Qualu traduttore hè megliu: Yandex o Google - paragunamentu di servizii

Spessu spessu chì avemu bisognu aduprà un traduttore in linea. Di solitu, Google Translate è Yandex.Translate sò à u prossimu. Cosa sò i servizii pratici, ciò chì funzioni avenu è chì megliu?

Yandex.Translate o Google Translate: quale serviziu hè megliu

Quandu l'installazione di una applicazione da u magazinu, ogni utente hè interessatu à a questione di funzionalità, a presenza di una interfaccia user-friendly è a stabilità di u travagliu. Benintesa, i prudutti di Google apparìvanu assai più in vechju, è in a maggior parte di i casi Yandex prova semplicemente a ripruduzione d'applicazioni prontu in i so laboratori, cambianduli leggermente.

A volte, questu tippu di comportamentu di sviluppatore pò sembra sfumandà, ma in stu casu, a razza globale per a tecnulugia vale a pena.

-

-

-

-

Tabella: paragunà i servizii di traduzione

ParametriGoogleYandex
InterfacciaBella, armonica è decorata in minimalisimu. Pannellu cù e funzioni aggiuntive sottu.L'interfaccia hè più faciule è sembra spaziosa da una gamma di colori più chiara.
Metodi di entrataInputazione vocale, ricunniscenza di scrittura a manu è lettura di foto.Entri da a tastiera, u microfunu o a foto, ci hè una funzione di prognede e parole d'ingressu.
Qualità di traduzioneA cunniscenza di 103 lingue. A traduzione hè di media qualità, parechje frasi è frasi ùn sonanu micca litturali, u significatu ùn hè micca pienu rivelatu.Ricognizione di 95 lingue. A traduzzione hè qualitativa, u significatu hè pienu rivelatu, u postu currettu di i segni di punteggiatura è a currezione di e fine di parole.
Funzioni supplementariCopia i pulsanti per u clipboard, apri a modalità applicazione à a schermata cumpleta, a capacità di travaglià offline cù 59 lingue. Traduzzione vocale.Pussibilità di visualizzare una voce di dizionario più dettagliata cù i sinonimi, u significatu di e parolle è esempi di u so usu. Traduzione di traduzzione vocale è travagliu offline in 12 lingue.
Disponibilità di applicazioniFree, dispunibule per Android è iOS.Free, dispunibule per Android è iOS.

Yandex.Translate pò esse chjamatu un concurrente degnu è di alta qualità à Google Translate, perchè faci un impiegu eccellente cù a so funzione primaria. Beh, se i sviluppatori aghjunghjenu qualchì funzioni supplementari, puderà diventà un capimachja trà prugrami simili.