Avemu stabilitu a password nantu à u computer

U prugramma VentriloPro hè statu pensatu apposta per a cumunicazione collettiva. Più spessu, hè usatu da i gameru quandu ghjucanu in ligna, ma a so funzionalità permette di grandi conferenze in quasi tutti i campi di attività. Dopu, guardemu una veduta dettagliata à VentriloPro, parramu nantu à i so vantaggi è svantaghji.

Gestione di l'utenti

Dopu avè installatu u esecuzione di u prugramma, sarà necessariu creà uno o più utenti. Per fà quessa, inserite un nome, aghjuntu una pronuncia è una descrizione. Mentre usanu VentriloPro, pudete cambià da più account in ogni momentu senza disconnessu da u servitore.

Cunnessu à u servitore

Tutte e conversazioni si effettuanu nantu à un server creatu da unu di l'utenti. A cunnessione à esse hè effettuata cù un menu separatu. Quì pudete specificà un nome arbitrariu, aghjunghje un nome d'ospite o un indirizzu IP di un servitore per a cunnessione successiva. A volte i servitori sò sottu à a password, dunque avete bisognu di entrà in una linea separata. Inoltre, questu finestra aghjusta ancu i parametri addiziunali è seleziona u canale predefinitu, se necessariu.

Hotkeys

Per impostazione predefinita, ùn avete micca configuratu alcun'avvicinamentu in VentriloPro, tutte e azzioni vene eseguite manualmente. Per fà quessa, pudete creà i profili spiciali in una finestra separata, per esempiu, ponendu in dispusizioni à ghjochi è cunvocazioni d'affari. Dopu, una funzione hè definita è una chjave di putenza hè assignata. E tutte e cumparazioni aghjunte si vedenu in una sezione particulare. U passatu tra i profili hè dispunibule direttamente durante a cumunicazione nantu à u servore.

Finestra principale

Tutta a informazione di basa nantu à u vostru profilo, server servente è utenti hè visualizzata in a finestra principale. Da quì a transizione versu e impostazioni hè fatta, l'interazione cù altri participanti di u servitore o canale hè effettuata. À u fondu di a finestra, ci sò ancu uni pochi di pulsanti chì ti permettenu di spegnerle o accende i diffusori, u microfunu è i messaggi.

Impostazioni

Prima di l'iniziu di a cumunicazione, si propone di fà curà a cunfigurazione di a registrazione, a riproduzione è i parametri di un prugramma addizionale. E impostazioni sò fatte in una finestra, induve tutti i parametri sò ordinati per tabs. Fate attenzione à a tab "Voce". Eccu avè installatu u microfunu è l'altoparlanti. Inoltre, pudete dà immediatamente una registrazione di testi o abilità u monitoru.

Solu, mi vogliono attirà l'attenziazione à a tab "Overlay". A configurazione adatta di l'overlay renderà a cumunamentu cume nant'à u gameplay più cunfortevule pussibule. Verificate le informazioni necessarie, chì saranu visualizzate nantu à u schermu in forma di una finestra traslucida nantu à u ghjocu. Parechje impostazioni visive sò ancu dispunibule quì, per esempiu, cambià fonti è i so culori.

Prisente di trattative

A registrazione di a cunferenza hè attivata premendu una chjave in metallo In una finestra separata, pudete vede una lista di i file salvati è fate diverse manipolazioni cun elli, per esempio, ghjucà, cancellà o esportà in un altru locu in u computer.

Interazione dell'utente

Fate un clic-clic nantu à u participante desideratu in stanza o servitore se volete interagisce cun u. VentriloPro permette di sceglie messaggi di voce è di testu da quest'omu, andate in una conversazione privata cun ellu o mandà un missaghju differitu.

Amministrazione di u servitore

Ogni server hè gestitu da una o più persone. Anu un nivellu d'accessu speciale chì vi permette di edità e camere, caccia è blocchi altri utenti. Se avete bisognu di cunnessu cume amministratore è cumincià a gestisce i servitori, cliccate à dirittu destro in qualunque zona libre è selezziunate "Admin Admin". Subitu dopu à un login bellu, vi aprite tutte e funzioni dispunibili.

Virtues

  • U prugramma hè liberu;
  • A presenza di u ghjocu overlay;
  • Registrazione è ripruduzione dettagliata;
  • Capacità di cunnesse più utenti da un computer;
  • Profili personalizabili cun i tasti caldi.

Inconvenienti

  • L'assenza di a lingua russa;
  • Interfaccia inconveniente;
  • Pannellu amministrativo male implementatu.

VentriloPro - un prugramma specializatu per a cumunicazione collettiva. Hà tuttu ciò ch'ellu avete bisognu chì pò esse necessariu per una cunferenza cunforta cù un quantità illimitata di participanti. A canalizazione aiuta à ottimizà un servitore cù un assai numeru di linea.

Scaricate VentriloPro gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

MyTeamVoice Rimedi per a Cunnessione à iTunes per aduprà notifiche push Programmi per a cumunicazione in ghjochi Teamtalk

Share l'articolo in reti sociali:
VentriloPro hè un prugrammu spiccatu chì permette à un gruppu di scambià messaghji vocali. Pò esse adupratu per incontri d'affari, è durante u ghjocu in linea.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7, XP
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Flagship Industries
Costu: Free
Dimensione: 7 MB
Lingua: inglese
Versione: 4.0