Sarà u computer à travaglià senza una scheda video?

Ci sò parechje situazioni in cui un computer pò esse operatu senza una scheda video video installatu in essa. Questu articulu discurrerà e possibilità è sfumature d'usu un tale PC.

Operazione di u computer senza chip graficu

A risposta à a dumanda esplicita in l'artìculu di l'articulu sarà sì. Ma cum'è in regula, tutti i PC di casa sò dotati di una scheda di video discreta in pieno o quandu ci hè un core di video integratu speziale in u processore centrale, chì u rimpiazza. Questi dui dispositivi sò assai diversi in termini tecnichi, chì si riflette in e caratteristiche principali di l'adattatore video: a frequenza di u chip, a quantità di memoria video è assai altri.

Ulteriori dettagli:
Cosa hè una scheda grafica discreta
Cosa significa a scheda video integrata

Ma ancu, sò uniti per u so compitu principale è u scopu - a mostra di l'immagine nantu à u monitor. Si tratta di carte di video, incastunate è discrète, chì sò responsabile di l'uscita visuale di dati chì sò in u computer. Senza visualizzazione grafica di navigatori, editori di testu è altri prugrammi usate spessu, l'hardware di l'urdinatore pò sembra micca amichevole per l'usu, per ricordà qualcosa di i primi campioni di a tecnulugia di l'informatica.

Vede ancu: Perchè avete bisognu di una scheda video

Come annunziatu nanzu, u computer hà da fà. Continera à fà andà s'è rimuovete a scheda video da l'unità di sistema, ma avà ùn puderete micca mostrà a maghjina. Considereremo opzioni in cui u computer pudarà visualizà una foto senza avè una carta discreta installata à pienu, vale a dire, puderanu ancu esse aduprate.

Scheda grafica integrata

I chips incapsulati sò un dispositiu chì ghjustu u so nome da u fattu chì pò esse parte di un prucessore o una scheda madre. In u CPU, pò esse in forma di un core di video separatu, cù RAM per risolve i so prublemi. Una tale carta ùn hà a so memoria di video. Perfettu com'è mezu per "pereidki" ripartizione di a scheda grafica principale o l'accumulazione di soldi per u mudellu chì avete bisognu. Per fà e travaglie cumune di tutti i ghjorni, cume navigà in Internet, travaglià cù u testu o e e tavule un rializiu hè perfettamente bè.

Spessu, soluzioni di grafica incastunate si trovanu in urdinatori è in altri dispositivi mobili, chì cunsumendu micca potenza in comparazione di adattatori video discreti. U fabricantu più popularu di processori cù schede grafiche integrate hè Intel. Grafica integrata hè sottu à u nome di a marca "Intel Graphics HD" - probabilmente avete vistu spessu un logu in i vari laptop.

Chip nant'à a scheda madre

Ora, tali istanze di schede madri per utrani cumuni sò rari. Un pocu più spessu si pussidianu truvà circa cinque o sei anni fà. In a scheda madre, u chip graficu integratu pò esse situatu in u ponte nordu o esse saldatu nantu à a so superficie. Ora, sti motherboards, per a maiò, sò fatti per i processori server. L'esecuzione di tali chips video hè minimale, perchè sò pensate solu per visualizà qualchì shell shell primu in cui avete bisognu di entrà cumandi per controllà u servitore.

Conclusione

Queste sò e scelte per aduprà un PC o un portatili senza una scheda video. Dunque, se hè necessariu, pudete sempre cambià a una scheda video integrata è cuntinuà a travaglià in u computer, perchè quasi ogni prucessore moderno ne contene in sè.