GetDataBack 4.33

A creazione di una composizione musicale cumpleta nantu à un computer, in progettatu apposta per stu prugramma (DAW), u prucessu hè quasi cum'è u tempu di creà musica da musicisti cù strumenti viventi in un studio professionale. In ogni casu, ùn basta micca basta per creà (registra) tutte e parti, frammenti musicali, metti in una forma curretta in a finestra d'editore (sequenziale, tracker) è cliccate nantu à u bottinu "Salva".

Iè, sarà una musica prontu o una canzone da veru, ma a so qualità sarà luntanu da u idealu di u studio. Pò esse à sente perfettamente da un puntu di vista musicale, ma à u puntu chì avemu abituatu à sente à a radio è in a TV hè certamente luntanu. Hè per questu chì a mescolanza è u maestru sò necessarii - sti stadi di a trasfurmazione di una composizione musicale, senza di i quali hè impussibule di ottene un studio, una qualità sonora prufessiunale.

In st'articulu parramu nantu à cume cunsegnà a mescolanza è u masterizazione in FL Studio, ma prima di l'imbarcu in stu prughjettu difficili, ceremu capisce ciò chì significava ognuna di sti termini.


Scaricate u prugramma FL Studio

Informazioni o, cume hè ancu chjamatu, a mescolanza hè a tappa di a creazione di una composizione musicale completa, completa, una tracce sonora finita da tracce separate (fragmenti musicali creati o registrati). Stu prucessu di consumatori di tempu consiste in a selezzione, è à qualchì volta in u restauru di tracce (frammenti) registrati o creati inizialmente, chì sò attentamente rettificati, sò processati da tutti i tipi di effetti è filtri. Solu per fà tuttu ciò chì pudete avè un prughjettu finitu.

Hè da capisce chì mischia è u stimu prucessu creativu cum'è a creazione di musica, tutte quelle tracce è i frammenti musicali, chì da esse assemblati in un tuttu solu.

Mastering - Questu hè a trasfurmazione finale di a cumpusizioni musicale, l'infurmazione risultante. L'ultima tappa include a frequenza, a trasformazione dinamica è spettrale di u materiale finale. Hè cusì chì offre a cumposizione un sonu pratticu è cunsunante chì ùn si sente mai adupratu in album è singuli di artisti famosi.

In listessu tempu, a cunniscenza in a capezzione prufessiunale hè un travagliu olisticu micca nantu à una canzone, ma à tuttu l'album, ogni traccia in cui deve suvà almenu à a stessa sonorità. Aggiunge ancu u stile, u cuncettu di tuttu è molto più, chì in u nostru casu ùn importa. Ciò chì daveru cunsideratu in st'articulu dopu u mischju hè correttamente chjamatu premastering, postu chì travagleremu solu in una sola strada.


Lezione: Cumu creà musica in u vostru computer

FL Studio

Per e composizioni di musica musicali in FL Studio ci hè un miscelatore avanzatu. Hè nantu à i so canali chì hè necessariu dirette gli strumenti, è ogni strumentu specificu nantu à un canale specificu.

Hè impurtante: Per aghjunghje un effettu in un miscelatore, cliccate nantu à u triangulu vicinu à unu di i slot (Slot) - Sostituisci è selezziunu l'effettu volatu da a lista.

L'unica eccezione pò esse l'uggeia simile o simile. Per esempiu, avete adupratu parechji barili (calcia) in a pista - pudete mandà facilmente à un canale di miscelatore, pudete fà uve cù "cappelli" o percussioni, se avete parechji. Tutti l'altri strumenti sò distribuiti strettamente nantu à canali separati. In realtà, questu hè a prima cosa chì deve esse ricordata quandu mi hè mescolatu, è hè ciò chì permette di cuntrullà u sonu di ogni strumentu cum'è voi vulete.

Cume dirigere strumenti à i canali di miscelatore?

