Tra l'ultime operazioni di aritmetica chì Microsoft Excel pò dà, naturalmente, ci hè ancu a multiplicazione. Ma, purtroppu, ùn tutti i utilizatori pò aduprà correttamente è pienu questa opportunità. Scriviamu cumu per fà a procedura di multiplicazione in Microsoft Excel.
Principii di multiplicazione in Excel
Comu ogni altra operazione aritmetica in Excel, si faci una multiplicazione cù formule speciali. L'azione di multiplicazione sò scritta cù u segnu "-".
Multiplicazione di numeri ordinarie
Microsoft Excel pò esse adupratu cum'è una calculatrice è basta à multiplica vari numeri in essa.
Per multiplicà un numeru per un altru, entremu in una cella nantu à u schede, o in a linea di formula, u segnu hè (=). Dopu, specificate u primu fattore (numeru). Poi, mettemu un segnu à multiplicà (*). Dopu, scrivite u secondu fattore (numeru). Dunque, u mudellu cumunu di multiplicazione sarà simule tale: "= (numero) * (numero)".
L'esempiu mostra a multiplicazione di 564 per 25. L'azione hè scritta cù a formula chì segue: "=564*25".
Per vede u risultatu di i calculi, avete bisognu di preme a tasca ENTER.
Durante i calculi, ci vole à ricordà chì a priorità di e operazioni aritmetiche in Excel, hè u listessu cum'è in matematica cumuna. Ma, in ogni casu, u segnu di multiplicazione hà da aghjunghje. Se, scrivendu una espressione nantu à a carta, hè permessu omessu u segnu di moltiplicazione prima di i parentesi, poi in Excel, per un calculu currettu, hè necessariu. Per esempiu, l'espressione 45 + 12 (2 + 4), in Excel, ci vole à scrive cumpru: "=45+12*(2+4)".
Multiplazione di cellule per cella
A procedura di multiplicazione di una cella per una cella riduce tuttu à u listessu principiu cum'è a prassi di multiplicà un numeru per un numeru. Prima di tuttu, avete bisognu di decideru in a quali celletta u risulte sarà visualizatu. In elli si ponenu u segnu uguale (=). Dopu, cliccate alternativamente nantu à e celle chì u so cuntenutu deve esse moltiplicatu. Dopu avè selezionatu ogni cella, metti u segnu di multiplicazione (*).
Multiplica colonna per colonna
Per multiplicà una colonna da una colonna, hè bisognu di multiplicà e celle di sopra di queste colonne, cum'è mostra in l'esempiu sopra. Dopu, avemu ghjunti in u angulu in menu à sinistra di a cella piena. Un marker di riempimentu compare. Traghjate falà cù u bottinu sinu di u mouse. Dunque, a formula di multiplicazione hè copiata in tutte e cellule in una colonna.
Dopu, e colonne saranu moltiplicate.
Simili, pudete multiplicà 3 o più colonne.
Multiplazione di cellule per numero
Per multiplicà una cellula per un numeru, cum'è in l'esempii sopra descritti, prima di tutti, metti u segnu uguale (=) in a cella induve volete generà a risposta di l'operazioni di l'aritmetica. Dopu, avete bisognu di scrive u moltiplicatore numericu, metti u segno di multiplicazione (*), è cliccate nantu à a cella chì volete multiplicà.
Per fà vede u risultu in u schermu, cliccate nantu à u pulsante. ENTER.
Tuttavia, pudete fà azzioni in un ordine differente: subitu dopu à u segnu di parità, cliccate nantu à a cella chì dà u so multiplicà, e dopu à u segnu di moltipurazione, scrivite u numeru. Infatti, cum'è si sapi, u pruduttu ùn cambia micca da u riargimentu di fattori.
Di listessa manera, hè pussibule, se hè necessariu, di multiplicà parechje cellule è parechji numeri à tempu.
Multiplichi una colonna cù un numeru
Per multiplicà una colonna cù un certu nùmmiru, devi immediatamente moltiplà a cella per stu numeru, cum'è descrittu sopra. Poi, cù u marker di riempimento, copia a formula in e celle inferiori, è ottiene u risultatu.
Multiplica colonna per cellula
S'ellu ci hè un numeru in una certa cellula par cui a colonna deve esse moltiplicata, per esempiu, ci hè un certu coefficiente, allora u metudu sopra ùn funziona. Questu hè da u fattu chì quandu si copia, l'ampiezza di i dui fattori si sposta, è avemu bisognu di unu di i fattori per esse constanti.
Prima, multiplica in a manera abituale a prima cella di a colonna da a cella chì cuntene u coefficiente. In più, in a formula, ponemu u simbulu di u dollaru davanti à e coordinate di a colonna è a riga di a riferenza di a cella cù u coefficiente. In questu modu, avemu giratu a riferenza relativa in una riferenza assoluta, chì e so coordinate ùn cambieranu micca à a copia.
Ora, reste in u modu usuale, cù u marker di riempimento, per copià a formula in altre cellule. Comu pudete vede, u risultatu finitu apparisce immediatamente.
Lezione: Cumu faci un ligolu assolutu
Funzione PRODUCTION
In più di u metudu di a multiplicazione di solitu, in Excel ci hè a possibilità di sti scopi di aduprà una funzione speciale PRODUCTION. Pudete chiamà u listessu modu cum'è una altra funzione.
- U serviziu di l'Assistente di Funzione, chì pò esse lanciatu cliccendu nantu à u buttu "Inserisci funzione".
- Tramite e tab "Formule". Mentre in essa, avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante. "Matematica"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Biblioteca di funzioni". Dopu, in a lista chì vene, seleziona PROIZVATO.
- Tipu nome funzione PRODUCTION, è i so argumenti, manualmente, dopu u signu hè uguale a (=) in a cella desiderata, o in a barra di formula.
Dopu, avete bisognu di truvà a funzione PRODUCTION, in a finestra di maestru di funzioni aperta, è cliccate "OK".
U mudellu di funzioni per l'entrata manuali hè cumpratu: "= PRODUCTION (numero (o riferiment di cella); numero (o referenza di cella); ...)". Hè cusì, se per esempiu avemu bisognu à multiplicà 77 per 55, è si multiplica per 23, allora scrivemu a formula "= PRODUCTION (77; 55; 23)". Per fà vede u risultatu, cliccate nantu à u bottinu. ENTER.
Quandu si utilizanu i primi dui opzioni per aduprà a funzione (usando u Funzione guidata o a tabulazione) "Formule"), a finestra di l'argumenti si aprite, in cui avete bisognu di inserisce l'argumenta in forma di numeri, o indirizzi di cellule. Questu pò esse fattu solu cliccendu nantu à e cellule desiderate. Dopu avè inseritu l'argomenti, cliccate nantu à u bottinu "OK", per fà i calcoli, è visualisce u risultatu in u schermu.
Comu pudete vede, in Excel esiste un gran numeru di opzioni per aduprà una tale operazione aritmetica cum'è multiplicazione. A cosa principali hè di sapè a nuance di l'applicazione di e formule di multiplicazione in ogni casu.