Errore à mandà un comando à una applicazione in Microsoft Excel: modi per risolve u prublema

Malgradu u fattu chì, in generale, Microsoft Excel hà un stabilimentu elevatu di stabilità di u travagliu, prublemi si verificanu dinò cù sta applicazione. Un di questi prublemi hè u missaghju "Errore durante l'invità di un cumandamentu à una applicazione". Ci si face quandu pruvate à salvà o aprite un schedariu, è purtà cun una altra accussione. Vedemu chì ciò chì causa questu problema, è cume si risolve.

Cause di l'errore

Quali sò i prublemi principali di questu errore? Puderemu distinguere u seguitu:

  • Danni à a superstruttura;
  • Tentate di accede à i dati applicativi attivi;
  • Errori in u registru;
  • Danni Excel

A risoluzione di i problemi

I maneri di eliminà stu errore dipende di a so causa. Ma, cum'è in a maiò parti di i casi, hè più difficiule stabilisce a causa chì eliminà, una soluzione più razionale è pruvà à u metodo di pruvà à truvà u modu currettu di azzione da e opzioni presentate qui sotto.

Metudu 1: Disattiva DDE Ignore

Più spessu, hè pussibule di eliminà l'errore quandu invia un cumandamentu da disattivà u ignorante DDE.

  1. Vai à la tabulazione "File".
  2. Cliccate nantu à l'elemento "Opzioni".
  3. In a finestra di parametri chì si apre, andate in a sottusezzione "Avanzate".
  4. Cercemu un blocco di impostazioni "Generale". Deseleziona l'opzione "Ignorate e dumande di DDE da altre applicazioni". Pressu u pulsante "OK".

Dopu à chì, in un numeru significativu di casi, u prublema hè eliminata.

Metudu 2: Disabilite u Modu di compatibilità

Un'altra causa probabile di u prublemu sopra ripisu pò esse attivata in a manera di cumpetibilità. Per dughjite, avete bisognu di fà sempre i passi in basso.

  1. Avemu muvutu, aduprendu Esploratore di Windows, o qualunque gestore di file, à u cartulare induve u pacchettu software Microsoft Office risiede nantu à u computer. U caminu à esse hè cumpratu:C: Archivi prugrammi Microsoft Office. No. hè u numeru di a suite ufficiale. Per esempiu, u cartulare in cui sò piazzati i prugrammi Microsoft Office 2007 hè OFFICE12, Microsoft Office 2010 hè OFFICE14, Microsoft Office 2013 hè OFFICE15, etc.
  2. In a cartula UFFICI, cercate u schedariu Excel.exe. Facemu clicchì nantu à u cù u cliccavu destro di u mouse, è in u menù contestuale apparitu selezziunemu l'elemento "Pruprietà".
  3. In a finestra di pruprietà Excel chì si apre, andate in la tabulazione "Compatibilità".
  4. S'ellu ci hè casute contr'à l'itemu "Run u prugramma in modalità compatibilità"o "Eseguete stu prugrammu cum'è amministratore", allora rimuovi. Pressu u pulsante "OK".

Se i caselli in i paragrafi corrispondenti ùn sò micca piazzati, allora cuntinuà à cercà a fonte di u prublema altrò.

Metudu 3: Pulizia di u Registru

Una di e ragioni chì pò causà un errore in a trasmissione di un comando à un'applicazione in Excel hè un prublema in u registro. Perciò, avemu bisognu di pulizia. Prima di passà à l'azione ulteriore per ghjunghje contr'à e possibili conseguenze indesiderate di sta procedura, cunsiglii fermamente di creà un puntu di riparazione di u sistema.

  1. Per fà fà andà a finestra "Run", inserite a combinazione di tasti Win + R nantu à a tastiera. In a finestra aperta, inserite u comando "RegEdit" senza virguli. Fate un clic nantu à u "OK".
  2. L'editoru di u Registre apri. A parte manca di l'editore hè l'arburu di directory. Move à u cartulare "CurrentVersion" in seguitu:HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion.
  3. Eliminà tutte e cartelle situate in u cartulare "CurrentVersion". Per fà quessa, cliccate nantu à ciascuna cartulina cù u bottinu guru, è selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Elimina".
  4. Dopu à a so eliminazione, ripartite u computer è verificate e prestazioni di Excel.