Per ognunu di i soni è l'instrumentu musicale in FL Studio, implicatu in a composizione, una pista di mudellu hè assignata. Se fate un clic nantu à u rettangulu chì rende un sughjettu particulare o un instrumentu cù e so impostazioni. In u angulu in dirittu superiore ci hè una finestra "Pista" in cui pudete specificà u numeru di canale.

Per chjamà u mixer, s'ellu si hè micca nascosu, devi pressà u pulsante F9 nantu à a tastiera. Per una maggiore cunsiderazione, ogni canale in u mixer pò esse chjamatu in cunfurmia cù u strumentu chì li propieghja è dipingeru in un qualchì culore, basta à supprimà u canale attivu F2.

Panorama solu

E composizioni musicali sò state create in stereore (naturalmente, a musica moderna hè scritta in u formatu 5.1, ma prugramemu a versione bicanale), dunque, ogni strumentu hà (deve esse) u so canalu. L'uttrenu principali sò sempre situati in u centru, cumprenu:

  • Percussione (calcia, bucca, applausi);
  • Bass;
  • Melodia di piombo;
  • Parte vocale.

Quessi sò i cumpunenti più impurtanti di ogni cumpusimentu musicale, hè pussibile chjamarli quiddu principali, ancu s'ellu hè a composizione tutta, u restu hè fatta per un cambiamentu, per chì dà à a pista un volume. e forze È i suoni minori chì ponu esse distribuiti in i canali, sinu è dirittu. Tra sti strumenti:

  • Piatti (cappelli);
  • Percussione;
  • Suusi di u sughjettu, echi di a melodia principale, tutti i generi di effetti;
  • A voce è altre cosi chjamate amplificatrici vocali o cariche.

Nota: E funzionalità di FL Studio ti permettenu di dirigere i suoni micca strettamente à sinistra o à diritta, ma per avventurli via da u canale centrale da 0 à 100%, dipende da a necessità è da i desideri di l'autore.

Pudete cambià u panorama sonu sia nantu à u mudellu, girendu a manopola in a direzzione desiderata, è nantu à u canale di miscelatore induve u direttore hè. Ùn hè micca categuricu a raccomandazione di fà una operazione simultaneamente in dui posti, cume questu ùn funzeghja micca o solu lampà u sonu di u strumentu è u so postu in u panorama.

Pruduzione di tamburi è bassi

A prima cosa chì devi amparà à u mumentu di mescolà i tamburi (kick è snare è / o clap) hè chì devianu sona à u listessu volumu, è questu volume deve esse massimizzato, ancu micca 100%. Nota chì 100% di sonnità è O dB in u mixer (cum'è per tutta a prugramma), è a fustellazione ùn ghjunghje micca stu piccu, fluctuendu in a so attacca (u volumu massimu di un sughjettu specificu) à -4 dB. Pudete vede ciò in u mixer nantu à u canali di l'instrumentu o cù l'aiutu di u plugin dBMeter, chì ponu esse aghjuntu à u canale di miscellatore corrispondente.

Hè impurtante: U volumu di i tamburi deve esse uguale solu à l'audizione, à a vostra percezione subjectiva di u sonu. L'indicatori di u prugramma pò cambià.

A parte di calciu per a maiò parte hè cuntene di gamme di frequenza bassa è parti media, di manera chì aduprendu unu di i equalizzatori standard Studio FL, per una maggiore efficienza, pudete taglià alte frequenze (più di 5000 Hz) per stu sonu. Inoltre, ùn hè micca superfluale tagliare a gamma di profondità bassa (25-30 Hz), in chì u calciu ùn sona micca (si pò vede da e variazioni di culore in a finestra d'equalizzatore).

Snare or Clap, à u so naturale, ùn hà micca frequenze basse, ma per una maghjine efficienza è una qualità migliore di u sughjiu, questu assai basse frequenza (tuttu u inferiore a 135 Hz) deve esse tagliatu. Per dà u sonu una nitidezza è enfasi, pudete travaglià un pocu cù a frequenza media è alta di sti strumenti in u equalisatore, lascendu sulu a gamma "succosa".

