OCCT 4.5.1

L'utenti cumuni di u sistema operativu Windows ponu spessu difficiuli di l'apparenza di i cosiddetti schermi di a morte o di qualsiasi antru prublemu in u PC. U più spessu a ragione ùn hè micca software, ma hardware. Possono esse sbagliate à causa di sfruttamentu, surriscaldamentu, o mancanza di conformità di i componenti unu à l'altru.

Per identificà i prublemi di stu tipu, avete bisognu di aduprà un software speciale. Un bon esempiu di tale prugramma hè OCCT, un attrezzu prufessiunale di diagnostica è di sistema.

Finestra principale

U program OCCT hè giustamente cunsideratu unu di i migliori strumenti per testà u sistema per falli hardware. Per fà sta, fornisce una serie di testi individuali chì afectanu micca solu a CPU, ma dinò u subsistemu di memoria, cum'è a scheda grafica è a so memoria.

Equipatu cù un pruduttu software è una bona funzionalità di monitoru. Per questo, un sistema assai complessu hè adupratu chì u travagliu di cui hè di registrà tutti i malfunzionamenti nascenti durante a prova.

Informazioni Sistema

In a parte inferiore di a finestra principale di u prugramma, pudete osservà a sezione di l'infurmazioni à parte di i componenti di u sistema. Ci hè di l'infurmazione nantu à u mudellu di a CPU è a scheda madre. Pudete seguitu a frequenza di u processore attuale è e so frequenze standard. Ci hè una colonna di overclocking, in cui, cum'è una percentuale, pudete vede un incremento di frequenza di CPU se l'utente quessa intende overclockarli.

Help section

Fornitu in u prugramma OCCT è una piccula, ma estremamente utile per a sezione di aiutori di l'utente senza sperimentu. Questa sezione, cum'è u prugettu stessu, hè traduttu in quantu qualitative in russe, è in a cursione di u mouse sopra una qualsiasi di e l'impostazioni di test, pudete scopre in più dettu in a finestra d'aiutu per ch'è questu o quessa funzione hè destinata.

Finestra di monitoru

OCCT permette di tene statistiche nantu à a prestazione di u sistema in tempo reale. In a schermata di monitoru, pudete vede l'indicatori di a temperatura di a CPU, a tensione consumata da i componenti di u PC è l'indicatori di tensione in generale, chì permette di risolve i problemi di l'unità di tensione da veda. Pudete ancu osservà cambiamenti in a velocità di i fan in u cooler di CPU è altri indicatori.

Ci sò parechje finestre di monitoru in u prugramma. Tutti mostranu circa a stessa infurmazione nantu à u sistema, ma si presentanu in una forma diversa. Se l'utente, per esempiu, ùn hè micca praticatu di visualizà i dati in u schermu in una rappresentazione grafica, pò sempre cambià a a rappresentazione testuale di solitu.

A finestra di monitoru pò ancu varie dipende da u tipu di sistema di prova selezionatu. Se una testu di processore hè selezionatu, allora in u primu pianu in u sistema di monitoru cuntinuu si pò osservà solu a finestra d'usu di CPU / RAM, è cambiamenti in a frequenza di l'orologio di u processore. E se l'usu sceglie u test di una scheda grafica, a finestra di monitoru sarà ancu automaticamente integrata cù un prugramma di fotogrammi per secondu, chì hè necessariu durante a procedura.

Impostazioni di monitoru

Prima di l'iniziu di teste fastidiosi di i componenti di u sistema, ùn hè micca superfluente per guardà in l'impostazioni di u testu è stabilisce certi limitazioni.

Questa manipolazione hè impurtante impurtante se l'utente hà fattu misure per overclocker u CPU o a scheda video. I testi stessi sò carichi di i cumpunenti al massimu, è u sistema di raffreddamentu ùn pò micca solu cun a troppu a scheda video di overclocku. Quellu porterà à un surriscaldamentu di a scheda video, è s'ellu ùn tenite micca cunfinale limiti à a so temperatura, allura u surghere eccessivo fino à u 90% è più altu pò danneghja i so prestazioni futuri. Di listessa manera, pudete piazzare i limiti di temperatura per i core di processore.