Metudu 4: Disattivà l'accelerazione hardware

A soluzione temporanea à u prublema hè pruvista chjaramente l'accelerazione di l'hardware in Excel.

  1. Si movenu à a sezione già cunnisciuta da u primu modu di risolve u prublema. "Opzioni" in a tabulazione "File". E novu cliccate nantu à l'elemento "Avanzate".
  2. In a finestra aperta di opzioni avanzate di Excel, cercate u blocu di e impostazioni "Schermu". Piazzà una marcata vicinu à u parametru "Disattivà l'accelerazione di l'immagine hardware". Cliccate nantu à u bottinu "OK".

Metudu 5: disabilite i add-ons

Come annunziatu sopra, una di e cause di stu prublema pò esse un malfunzionamentu di qualche tipu di add-in. Cume, per via di una misura temporanea, pudete aduprà disattivà i addizionamenti Excel.

  1. Ancu una volta, andate in tab "File"to section "Opzioni"ma sta volta cliccate nantu à l'elemento Add-ons.
  2. À u fondu di a finestra in u listinu in goccia "Gestione"selezzione articulu Add-in COM. Pressu u pulsante "Vai".
  3. Deselezziunate tutte i componenti chì sò listati. Pressu u pulsante "OK".
  4. Se dopu à ciò, u prublema hà scumparitu, tandu si torna à a finestra di i cumiri di COM. Piazzate una marcata, è cliccate nantu à u bottinu "OK". Verificate s'ellu hà fattu u prublemu. Se tuttu sia in ordine, allora andate à u prossimu add-in, etc. L'add-on duve l'errore restituitu hè disattivatu, è ùn hè più attivatu. Tutti l'altri add-ons ponu esse attivati.

Se, dopu a chjappu di tutti i add-ons, u prublemu rimane, quessa significa chì i add-ons ponu esse attivati, è l'errore deve esse riparatu in un altru modu.

Metru 6: Reset File Associations

Pudete ancu provà a riarminazione di l'associazioni di file per risolve u prublema.

  1. Tramite u pulsante "Start" vai à "Pannello di cuntrollu".
  2. In u Pannellu di cuntrollu, selezziunate a sezione "Programmi".
  3. In a finestra chì si apre, andate in a sottusezzione "Programmi di difettu".
  4. In a finestra di configurazione di u prugramma, per difettu, selezziunate l'elemento "Parallimentazione di tipi di file è di protocolli di prugrami specifici".
  5. In u listinu di i file, selezziunu l'estensione xlsx. Pressu u pulsante "Cambia u prugramma".
  6. In a lista di prugrammi raccomandati chì si apre, seleziona Microsoft Excel. Cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  7. Se Excel ùn hè micca in a lista di i prugrammi consigliati, cliccate nantu à u bottinu "Revisione ...". Proseguite nantu à u via chì avemu parlatu, discutendu cume di risolve u prublema da spegni compatibilità, è selezziunu u schedariu excel.exe.
  8. Facemu azzioni simili per l'estensione xls.

Metudu 7: Scaricate l'aggiornamenti di Windows è reinstallà Microsoft Office

L'ultima ma micca u menu micca, a mancanza d'aggiornamenti impurtanti di Windows pò esse a causa di questu errore in Excel. Hè necessariu verificare se tutti l'aggiornamenti dispunibuli sò scaricati è, se hè necessariu, scaricanle quelli mancanti.

  1. Ancu una volta aprite u pannellu di cuntrollu. Andate in a sezione "Sistema è Sicurezza".
  2. Cliccate nantu à l'elemento "Windows Update".
  3. S'ellu ci hè un messagiu in a finestra aperta nantu à a disponibilità di l'aggiornamenti, cliccate nantu à u bottinu "Installazione Aggiornamenti".
  4. Attendu chì l'aggiornamentu sia installatu è ripartite u computer.

Sì nessunu di sti metodi hà aiutatu à risolve u prublema, allora pò esse interessante per pensà à a stallazione di u pacchettu software Microsoft Office, o ancu à reinstallà u sistema operativu di Windows in tuttu.

Comu pudete vede, ci sò una bella quantità di opzioni pussibule per eliminà errori quandu mandanu un comando in Excel. Ma, di regula, in ogni casu specificu, ci hè solu solu soluzione corretta. Allora, per eliminà stu prublema, hè necessariu aduprà u metudu di prova per aduprà vari modi per eliminà l'errore finu à a sola opzione curretta.