Nota: U valore di "Hz" annantu à l'equalizzatore per a percussioni hè subjectivu, è applicabile à un esempiu specificu. In altri casi, queste cifre pò differisce, ancu se micca da assai, ma hè necessariu esse orientatu in a trasformazione di frequenza solu à l'uditu.

Sidechain

Sidechain - Eccu ciò chì avete bisognu di fà per mutivà u basse in sti mumenti quandu u tamburo sona. Sò ricordati chì a maiò parte di ognuna di sti strumenti sonanu in un intervinu à basse frequenze, perciò hè necessariu assicurà chì u basse, chì hè a priori più bassu, ùn sfrutta micca a nostra kick.

Tuttu ciò chì hè necessariu per questu hè una coppia di plug-ins standard nantu à i canali di miscelatori à chì questi strumenti sò diretti. In i dui casi, questu hè EQ è Fruiter Limiter. In u casu di a nostra cumpusizioni musicale, avemu bisognu di adeguà l'equalizzatore per u barrelu in:

Hè impurtante: Sicondu u stile di a cumpusizioni chì si mischia, u trattamentu pò differisce, ma quantu à u calciu, cum'è quì soprattuttu, hè necessariu tagliare a gamma alta frequenza è u fondu basse (tuttu u menù di 25-30 Hz), in chì ùn li sente micca chì. Ma in u locu duve si sente a maggior parte (notevolmente à a scala visuale di l'equalizzatore), pò esse datu una certa forza aghjunghendu leggermente frequenze in st'intervallo (50 - 19 Hz).

L'impostazzi di l'equalizzatore per i basi deve guardà un pocu diversu. Deve tagliare un pocu micca frequenze più basse, è in u campu duve avemu levatu elevatu u buttu, u basse, à u dispusitu, anu da un pocu smugghiatu.

Ora andate à l'impostazioni Limitu Fruttatu. Aprite u Limitu assignatu à u barile è, per principiu, cambia u plugin per cumpressione, cliccendu nantu à u segnu COMP. Ora vi vole aduprà un pocu u proporzione di cumpressione (manubrio Ratio), torcendu à un rapportu 4: 1.


Nota:
Tutti gli indicatori digitali chì sò responsabili di i parametri di una particolare manopola (volume, panorama, effetti) sò visualizati in l'angulu in alto à sinu di FL Studio, direttamente in i punti di menu. Per fà rotà a maniglia più pianu, bisognu tene premutu u tastu Ctrl.

Avà bisognu dì chì ponu a soglia di compressione (Thres knob), girandola lentamente à un valore di -12 - -15 dB. Per compensà a perdita di u volumu (è semu micca riduttu), avete bisognu di aumentà leggermente u livellu di input di u signal audio (Gain).

U Limiter Fruttatu per a linea di basso deve esse installatu approssimativamente à u listessu modu, ma l'indicatore Thres pò fà un pocu più chjucu, lascendu in un -15 - -20dB.

In realtà, avè un pocu sòniu basso è barili, pudete rendere u sidechain tale necessariu per noi. Per fà quessa, selezziunu u canale per chì Kick hè assignatu (in u nostru casu hè 1) è cliccate nantu à u canali di basso (5) in a so parte inferiore cù u dirittu di u mouse è selezziunate l'opzione "Sidechain to this Track".

Dopu, avete da tornà à u limitatore è in a finestra di sidechain selezziunu u canali di canna. Avà avemu bisognu di adattà u volume di u gravi à calcia. Inoltre, in a finestra di limitatore di bassi, chì si chjama Sidechain, deve specificà u canale di u mixer à chì avete mandatu u vostru calci.

Avemu ottenutu l'effettu desideratu - quandu l'attacco di chjappu-a sona, a linea di bassu ùn l'apice micca.

Cappelli è Prucessioni di percussioni

Come annunziatu sopra, i cappelli è a percussione necessitanu di esse diretti à diversi canali di miscelatore, ancu se l'effetti di prucessione di sti strumenti sò generalmente simili. Hè di sicuru chì vale a voglia di notà u fattu chì i Cappelli sò aperti è chjappati.

