Unità flash aviazione di Ubuntu

U sughjettu di l'istrue di u ghjornu hè di creà una unità Flash di Ubuntu avviabile. Ùn si tratta di installà Ubuntu in una unità flash USB (chì scrivu in i prossimi dui o trè ghjorni), cioè, creendu una unità di avviatore per installà u sistema operativu da ellu o aduprà in modalità LiveUSB. Faremu ciò da Windows è da Ubuntu. Vi raccombo ancu di guardà un ottimu modu per creà unità flash di Linux di avviatore, cum'è Ubuntu usando Linux Live USB Creator (cun ​​abilità di eseguire Ubuntu in modalità Live in Windows 10, 8 è 7).

Per fà una unità flash USB di bootable cù Ubuntu Linux, avete bisognu di a distribuzione di stu sistema operativu. Pudete sempre scaricà l'ultima versione di l'immagine ISO di Ubuntu nantu à u situ gratuitamente, aduprendu i ligami nantu à u situ //ubuntu.ru/get. Pudete ancu aduprà a pagina ufficiali di download // http://www.ubuntu.com/getubuntu/download. Tuttavia, cù u link chì aghju fattu da u principiu, tutte e informazioni sò presentate in russo è pudete:

  • Scaricate Ubuntu torrent image
  • Cù FTP Yandex
  • Ci hè una lista cumpleta di specchi per scaricà e immagini ISO di Ubuntu

Una volta chì a maghjina Ubuntu voluta hè già in u vostru computer, procedemu direttamente à a creazione di un drive USB bootable. (Se sì interessatu à u prucessu di stallazione, vedi Installazione di Ubuntu da una unità flash)

A creazione di una unità Flash di Ubuntu avviabile in Windows 10, 8 è Windows 7

Per fà un rapidu è facilamente un drive USB flash aviabile cù Ubuntu da sottu Windows, pudete aduprà u prugramma Unetbootin gratuito chì a versione più recente sia sempre disponibile nantu à u situ //sourceforge.net/projects/unetbootin/files/latest/ download.

Inoltre, prima di procedere, formattate l'unità flash USB in FAT32 cù e l'impostazioni standard di formattazione in Windows.

U prugramma Unetbootin ùn hà micca necessità di installazione - hè abbastanza per scaricà è esegu per uttenirli in un computer. Dopu avè principiatu, in a finestra principale di u prugramma avete bisognu di fà solu 3 azzioni:

Unità flash USB di avvicinamentu Ubuntu in Unetbootin

  1. Specifichi u caminu à a immagine ISO cù Ubuntu (ho usatu u Desktop di Ubuntu 13.04).
  2. Selezziunate una lettera di unità di flash (se una unità di flash hè connessa, prubabilmente, sarà rilevata automaticamente).
  3. Premete u pulsante "OK" è aspettate chì u prugramma sia finitu.

Unetbootin programma in travagliu

Da vede à chì quandu aghju fattu una unità flash USB di avviatore cù Ubuntu 13.04 quale parte di a scrittura di questu articulu, in a tappa di u installatore di u caricatore di avvicinamentu, u prugramma Unetbootin paria appesi (ùn risponde) è durò circa dieci à quindici minuti. Dopu à questu, ella si hè svegliata è hà compiatu u prucessu di creazione. Allora ùn sia micca intimiditu è ​​ùn sceglite micca a missione se quessa vi accade.

Per staccà da una unità flash USB per installà Ubuntu in un computer o aduprà una unità flash USB cumu LiveUSB, avete bisognu di stallà un boot da una unità flash USB in u BIOS (u ligame descrive cumu fà).

Nota: Unetbootin ùn hè micca u solu prugramma di Windows cù chì pudete fà un drive flash USB di avviatu cù Ubuntu Linux. U listessu operazione pò esse fatta in WinSetupFromUSB, XBoot è assai altri, chì si trovanu in l'articolo Creating a flash drive bootable - i migliori prugrammi.

Cumu faci Ubuntu media aviabile da Ubuntu stessa

Pò esse rivelatu chì tutti i computer in a vostra casa anu avè u sistema operativu di Ubuntu installatu, è avete bisognu di un drive flash USB di avviatore per diffondendu l'influenza di a setta Ubuntutiva. Ùn hè micca difficiule.

Truvà l'applicazione standard di Startup Disk Creator in a lista di applicazioni.

Specifichi u parcorsu à l 'immagine di u discu, è ancu à l' unità di flash chì volete trasformà in una una di bootable. Cliccate nantu à u "Crea una dischi di avviatore". Purtroppu, nant'à u screenshot ùn aiu micca mostratu tuttu u prucedimentu di a creazione, postu chì Ubuntu era in esecuzione in una macchina virtuale, induve e manette flash, ecc. Ùn sò micca montate. Ma, per quessa, pensu chì e foto presentate quì saranu abbastanza da ùn svaniscenu dubbi.

Ci hè ancu a capacità di fà una unità flash USB di bootable cù Ubuntu è Mac OS X, ma attualmente ùn mi hè micca nisuna occasione di mostra cumu si faci. Assicuratevi di parlà in una di l'articuli seguenti.