Prove di CPU

Sti testi vanu à verificà a curretta di a CPU in e situazioni più stressanti per questu. Tra di elli, anu micca differenze minori, è hè megliu à passà dui testi per aumentà a probabilità di truvà errori in u processore.

Pudete sceglie u tipu di testu. Ci hè dui di elli. Un testu infinitu di per ellu implica un testu finu chì un errore di CPU hè scopu. S'ellu ùn hè micca pussibule di truvà, u testu hà finitu u so travagliu dopu un'ora. In modalità automatica, pudete specificà di modu indipendente a durata di u prucessu, è cambiate i periodi in cui u sistema hè inattivu - questu vi permetterà di tracciate u cambiamentu di temperature di a CPU in u modu inattività è a carica massima.

Pudete ancu specificà a versione di prova - una scelta di 32 bit o 64 bit. A scelta di a versione deve risponde à u sistema operativu installatu nantu à u PC. Hè pussibule di cambià a modalità di testu, è in u CPU: Benmark di Linpack pudete specificà in percentuale a quantità di RAM utilizzata.

Test di carta di video

Testu GPU: 3D hà u scopu di verificà a giustizia di la GPU in e cundizioni più stressanti. In più di e l'impostazioni standard per a durata di u test, l'utente può sceglie a versione DirectX, chì pò esse undici o novima. DirectX9 hè megliu da aduprà per i debuli o per quelle carte video chì ùn anu micca supportu per una versione più nova di DirectX11.

Hè pussibule di sceglie una scheda video specifica se l'utente hà parechje di esse, è a risoluzione di u test chì sta da fà, chì per difettu hè uguale a risoluzione di u schermu di u monitor. Pudete cuntenutu un limite per a percentuale di fotogrammi chì u mudellu di u travagliu trà u travagliu serà visibile in a prossima finestra di monitoru. Duvete ancu à sceglie a cumplessità di l'ombre, per chì faciliterà o aumenta a carica di a scheda video.

Testu cumbinatu

L'alimentatore hè una combinazione di tutti i testi precedenti, è vi permetterà di verificate in modo currettu à u sistema di putenza di u PC. L'esecuzione permette di capisce cume aduva in u funziunamentu di l'alimentu à a carica massima di u sistema. Pudete ancu determinà quantu u consumu di energia di, dicenu, un processore aumenta, quandu a so frequenza d'oreghju cresce di quantu quantu di volte.

Cù l'alimentu di l'alimentu, pudete capisce quantu putente hè un alimentatore. Questa quistione hè fatta da parechji utilizatori chì assembliu i so urdinatori solu e ùn cunniscite micca sicuru s'elli anu abbastanza l'alimentu per 500 ch o avianu bisognu di fà un più putente, per esempiu per 750w.

I risultati di i test

Dopu à a fine di unu di i testi, u prugramma aprirà automaticamente una cartella cù i risultati in forma di grafici in a finestra di l'Esploratore di Windows. Nant'à ogni graficu pudete vede se l'errori sò stati rilevati o no.

Virtues

  • A presenza di a lingua russa;
  • Interfaccia intuitiva è ùn sovraccaricata;
  • Un grande numaru di test di sistema;
  • Capacità di monitoru assai larga;
  • A capacità di identificà l'errori critichi in u PC.

Inconvenienti

  • Ùn ci hè nisun limite di carica predefinitu per a PSU.

U Programma di Stabilità OCCT hè un pruduttu eccellente chì faci perfettamente a so missione. Hè assai bè chì, cù a so gratuità, u prugrammu hè sempre in via di sviluppu è diventendu più amichevole per l'utenti media. Tuttavia, hè necessariu travaglià cun questu cun cura. I sviluppatori di OCCT scuridanu forte l'usu di un software per pruvà nantu à i laptop.

Scaricate OCCT gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Testemu u processore per surriscaldamentu S & M Cam MSI Afterburner

Share l'articolo in reti sociali:
OCCT hè un prugrammu per diagnostichi è testi di sistema. Ci sò parechje utilità pè testà vari cumpi d'ordinatore è valutendu u so operazione.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: OCCT
Costu: Free
Dimensione: 8 MB
Lingua: russo
Versione: 4.5.1