu ricunnoscibili

Mortal Kombat

In u 2011, u mondu hà vistu un remake di a famosa serie di ghjochi di lotta Mortal Kombat. U prugettu era simultanèmente l'elaborazione è a continuazione di i ghjochi originali.

U ghjocu era statu originalmente concepitu cum'è un ghjocu di lotta, in cui u lettore principale hè Jean-Claude Van Damme.

A prima parte di u ghjocu di lotta hè stata publicata in 1992

U trama di u prughjettu ripiega l'eventi di i primi trè parti. Gameplay davanti à noi è tutti u listessu furibule jocu di lotta cù bella grafica, caratteri di alta qualità di mudellu, combos cool e chips nuovi. Mortal Kombat 2011 hà stimatu l'interessu publicu in u genere, è prestu entratu in u mercato di i ghjochi cù pezzi novi.

U nappu di u ghjocu inizia cusì dopu a fine di MK: Armageddon, è finisce in a zona di a terza parte originale

Maestru di orione

A straordinaria strategia 4X di u 1996 hà ricivutu una rievitta aspettava in u 2016.

A prima parte hè stata publicata da i ghjovani in quellu studio Simtex

U prugettu da NGD Studios hà pruvucatu di aduprà i migliori elementi di a seconda parte originale di u ghjocu è di ricreana in bella grafica cun novu sviluppu di gameplay. L'autori anu provatu à ùn micca si implicavanu in un autocuppatu sputicu, allora aghjenu di ripertificà una parte di a meccanica è l'apparenza di u prugettu.

Hè cambiatu assai tolérativu: stile sorprendente, corsa di ghjochi interessanti è sviluppu affascinante di civilisazione. Un remake di Master Of Orion hà guadagnatu a popularità à tempu à mezu à i ghjucatori novu è à i vecchi.

Maestru di Orion hè una strategia di turnu, induve avete da fà una scelta - chì corsa à guiderà, in modo da portà à a vittoria

L'annu prossimu promette di dà à i ghjente un assai di refaiti bellu. Resident Evil 2, Warcraft III, è ancu tanti altri, circa chì, forse, avemu sempre amparà. Revive i classici hè una grande idea di i sviluppatori. Cumu dicenu, tuttu novu hè bè dimenticatu u vechju.