Se sì un disegnatore principiante, un fotografu, o solu basta à u prugramma di Photoshop, avete probabilmente sentitu parlà di un tali cuncepimentu cum'è "Plugin per Photoshop".
Vedemu ciò chì hè, perchè sò necessarie è cume li usanu.
Legite dinò i plugins utili per Photoshop
Cosa hè un plug-in per Photoshop
Plugin - Questu hè un prugramma separatu, chì hè statu creatu da sviluppatori di terze parti specificamente per u prugramma Photoshop. In altre parole, un plugin hè un picculu prugramma prughjettatu per allargà a capacità di u prugramma principale (photoshop). U plugin si cunnesse direttamente à Photoshop introducendu i file addiziunali.
Perchè avemu bisognu di plugins in Photoshop
I plug-in sò necessarii per allargà a funzionalità di u prugramma è accelerà u travagliu di l'utente. Alcuni plugins allarganu a funzionalità di u prugramma Photoshop, per esempiu u plugin Format ICO, chì cunsideremu in questa lezione.
Incù l'aiutu di stu plug-in in Photoshop, una nova opportunità si apre - salvà l'immagine in u formatu ico, chì ùn hè micca dispunibile senza stu plug-in.
Altri plug-in ponu aghjunghje u travagliu di l'utente, per esempiu, un plug-in chì aghjura effetti di luce à una foto (foto). Accende più u travagliu di l'utente, postu chì appughjanu appena u bottinu è l'effettu sarà aghjuntu, è se fate manualmente, ci vole un tempu assai.
Quali sò i plug-in per Photoshop
I plug-ins di Photoshop ponu esse divisi in artistica è tecnicu.
I plug-ins arti aghjenu vari effetti, cum'è di sopra dettu, è tecnichi chì fornenu à l'utente novità.
I plug-in ponu esse divisi in pagati è gratuiti, naturalmente, chì i plug-in pagati sò megliu è più pratici, ma u costu di certi plug-in pò esse assai seriu.
Cumu installà u plugin in Photoshop
Nantu à a maggior parte di i casi, i plug-in in Photoshop sò installati semplicemente copendu i file di u plug-in in una cartella specifica di u prugramma Photoshop installatu.
Ma ci sò e plug-in chì sò difficiuli da installà, è avete bisognu di fà una serie di manipolazioni, è micca solu copià i file. In ogni casu, le istruzioni di installazione sò incluse cù tutti i plugins di Photoshop.
Fighjate una mostra à cumu installà u plugin in Photoshop CS6, cù l'esempiu di u plugin gratuito Format ICO.
In breve nantu à stu plugin: quandu si sviluppanu un situ web, un web designer hà da fà un favicon - cusì hè una bella foto in una scheda di una finestra di navigatore.
L'icona deve avè un formatu Ico, è Photoshop in a cunfusione standard ùn permette micca di salvà a maghjina in stu furmatu, stu plugin risolve stu prublema.
Spacchite u plugin scaricatu da l'archiviu è metti stu file in a cartella Plug-ins situata in a cartella radice di u prugramma Photoshop installatu, u directory standard: Archivi prugrammi / Adobe / Adobe Photoshop / Plug-ins (L'autore hè diversu).
Ci vole à avvisà chì u kit pò esse cuntene di file ghjustu per i sistemi operativi di capacità diverse.
Cù sta procedura, Photoshop ùn hè micca da fà. Dopu a copia di u lìculu di plug-in in u cartulare specificatu, lanciatu u prugramma è vede ch'ellu hè pussibule di salvà l'imagine in u furmatu Ico, per chì significa chì u plugin hè statu installatu cù successu è funziona!
In questu modu, quasi tutti i plug-in sò installati in Photoshop. Ci sò ancu altre addizioni chì necessitanu stallazione simile à l'installazione di prugrammi, ma per elli generalmente ci sò istruzzioni dettagliate.