E immagini in presentazioni in PowerPoint aghjunu un rolu primu. Si pensa à chì questu hè ancu più impurtante di l'informazione testuale. Ùn ci hè da spessu più à travaglià più nantu à e foto. Hè soprattuttu sentitu in i casi in cui a foto ùn hè micca necessaria in tuttu, a so dimensione originale. L'uscitura hè semplice - ci vole à taglià.
Vede ancu: Cumu ritagliate una immagine in MS Word
Funzioni di a procedura
U vantaghju principali di a funzione di ritruvà e foto in PowerPoint hè chì l'immagine originale ùn soffre micca. A propositu, a prucedura hè superiore à l'educazione cumuna di e fotografie, chì puderà esse fattu in un software di accompagnamentu. In stu casu, avete da creà un numeru significativu di backup. Quì, in u casu di un risultatu senza successu, pudete o rimborsà l'azione, o solu cancellà a versione finale è ricarica a surghje per cumincià à trattà u novu.
U prucessu di ritagliu foto
U modu per scullà una foto in PowerPoint hè una, è hè abbastanza sèmplice.
- Per principiu, avemu, curiosamente, bisognu di una foto inserita in una diapositiva.
- Quandu questu image hè selezionatu, una nova sezione apparisce in cima à l'iniziale. "U travagliu cù Pictures" e tab in essa "Format".
- À a fine di a barra di strumenti in sta tabulata hè a zona "Dimensione". Eccu u buttellu chì avemu bisognu. "Taglio". Hè necessariu pressa.
- Una cornice specifica di cunferenza apparisce nantu à l'immagine.
- Pò esse cambiatu di dimensione, trascinendu per i marcatori rispettabili. Pudete ancu spostà a foto stessa accaduta à a cornetta per sceglie e dimensioni migliori.
- Appena l'impostazione di u fotogrammu per ritagliu una foto hè cumpleta, dighjà premutu u pulsu torna. "Taglio". Dopu à quessa, i luggeri di a cornice scumpareranu, quant'è e parti di a foto chì eranu dietro à elli. Solu l'area selezionata resterà.
Vogliu aghjustà à aghjunghje chì s'è espansivi i limiti à u ritruvamentu à u latu di a foto, u risultatu sarà assai interessante. A dimensione fisica di a foto cambierà, ma a foto stessa resterà uguale. Sò semplicemente inzignata da un fondo biancu vuoto nantu à u latu duve sta bordata era trascinata.
Questu metudiu ti permette di facilità u travagliu cù piccule foto chì ancu afferrà u cursore pò esse difficiule.
Funzioni supplementari
Ancu u pulsu "Taglio" Pudete allargà u menù in più in cui pudete truvà funzioni supplementari.
Tagliate per formà
Sta funzione ti permette di fà una murdata di curly photo. Quì, una larga gamma di forme standard hè presentata cume opzioni. L'à opzione selettita servirà cum'è mudellu per ritagliu foto. Avete bisognu di sceglie a forma desiderata, è, se sò soddisfatti di u risultatu, cliccate puru in altrove nantu à a diapositiva, fora di a foto.
Se aduprà altre forme finchè i cambiamenti sò stati accettati (cliccendu nantu à a diapositiva, per esempiu), u mudellu cambia solu senza distorsione è cambiamenti.
A curiosità, pudete taglià u schedariu ancu sottu u mudellu di u bottu di cuntrollu, chì pò esse successivamente utilizatu per u scopu currettu. Tuttavia, valeu vede prudentemente selezziunà una foto per tali scopi, postu chì l'immagine di l'assegnazione di i pulsanti nantu à esse ùn sia micca visibile.
À propiu sì, usendu stu metudu, pudete stabilisce chì a figura Smiley o "Sorridere faccia" ha ochji chì ùn sò micca à traversu i fori. Se provate à ritagljà a foto in stu modu, a zona di l'occhi sarà evidenziata in un diversu culore.
Hè impurtante notate chì stu metudu ti permette di fà una foto assai interessante in forma. Ma ùn anu da scurdà chì in questo modu, pudete taglià i aspetti impurtanti di a figura. Specialmente s'ellu hà l'image inserti di testu.
Proporzioni
Questu articulu permette di ritagliare una foto in un furmatu strettamente definitu. Pudete sceglie da a scelta più larga di diversi tipi - da u solitu 1: 1 à u widescreen 16: 9 è 16:10. L'à opzione selettita pò setà solu a taglia per a cornice, è pò esse cambiata manualmente in seguitu.
In fattu, sta funzione hè assai impurtante, perchè ti permette di personalizà tutte e immagini in a presentazione à u furmatu di stissa dimensione. Questu hè praticu. Hè assai più praticchiu di mancu di guardà manualmente l'aspettu di ogni foto chì selezziunate per un documentu.
Riempite
Un altru furmatu serve cù a dimensione di l'immagine. À questu tempu, l'utente hà bisognu di fà di a dimensione di i limiti, chì deve esse occupata da a foto. A differenza hè chì i lìmii ùn necessitanu micca di esse stretti, ma diluendu, catturendu spaziu vacante.
Quandu e dimensioni necessarie sò state piazzate, bisogna cliccà nantu à questu articulu è a foto riempe tutta a piazza, descritta da i frame. U prugramma diluisce solu l'immagine finu ch'è rifornisce tutta a cornice. Per stendà una foto in una prughjizazione unica, u sistema ùn serà micca.
Un metudu specificu chì permette ancu di tampirisce a foto in un unicu formatu. Ma ùn duverete micca allargà l'image in troppu - pò dà una distorsione di l'imagine è un pixelazione.
Per scrive
Simile à a funzione di nanzu, chì si stende puru a foto à a dimensione desiderata, ma mantene u proporzioni originali.
Anch'ellu serve assai per a creazione di l'image di dimensioni identiche, è spessu travaglia più qualitativamente. "Fà". Ancu cù forti allungamenti, pixelazione ùn pò esse evitata.
U risultatu
Come annunziatu ancu, l'immagine hè editata solu in PowerPoint, a versione originali ùn soffre micca in alcun modu. Ogni passu di guarnazione pò esse liberamente annullatu. Dunque questo metudu hè sicuru è efficace.