A gamma principale di frequenza di sti strumenti hè alta, è hè in sti chì devianu sente attivamente in a pista per esse solu udibili, ma ùn si distinguenu micca è ùn attiranu l'attenzione per se stessi. Addite un equalizzatore à ognuna di i so canali, taglià u calatu bassu (sottu 100 Hz) è a frequenza media (100 - 400 Hz), elevendu leggermente a frequenza alta.

Per aghjunghje più volume à i cappelli, pudete aghjunghje un pocu di reverb. Per fà ciò, selezziunu u plug-in standard - Fruity Reverb 2 in u mixer, è in e so impostazioni selezziunu u preset standard: "Sala grande".

Nota: S'ellu hà l'effettu di questu o di quellu effettu ti pari troppu forti, attivu, ma in tuttu, si faci bene, ti pò semplicemente torcere a manica accantu à stu plug-in in u mixer. Hè ella chì hè a rispunsabilità per a "forza" cun chì l'effettu agisce nantu à u strumentu.

Se hè necessaria, Reverb pò esse aghjunta à a percussione, ma in stu casu hè megliu à sceglie a "Sala Sala" preregistramentu.

Prucessione di musica

U cuntenutu musicale pò esse differente, ma in generale, si tratta di tutti i sonni chì complementanu a melodia principale, dendu à tutta a cumpusizione musicale di u volumu è a diversità. Quelli ponu esse pads (cuscinetti), stringhe di u pianu è qualsiasi altru micca assai attivu, micca troppu acutu in u so strumentu musicale solu chì vulete riempire è diversificà a vostra creazione.

U volumu di u cuntenutu musicale dev'à à poca audibilità, cioè, pudete stà à sente solu chì si ascolta bè. In listessu tempu, s'è quessi e soie si eranu, a cumpusizione musicale perdi i so culori.

Oghji in quantu à l'equalisazione di strumenti più: se avete parechji di elli, cume avemu ripetutu ripetutamente, ognuna d'elle deve esse diretta à diversi canali di miscelatore. U cuntenutu musicale ùn deve micca avere frequenze basse, altrimenti, i basi è u tamburu saranu distorti. Usendu l'equalizzatore, pudete tagliare sicuru quasi a mità di u spaziu di frequenza (sà sà 1000 Hz). Sarà sì questu:

Inoltre, per dà forza à u cuntenutu musicale, hè megliu per elevà leggermente e frequenze media è alta in u equalisore in circa u postu in cui questi interscanu (4000 - 10 000 Hz):

Ùn superfluu in u travagliu cù u cuntenutu musicale sarà panning. Cusì, per esempiu, i Pads ponu ancu esse messi in u centru, ma tutti i generi di soni addizionali, soprattuttu se si ghjucanu cun fragmenti corti, ponu esse spostati longu u panorama à sinistra o à diritta. Se i Cappelli sò spostati à a sinistra, questi sonnetti ponu esse spostati à diritta.

Per una qualità di su u megliu, chì dà u volume à u sonu, pudete aghjunghje un pocu di reverb à i rumuri cuni di u background, ponendu u listessu effettu di u Great Hall.

Elaborazione di a melodia principale

È ora circa a cosa principale - a melodia principiante. In termini di sonnità (in a vostra percezione subjectiva, è micca in i indicatori di Studio Studio), deve esse cume u forte cum'è l'attacco di u barilu. In listessu tempu, a melodia principale ùn devia micca cunquistà cù l'instrumentu à alta frequenza (dunque, in iniziu ci hè stata una riduzione di u so volume), micca cù quelle di bassa frequenza. Se a melodia di u primu abbia una gamma di basse frequenze, deve esse tagliata cù un equalizzatore in u locu induve u sughjettu è basu sughjanu più.

Pudete ancu leggermente (appena notevolmente) aumentà a gamma di frequenza in chì u strumentu utilizatu hè più attivu.

