Tappificatore di TP-Link router


Malgradu a so dimensione scassu è u design simplici, un dispositivo cume un router hè abbastanza cumplicatu da un puntu tecnicu. È u fattu di responsabilità chì u router decide quandu o in casa o in ufficiu, u so travagliu senza inturzione hè assai impurtante per gli utenti. U malfunzionamentu di u router conduce à a fine di u funziunamentu normale di a rete locale cun un'interfaccia cablata è wireless. Allora, chì pudete fà se u vostru dispositivo di rete TP-Link ùn funziona micca correttamente?

TP-Link router recovery

I router TP-Link sò criati per parechji anni di operazione continua è di solitu ghjustificanu a bona reputazione di u so fabbricante. Benintessu, s'ellu ci hè un fallimentu hardware, pudete contattà un tecnicu di riparazione o cumprà un novu router. Ma fate dunque furia à u magazinu. Hè pussibule chì u malfunzionamentu hè solu solu da solu. Prova parechje a smuntà l'algitimu di l'azione per ripristinà a funzionalità di u router TP-Link.

Passu 1: Verificate u statutu di u modulu Wi-Fi in i dispositivi

Sì l'accessu à a rete locale è Internet si perde per i dispositivi cunnessi cù u vostru router senza fintu, allora in primis ci vole dà verificate u statu di u modulu Wi-Fi in un computer, laptop o smartphone. Hè pussibule chì avete spento accidentalmente è dimenticatu di attivà sta funzione in u vostru dispositivo.

Passu 2: Verificate l'alimentu di u router

Se u router sia in un locu accessibile per voi, allora avete bisognu di assicurà chì hè in rete e funziona. Forse qualchissia hà spintatu involuntariamente a putenza di un apparecchja impurtante Per accende l'apparecchimentu, appughjate nantu à u pulsante corrispondente nantu à u cascu di u dispositivo.

Passu 3: Verificate u RJ-45 Cable

Quandu vi cunnesse à un router cù un cavu RJ-45, se avete un filu simile riservatu, pudete riconnessà u dispositiu cù questu. U cavallu pò esse statu dannatu durante u travagliu è u rimpiazzamentu eliminerà u prublemu.

Passu 4: Rinvià u router

Ci hè una possibilità chì u router appena appiccicatu o cuminciò à travaglià in una manera sbagliata. Allora, assicuratevi di pruvà à ripartite u router. Circa chì questu pò esse implementatu in pratica, leghje in un altru artìculu nantu à a nostra risorsa, cliccendu nantu à u ligame sottu.

Leggi più: Ripartizà u router TP-Link

Passu 5: Verificate l'accessu à Internet

S'ellu ci hè accessu à a rete locale, ma Internet ùn funziona, bisognu cuntattà u fornitore è assicuratevi chì e mance di rutina di manutenzione sò in u linea. O forse ùn avete micca pagatu a tariffa mensile à tempu è avete appena spuntatu Internet?

Passu 6: Configurazione rapida di u router

I router TP-Link anu a capacità di configurà rapidamente un dispositivo di rete, è pudete usarli per riconfigurà u dispositivo. Per fà quellu, entrate in l'interfaccia web di u router.

  1. In qualunque browser, digita a barra di indirizzu l'attuale indirizzu IP di u router, per difettu, TP-Link hè192.168.0.1o192.168.1.1, premete a tasca Enter.
  2. In a finestra di autorizazione chì si vene, inseremu in i campi un username e una password d'accessu validi, per difettu sò identichi:admin.
  3. In u clientela web aperta, andate in a sezione "Prisentazione rapida".
  4. A prima pagina, selezziunate a regione di a località è u vostru fuso orariu. Poi seguite.
  5. Dopu avete bisognu di sceglie a modalità operativa di u router, dipende da e vostre esigenze, desideri è condizioni.
  6. Nant'à a prossima scheda, indicemu u nostru paese, cità, ISP è tippu di cunnessione. È andemu oltre.
  7. Configuriamo una cunnessione senza filu in a Wi-Fi. Accende o spegne questu caratteru.
  8. Ora verificà a giustizia di l'impostazioni specificate è cliccate nantu à l'icona "Salvà". Un test di cunnessione si faci, u router esce da fà e l'ultima configurazione hà da valida.

Passu 7: Ripristinà u router à l'impostazioni di a fabbrica

In casu di un malfunzionamento di un router, u rollback di a configurazione di l'apparecchiatura à a risorsa predefinita in fabbrica, chì era stabilitu da u fabbricante, pò aiutà. Pudete familiarizzà cù l'algitimu per resettà i parametri, seguendu u ligame à un'altra istruzzione nantu à u nostru situ web.

Dettagli: Reset TP-Link router settings

Passu 8: lampà u routeur

Pudete pruvà à cunsultà u router per lampà u dispositivo. Questu metudu pò salvà l'utente in casu di u cumunamentu incorrettu di u router. Per sapè di più nantu à i Firmware di i dispositivi di rete TP-Link in altru materiale.

Per saperne di più: TP-Link router lampeggia

Sì nessunu di i modi sopra cullati per risolve u prublema hà aiutatu à rinnimà u vostru router, allora cun un altu gradu di prubabilità rimane o di cuntattà u dipartimentu di servizii per spicialisti di riparazione, o di acquistà un altru router. Fortunatamente, i prezzi di tali dispositivi sò sempre abbastanza à livellu. Buona fortuna!