Perchè u navigatore hè in rallentu? Cumu accelerà

Bonu ghjornu.

Pensu chì guasi ogni utente hà sperimentatu i freni di navigatore quandu naviganu pagine Web. Inoltre, questu pò si pò accunsentà micca solu in i computer impurtati ...

I motivi per i quali pudete rallentà u navigatore - assai, ma in questu articulu mi vogliu messa à l'urgu nantu à i più popolari, affacciati da a maiò parte di l'utenti. In ogni casu, l'insieme di raccomandazioni descritte sottu farà chì u vostru travagliu nantu à u PC sia più cunfortu è più veloce!

Iniziamu ...

I principali motivi per i quali parenu freni in i navigatori ...

1. Prestazioni di computer ...

A prima cosa chì vogliu attirà l'attenziazione hè e caratteristiche di u vostru computer. U fattu hè chì, se u PC sia "debitu" da i standard attuali, è installate un novu, esigente browser + estensioni è addum on-on, ùn hè da bè chì stupisce chì inizià à rallentà ...

In generale, in stu casu, pudete fà qualchì raccomandazione:

  1. tenta di ùn stallà trophe estensioni (solu i più necessari);
  2. quandu travaglia, ùn aprite micca molte tabs (quandu aprite una decina o due tabs, ogni navigatore pò cuminciare à rallentà);
  3. pulizia u vostru navigatore è Windows OS regolarmente (in stu dettagliu in seguitu in l'articolo);
  4. Plug-in Adblock (chì blocanu annunci) - "spada bifurzata": da un latu, u plugin cancella annunci inutili, ciò significa chì ùn necessiterà di esse visualizzato e di u PC caricatu; d'altra parte, prima di carregà a pagina, u plugin assucisce e scansiona i annunci, chì rallenta u surf;
  5. Aghju chjama di cercà i navigatori per i computer debuli (in più, parechje funzioni sò già incluse in esse, mentri in Chrome o Firefox (per esempiu), avianu bisognu d'essiri aghjuntu cù l'estensioni).

Selezzione di navigatore (megliu per questu annu):

2. Plugins è Estensioni

U consigliu principale hè quì ùn installate micca estensioni chì ùn avete micca bisognu. A regula "ma di colpu sarà necessaria" - quì (à a mo opinione) ùn hè micca prubamente usarlo.

Di norma, per rimuovere le estensioni inutili, hè abbastanza à andà à una pagina specifica in u navigatore, allora selezziunu una estensione specifica è cancellate. Di solitu, un altru reiniziu di u navigatore hè necessariu pè chì l'estensione "lascia" micca tracce.

I daraghju sotto indirizzamenti per stabilisce e extensioni navigatori popolari.

Google Chrome

Indirizzu: chrome: // extensions /

Fig. 1. Estensioni in Chrome.

Firefox

Address: about: addons

Fig. 2. Estensioni installate in Firefox

Opera

Indirizzu: navigatore: // estensioni

Fig. 3. Prudutti in Opera (micca installati).

3. Cache di navigatore

Una cache hè una cartulina nantu à un computer (se dicemu "rudely") in chì u navigatore salva alcuni di l'elementi di e pagine Web chì visite. Dopu à u tempu, sta cartulina (soprattuttu s'ellu ùn hè micca limitata in l'impostazioni di u navigatore) cresce à una taglia assai tangibile.

Cusì, u browser si mette à travaglià più lente, una volta scappa in a cache è cerca una migliaia di voci. Inoltre, qualchì tempu a cache "invasa" hà u scopu di a visualizzazione di e pagine - si scorrenu, si pieganu, ecc. In tutti questi casi, si consiglia di cancellà a cache di u navigatore.

Cumu cancellà a cache

A maiò parte di i navigatori usanu i pulsanti per difettu. Ctrl + Shift + Del (In Opera, Chrome, Firefox - i pulsanti funzionanu). Dopu avè cliccatu nantu à elli, una finestra apparirà cum'è in fig. 4, in cui pudete annunziare ciò chì si deve eliminà da u navigatore.

Fig. 4. Cancella a storia in u navigatore Firefox

Pudete ancu aduprà e raccomandazioni, u ligame à chì hè un pocu inferiore.

Cancellà a criata in u navigatore:

4. Pulizia di Windows

In più di pulizia di u navigatore, di volta in volta hè prubettu di pulizia è di Windows. Hè dinò utile ad ottimizzà u sistema operativo, per aumentà e prestazioni di u PC in tuttu.

Parechji artìculi sò dedicati à stu topic in u mo blog, quì quì vi duviranu ligami à i migliori.

  1. I megliu prugrammi per rimuovere l'ordine da u sistema:
  2. Prugrammi per ottimizazione è pulizia Windows:
  3. Cunsiglii di accelerazione di Windows:
  4. Ottimizazione di Windows 8:
  5. Ottimizazione di Windows 10:

5. Virus, adware, processi strani

Ebbè, era impossibile micca parlà à i moduli di publicità in st'articulu, chì sò diventati cusì popolari di ghjornu à ghjornu ... Spessu sò incastunati in u navigatore dopu installatu qualchì piccolo prugramma (parechji utenti cliccanu nantu à "accantu à u prossimu ..." senza guardà i marchi, ma u più spessu questu annunci si chjude daretu à sti caselli).

Quali sò i sintomi di l'infezione di u navigatore:

  1. l'apparenza di publicità in sti lochi è in i siti in cui ùn hè mai statu prima (vari teasers, links, etc.);
  2. apertura spontanea di tabulazioni cu offerte per guadagnà soldi, siti per adulti, etc;
  3. offerte di invia SMS per sbloccà in parechji siti (per esempiu, per accede à Vkontakte o Odnoklassniki);
  4. l'apparenza di novi pulsanti è icone in a barra superiore di u navigatore (di solitu).

In tutti questi casi, prima di tuttu, vi pruponi di verificà u navigatore per virus, adware, etc. Cumu fà sta, pudete amparà da l'articuli seguenti:

  1. Cume uttenete un virus da u navigatore:
  2. Eliminà annunci chì si presentanu in u navigatore:

Inoltre, vi prupone di iniziare u Gestore di e attività è vede si ci sò processi suspettosi di carregà u computer. Per lanciare u Gestore di e attività, tenite premutu i tasti: Ctrl + Shift + Esc (Reale per Windows 7, 8, 10).

Fig. 5. Task Manager - CPU Load

Prestu attenzione particulare à i prucessi chì ùn avete mai vistu in precedenza (ancu s'è soiu cunquistatu chì stu consigliu hè pertinente per l'utenti avanzati). Per u restu, pensu, l'articolo hè pertinente, u ligame à chì hè datu da quì.

Cumu trovà i prucessi suspittosi è cacciate i virus:

PS

Aghju tuttu. Dopu à a cumpleta tali raccomandazioni, u navigatore deve diventà più veloce (cù una precisione di 98%). Per e manghjate è criticà vi aduprà Avè un bonu travagliu.