In i casi in cui a melodia principale sia troppu ricca è densa, ci hè una piccula chance chì hà da cuncepisce cun Snare o Clap. In stu casu, pudete provà à aghjunghje un effetti di sidechain. Questu deve esse fattu in u listessu modu cum'è un calciu è basso. Addite à ogni canale via Fruity Limiter, sintema u listessu modu cumu aghju accordatu per Kick è mandà a sidechain da u canali Snare à u canale di melodia principale - avà u mutu hè mutatu in stu locu.

Per uttene una bona melodia, pudete ancu fà un pocu nantu à esse cun reverb, sceglie u preset più adatta. Small Hall hè andatu bè - u sonu diventerà più attivu, ma ùn hè troppu grande.

Parte vocale

Da principiu, vale a stima chì FL Studio ùn hè micca a megliu soluzione per travaglià cù voce, è per e so informazioni cù una composizione musicale pronta. Adobe Audition hè più adatta per sti scopi. Tuttavia, u minimu necessariu di trasfurmazione è di miglioramenti vocali sò sempre pussibule.

U primu è u più impurtante hè chì a voce duveria esse strettamente centrata è, ancu, esse registrata in mono. Tuttavia, ci hè un altru tecnicu - duplicà a traccia cù a parte vocale è distribuisce i à i canali opposti di u panorama stereo, chì hè, una traccia sarà 100% in u canale di sinistra, e l'altru - 100% in diritta. Va rimarcatu chì questu approcciu ùn hè bonu per tutti i generi musicali.

Hè impurtante capisce chì a registrazione di a parte vocale chì avete intenzione di mischje in Studio FL cù u strumentale già strumentata deve esse perfettamente pulita è trattata cù effetti. Di novu, stu prugramma ùn hà micca fondi per a trasformazione voce è a registrazione audio, ma in Adobe Audition ci sò abbastanza di sti.

Tuttu ciò chì pudemu fà in FL Studio cù una parte vocale, in modo da micca peghju a so qualità, ma di fà un pocu megliu hè di aghjunghje un pocu di u equalizatore, adattendu in quantu à listessa manera per a melodia principale, ma più delicata ( sì menu dura).

A voce è un pocu reverb ùn interferisce micca, è per questo pudete sceglie u preset appropriatu - "Vocal" o "Small Studio".

A realtà, in stu casu, avemu finitu l'infurmazione, dunque pudete andà senza pere à l'ultima tappa di u travagliu nantu à a cumpusizioni musicale.

Mastering in FL Studios

U significatu di u termine "Mastering", è "Premastering", chì serà eseguitu, hè già statu cunsideratu à l'iniziu di u primu articulu. Avemu trattatu ognunu di i strumentu separatamente, aghju fattu più qualitative è ottimizatu u volumu, chì hè in particulare impurtante.

U sonitu di strumenti di musica, sia ognunu separatamente, sia a composizione cum'è u generu, ùn deve supere 0 dB in termini di parametri di prugramma. Quessi sò i 100% di u massimu à chì a gamma di frequenza di a pista, chì, à traversu, hè sempre diversa, ùn hè micca sovraccaricata, cumpressa o distorta. In a tappa di u padrone, avemu bisognu di assicurà chì, è per una maggiore comodità, hè megliu aduprà dBMeter.

Addemu u plug-in à u canale maestru di u mixer, accende a composizione è guardà - s'ellu ùn avete micca cusì di 0 dB, pudete piglià u aiutu di Limiter, lascendu à -2 - -4 dB. In realtà, se a cumunzione intera sona più forte di u 100% voltu, chì hè abbastanza probabile, stu volumu deve esse riduttu leggermente da abbassà u livellu un pocu inferiore à 0 dB

Un altru plug-in standard, Soundgoodizer, aiutera à rende u sonu di a cumpusizioni musicale finita ancu più piacevule, volumetrica è succosa. Добавьте его на мастер канал и начните «играться», переключаясь между режимами от A до D, прокручивая ручку регулировки. Найдите ту надстройку, при которой ваша композиция будет звучать наилучшим образом.

