Quandu travagliendu in Photoshop in i computer debuli, pudete vede una finestra di dialogo spaventosa in quantu a mancanza di RAM. Questu pò accadere quandu si salvanu documenti grandi, quandu applicanu filtri "pesanti" è altre operazioni.
Risolvendu u prublema di mancanza di RAM
Questu prublema hè dovutu à u fattu chì guasgi tutti i prudutti di software Adobe adupru à maximizà l'usu di risorse di sistema in u so travagliu. Sò sempre "picculu".
Memoria fisica
In questo casu, u nostru computer pò ùn avè micca quantità di memoria fisica per esecutà u prugramma. Queste sò e fasce installate in i connettori cumpresi di a scheda madre.
U so volumu si pò truvà cliccendu PKM da l'icona "Computer" annantu à u desktop è a selezzione di l'elemento "Pruprietà".
A finestra di pruprietà di u sistema mostra vari informazioni, cum'è a quantità di RAM.
Questu parametru hè cunsideratu prima di stallà u prugramma. Legiate attentamente i requisiti di sistema di a versione cù a quale pianifichi di travaglià. Per esempiu, per Photoshop CS6, 1 Gigabyte basterà, ma a versione CC di 2014 annantu hà dumandatu 2 GB.
S'ellu ùn hè micca basta a memoria, solu l'installazione di assi supplementari vi aiuta.
Memoria virtuale
A memoria virtuale di un computer hè un file di sistema particulare in u quali l'infurmazioni chì ùn basanu micca in a RAM (RAM) sò registate. Questu hè da una manca di memoria fisica, chì, qualchì necessariu, scarica l'infurmazioni "extra" à u discu duru.
Cum'è Photoshop hè assai attivu in aduprà tutte e risorse di sistema, a taglia di u schedariu di pagingimentu aghjustà direttamente a so prestazione.
In certi casi, l'aumentazione di a memoria virtuale pò risolve u prublema cù l'apparenza di una finestra di dialogo.
- Facemu clic PKM da l'icona "Computer" (vede sopra) è andate in a prupietà di u sistema.
- In a finestra di pruprietà, cliccate nantu à u ligame "Impostazioni avanzate di u sistema".
- In a finestra di parametri chì si apre, andate in la tabulazione "Avanzate" è quì in u blocu "Prestazione" spingi un bottinu "Opzioni".
- In a finestra "Opzioni di performance" vai in tab à di nuovo "Avanzate"è in blocu "Memoria Virtuale" preme u pulsante "Cambia".
- In a prossima finestra, avete bisognu di sceglie un discu per fà u file di paging, inserisci i dati (figure) in i campi adatti è cliccate "Set".
- Poi cliccate Ok è in a prossima finestra "Applicà". I cambiamenti entreranu in vigore solu dopu à riavvià a macchina.
Selezziunate u discu per u schedariu di pagingazione cù una quantità abbastanza spaziale di libertà, poichè, configuratu cusì, sarà immediatamente a quantità specifica (9000 MB, in noi).
Ùn deve micca aumentà a taglia di u schedariu di pagingaghju à l'infinitu, postu chì ùn hà senso. 6000 MB basterebanu (cun una memoria di 3 GB).
Impostazioni di u rendimentu è disci scratch di Photoshop
Queste impostazioni si trovanu à "Editing - Installations - Performance".
In a finestra di configurazione, vedemu a dimensione di a memoria attribuita è di i dischi chì Photoshop utilizza in u so travagliu.
In u blocu di a memoria attribuita, pudete aumentà a so quantità furnita da u cursore. Hè cunsigliatu di micca aumentà a taglia sopra 90%, perchè ci sò i prublemi cù l'applicazioni chì andanu lanciate (possibilmente in background) mentre Photoshop hè in carica.
Cù i dischi di travagliu, tuttu hè tantu più simplice: sceglite quello chì hà più spaziu libaru. Hè desiderabile chì questu ùn sia micca un discu sistema. Assicuratevi di verificà stu parametru, perchè u prugramma pò esse "capricciosu" quandu ùn ci sia micca spaziu di travagliu nantu à u discu dedicatu.
Chiave di registru
Sì mancu attrezzi di stalla ti ponu aiutà a sbarrazzà di l'errore, allora pudete solu ingannà Photoshop, dicenduli chì avemu parechje di RAM. Questu hè fattu cù una chiave speciale in u registro. Questa tecnica aiuterà ancu à risolve u prublema cù l'avisione chì si faci quandu cercanu di aduprà i parametri di prestazione. A ragione di sti errori hè u listessu - un malfunzionamentu o una memoria insufficiente.
- Run u editore di u registru cù u cumandamentu appropriatu in u menù Run (Windows + R).
regedit
- Andà à u ramo
HKEY_CURRENT_USER Software
Aprite u directory "Photoshop"in chì ci sarà un altru cartulare cù i numeri in u titulu, per esempiu, "80.0" o "120.0", a seconda di a versione di u prugramma. Cliccate nantu à sta.
S'ellu ùn hè micca una tale cartula in sta rama, allora tutte e azzioni ponu esse eseguite è in stu modu:
Software HKEY_LOCAL_MACHINE
- Prememu PKM in u blocu dirittu cù e chjavi è selezziunate "Crea - Parametro DWORD (32 bit)".
- Dà a chjave u nome chì seguita:
Sfruttate u MessaggiuMisicuMB
- Cliccate nantu à a chiave RMB creata è selezziunate l'elemento "Cambia".
- Passa a notazione virgule è assignate un valore da «0» finu à «24000», pudete sceglie a più grande. Spingi Ok.
- Per esse sicuru, pudete riavvi a macchina.
- Ora, aprendu l'impostazioni di prestazione in u prugramma, vedemu l'utile foto:
S'ellu hè fattu di errori causati da fallimenti o da altri fattori di software, dopu à queste azzioni avete da sparisce.
A questu opzioni per risolve u prublema di mancanza di RAM sò stà esauste. A megliu soluzione hè di aumentà a memoria fisica. S'ellu ùn hè micca pussibile, tentate d'altri metudi, o cambiate a versione di u prugramma.