U sughjettu di l'istrue di u ghjornu hè di creà una unità Flash di Ubuntu avviabile. Ùn si tratta di installà Ubuntu in una unità flash USB (chì scrivu in i prossimi dui o trè ghjorni), cioè, creendu una unità di avviatore per installà u sistema operativu da ellu o aduprà in modalità LiveUSB. Faremu ciò da Windows è da Ubuntu. Vi raccombo ancu di guardà un ottimu modu per creà unità flash di Linux di avviatore, cum'è Ubuntu usando Linux Live USB Creator (cun abilità di eseguire Ubuntu in modalità Live in Windows 10, 8 è 7).
Per fà una unità flash USB di bootable cù Ubuntu Linux, avete bisognu di a distribuzione di stu sistema operativu. Pudete sempre scaricà l'ultima versione di l'immagine ISO di Ubuntu nantu à u situ gratuitamente, aduprendu i ligami nantu à u situ //ubuntu.ru/get. Pudete ancu aduprà a pagina ufficiali di download // http://www.ubuntu.com/getubuntu/download. Tuttavia, cù u link chì aghju fattu da u principiu, tutte e informazioni sò presentate in russo è pudete:
- Scaricate Ubuntu torrent image
- Cù FTP Yandex
- Ci hè una lista cumpleta di specchi per scaricà e immagini ISO di Ubuntu
Una volta chì a maghjina Ubuntu voluta hè già in u vostru computer, procedemu direttamente à a creazione di un drive USB bootable. (Se sì interessatu à u prucessu di stallazione, vedi Installazione di Ubuntu da una unità flash)
A creazione di una unità Flash di Ubuntu avviabile in Windows 10, 8 è Windows 7
Per fà un rapidu è facilamente un drive USB flash aviabile cù Ubuntu da sottu Windows, pudete aduprà u prugramma Unetbootin gratuito chì a versione più recente sia sempre disponibile nantu à u situ //sourceforge.net/projects/unetbootin/files/latest/ download.
Inoltre, prima di procedere, formattate l'unità flash USB in FAT32 cù e l'impostazioni standard di formattazione in Windows.
U prugramma Unetbootin ùn hà micca necessità di installazione - hè abbastanza per scaricà è esegu per uttenirli in un computer. Dopu avè principiatu, in a finestra principale di u prugramma avete bisognu di fà solu 3 azzioni:
Unità flash USB di avvicinamentu Ubuntu in Unetbootin
- Specifichi u caminu à a immagine ISO cù Ubuntu (ho usatu u Desktop di Ubuntu 13.04).
- Selezziunate una lettera di unità di flash (se una unità di flash hè connessa, prubabilmente, sarà rilevata automaticamente).
- Premete u pulsante "OK" è aspettate chì u prugramma sia finitu.
Unetbootin programma in travagliu
Da vede à chì quandu aghju fattu una unità flash USB di avviatore cù Ubuntu 13.04 quale parte di a scrittura di questu articulu, in a tappa di u installatore di u caricatore di avvicinamentu, u prugramma Unetbootin paria appesi (ùn risponde) è durò circa dieci à quindici minuti. Dopu à questu, ella si hè svegliata è hà compiatu u prucessu di creazione. Allora ùn sia micca intimiditu è ùn sceglite micca a missione se quessa vi accade.
Per staccà da una unità flash USB per installà Ubuntu in un computer o aduprà una unità flash USB cumu LiveUSB, avete bisognu di stallà un boot da una unità flash USB in u BIOS (u ligame descrive cumu fà).
Nota: Unetbootin ùn hè micca u solu prugramma di Windows cù chì pudete fà un drive flash USB di avviatu cù Ubuntu Linux. U listessu operazione pò esse fatta in WinSetupFromUSB, XBoot è assai altri, chì si trovanu in l'articolo Creating a flash drive bootable - i migliori prugrammi.
Cumu faci Ubuntu media aviabile da Ubuntu stessa
Pò esse rivelatu chì tutti i computer in a vostra casa anu avè u sistema operativu di Ubuntu installatu, è avete bisognu di un drive flash USB di avviatore per diffondendu l'influenza di a setta Ubuntutiva. Ùn hè micca difficiule.
Truvà l'applicazione standard di Startup Disk Creator in a lista di applicazioni.
Specifichi u parcorsu à l 'immagine di u discu, è ancu à l' unità di flash chì volete trasformà in una una di bootable. Cliccate nantu à u "Crea una dischi di avviatore". Purtroppu, nant'à u screenshot ùn aiu micca mostratu tuttu u prucedimentu di a creazione, postu chì Ubuntu era in esecuzione in una macchina virtuale, induve e manette flash, ecc. Ùn sò micca montate. Ma, per quessa, pensu chì e foto presentate quì saranu abbastanza da ùn svaniscenu dubbi.
Ci hè ancu a capacità di fà una unità flash USB di bootable cù Ubuntu è Mac OS X, ma attualmente ùn mi hè micca nisuna occasione di mostra cumu si faci. Assicuratevi di parlà in una di l'articuli seguenti.