Mz Ram Booster 4.1.0

L'avventu di Android hà fattu popolari negozii di applicazioni - servizii speciali in cui l'utenti ponu cumprà o solu scaricà ogni applicazione chì li piaci. U serviziu principale di stu tipu hè u restu u Google Play Market - u più grande "mercato" di tutti i existenti. Parleremu oghje di ciò chì hè.

Assortimentu dispunibile

Google Play Market hà sempre cessatu di esse un serviziu esclusivu per l'acquistu di applicazioni. In questu, pudete acquistà, per esempio, libri, film o musica.

Mercatu ufficiali

U sistema operativu Android hè distribuitu da Google, è u Play Market hè a sola fonte ufficiali di app per dispositivi in ​​stu sistema. Solamente certi dispositivi nantu à u "robot" sò liberati senza un app store pre-installatu (questi includenu, per esempiu, Cinese, publicatu per u mercato domesticu). Di conseguenza, senza un account Google attivatu è a presenza in u dispositiu di i servizii Play Market cumpresi ùn sarà micca dispunibile.

Vede ancu: Correzione di l'errore "Devi accede à u vostru account Google"

Tuttavia, à differenza di l'App Store in iOS, u Play Market ùn hè micca cum'è un monopolista eccezionale - ci sò poche solu soluzioni alternative per Android: per esempiu, Blackmart o F-Droid.

A quantità di cuntenutu dispunibile

Migliaia di prugrammi è ghjochi sò carichi in Google Play Market. Per a praticità di l'utenti, sò ordinati per categoria.

Ci sò dinò cosi chjamati tops - liste di e applicazioni più popolari.

In più di i cime, ci hè ancu "I più venduti" è "Guadagnà popularità". In "I più venduti" sò i ghjochi e i prugrammi più scaricati per tutta l'esistenza di u Mercatu Play.

In "Guadagnà popularità" Ci hè un software chì hè populare à mezu à l'utenti, ma per certi motivi ùn hè micca inclusu in una di e cime d'applicazioni.

U travagliu cù l'applicazione

A negozia di Google hè una viva incarnazione di a filosofia di a corporazione - a praticità massima è a simplicità di e interfacce. Tutti l'elementi sò situati in posti intuitivi, è cusì ancu un utilizatore chì ùn cunniscenu micca ancu a l'applicazione apprenderà rapidamente cum'è navigà in u Market Play.

L'installazione di l'applicazioni cù Play Market hè facile - sceglite ch'è i piacimi è premete u pulsante "Install"Ci hè tuttu.

Attaccà applicazioni à u vostru contu

Una caratteristica interessante di u Play Store hè l'accessu à tutti i prugrammi è ghjochi installati in ellu in qualunque dispositivu Android à chì hè pussibule legà u vostru contu di Google. Per esempiu, avete cambiatu o dumandatu un smartphone è vòlete avè u listinu prugrammu chì era installatu prima. Vai à l'elemento menu "I mo applicazioni è ghjochi"poi andate à tab "Biblioteca" - ci truverete.

U solu "ma" hè chì anu bisognu à esse reinstallatu nantu à u novu telefunu, affinchì questa funzione ùn pò esse usata cume una copia di backup.

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

Virtues

  • L'applicazione hè in russe;
  • Enorma selezzione di prugrammi è ghjochi;
  • Facilità d'usu;
  • L'accessu à tutte e applicazioni mai installate.

Inconvenienti

  • Restrizioni regiunali;
  • Missing alcune applicazioni.

Google Play Market hè u serviziu più impurtante di distribuzione di cuntenutu per Android OS. I sviluppatori l'anu fattu semplice è intuitivu, oltre à tuttu l'ecosistema di Google. Hà duie alternative è competitori, ma Play Market hà un avanghiu innegabile - hè solu l'unu ufficiali.

Vede ancu: Analogi di u Google Play Market

Andate à u situ ufficiale di Google Play Market

Materiale addizionale: Cume l'installazione di e applicazioni di Google dopu u firmware di u smartphone?