Важно понимать, что на данном этапе, когда все фрагменты музыкальной композиции звучат так, как нам это было нужно изначально, на этапе мастеринга трека (премастеринга) вполне возможно, что некоторые из инструментов зазвучат громче того уровня, которым мы их наделили на этапе сведения.

Такой эффект вполне ожидаем при использование того же Soundgoodizer. Perciò, se sentite chì qualchì rumu o strumentu sia eliminatu da a pista o, à u cuntrariu, si perde in stu casu, regolate u so volumu nantu à u canale cumplicatu di u mixer. Se ùn hè micca una fustu, micca una linea di basso, ùn hè micca una melodia vocale o una melodia principessa, pudete ancu fà provà à arricchisce u panorama - chì aiutanu spessu.

Automazione

Automazione - Ciò hè ciò chì permette di cambià u sonu di una o un altra pezza di musica o di tutta a composizione musicale durante a so riproduzione. Incù l'aiutazione di l'automazione, pudete fà una attenuazione liscia di unu di l'instrumentu o di una traccia (per esempiu, à a so fine o prima di u chorus), fate panning in un pezzu specificu di a cumpusizioni o inzecchisce / riduce / aghjuntu unu o l'altru effetti.

L'automatizazione hè una funzione in cui pudete aduprà quasi tutti i penne in Studio FL cume avete bisognu. A sblu manuale, ùn hè micca cunsideratu, è micca consigliabile. Cusì, per esempiu, aghjunghendu una clip à l'automazione à a manetta di u volume di u canale maestru, pudete fà un incremento graduale di u volume di a to cumpusizione musicale à u so principiu o attenuazione à a fine.

Di listessa manera, pudete automatizà i tamburi, per esempiu, un barile, in modo da eliminà solu u volumu di questu strumentu in u fragmentu di tracea necessariu, per esempio, à a fine di u chorus o à l'iniziu di u versu.

Un'altra opzione hè di automatizà u panorama sonoro di u strumentu. Per esempiu, in stu modu, pudete fà chì a percussione “vene” da l'estremità à sinistra à l'orecchia destra nantu à u fragmentu di u chorus, e poi torna à u so valore precedente.

Pudete automatizà è effetti. Per esempiu, aghjunghjendu un clip à l'automazione à a pompa "CutOff" in u filtru, pudete fà u sonu di a pista o strumentu (dipende da quale canale di miscelatore esiste u Filter di Fruity) sbalzatu, cume a vostra traccia sona sott'acqua.

Tuttu quellu chì hè necessariu per creà un clip di automazione, cliccate à u dirittu nantu à u controllore desideratu è selezziunate "Crea un clip d'automazione".

Ci hè parechje opzioni per aduprà l'automazione in una composizione musicale, u più impurtante hè di dimostrà l'imaginazione. I clip di l'automazione stessi sò aghjunti à a finestra di playlist di FL Studio, induve pò esse cunsigliatu bè.

In realtà, questu pò esse a fine di a considerazione di una tale occupazione inquietu cum'è mescolanza è masterizazione in Studio FL. Ié, questu hè un prucessu complexu è di longu andà, u strumentu principali in cui sò l'orecchie. A vostra percezione subjectiva di u sonu hè a cosa più impurtante. Avendu travagliu bè nantu à a pista, assai probabilmente, micca in un attu, avete sicuramente truvatu un risultatu pozitivu, chì ùn sarà micca vergogna da mostrà (dà à ascoltà) non solu à i vostri amichi, ma ancu à quelli chì capiscenu a musica.

Cunsiglii importanti à a fine: Se durante a notizia tu senti chì e to orecchie sò stancati, ùn distinguite micca i sonni in a cumpusizione, ùn arriculatite micca o quellu strumentu, in altre parole, e to orecchie si sonu “sporchi”, falla una pausa per un mumentu. Accendi un hit modernu, registratu in qualità eccellente, sentite u riposu un pocu, e poi torna à u travagliu, uguagliannu à quelli chì piace a musica.

Vi vogliu successu creativu è novu successi!