U novu virus Vega Stealer: dati personali di l'utenti chì sò in risicu

Di recente, a rete hà attivatu un novu prugrammu Vega Stealer, chì si vole vene tutte e informazioni persunali di l'utenti di i navigatori Mozilla Firefox è di Google Chrome.

Cume stabilitu da esperti in cibursicurezza, software maligno si accede à tutti i dati persunali di l'utenti: conti di rete sociale, indirizzu IP è dati di pagamentu. Questu virus hè particu da periculosu per e organizzazioni commerciali, cume i negozii in linea è i siti di e numerose urganizazioni, cume e banche.

U virus ghjunghje via e-mail è ponu riceve tutti i dati nantu à l'utenti.

U virus Vega Stealer hè distribuitu per e-mail. L'utente riceve un email cù un file allegatu in u furmatu brief.doc, è u so computer hè espositu à un virus. U prugramu insidiosu pò ancu piglià screenshot di windows aperti in u navigatore è riceve tutte l'infurmazioni di l'utente da quì.

L'esperti di a sicurezza in rete invighjenu tutti l'utenti di Mozilla Firefox è Google Chrome ad allievi è micca aprite e-mail da spedizioni sconosciute. Ci hè un risicu di chì u virus Vega Stealer nè esse affettuatu micca solu da i siti commerciali, ma dinò da i utilizatori reguli, postu chì stu prugramma hè molto trasmissu per a rete da un utente à un altru.