Cambia estensione di file in Windows 7

A necessità di cambià l'estensione di file accade quandu, initialmente o mentre salvà, era statu erronamente attribuitu u nome di u formatu sbagliatu. In più, ci sò casi in cui elementi cun estensioni differenti, in effetti, anu u listessu tippu di formattazione (per esempio, RAR è CBR). È per aprirli in un prugrama particulare, pudete semplicemente cambià lu. Considerà cume di fà u compitu specificatu in Windows 7.

Cambia a procedura

Hè impurtante capiscia chì semplicemente cambià a estensione ùn cambia micca u tippu o a struttura di u schedariu. Per esempiu, se si cambia l'estensione di u documentu da doc in xls in u documentu, ùn diventerà micca automaticamente una tabella di Excel. Per fà ciò, avete bisognu di effettuà a procedura di cunversione. In questu articulu vederemu vari modi per cambià u nome di u furmatu. Questu pò esse fattu cù l'utili di Windows, è usando un software di terze parti.

Metudu 1: Cumulatu Totale

Prima di tutti, cunsiderate un esempiu di cambià u nome di u formatu di l'oggetto aduprà applicazioni di terze parti. Quasi qualunque gestore di file pò gestì sta missione. U più popularu, naturalmente, hè Total Commander.

  1. Lanciari u Cummandor Totu. Navigate, usando l'utili di navigazione, in u cartulare induve si trova l'oggetto, u tippu di chì vulete cambià. Cliccate nantu à u cù u cliccate cù u mousePKM). In a lista, sceglite Rinominà. Pudete ancu premà a tasca dopu a selezzione F2.
  2. Dopu à quessa, u campu cù u nomu diventa attivu è dispunibule per cambià.
  3. Modemu a estensione di l'elemento, chì hè indicatu à a fine di u so nome dopu à u puntu per quellu chì consideremu necessariu.
  4. Necessariu per chì l'adattamentu accada, hè cliccatu Enter. Ora u nome di u furmatu oggettu hè cambiatu, chì si pò vede in u campu "Tipu".

Cù Totu Commander ti pò effettuà una rinnunzione di gruppu.

  1. Prima di tutti, devi selezziunate l'elementi chì volete rinominà. Se vulete rinominà tutti i schedari in stu cartulare, allora ghjunghjemu nantu à e neve e usanu a combinazione Ctrl + A nant'à Ctrl + Num +. Inoltre, pudete andà à l'elemento di menu "Highlight" e selezziunu da a lista "Selezzi tutti".

    Se vulete cambià u nome di u tipu di file per tutti l'oggetti cù una prumenza specifica in sta cartella, allora in questo casu, dopu selezzione di l'elementu, andate in l'elementi di menù "Highlight" è "Selezziunate i file / i cartulari per estensione" o applicate Alt + Num +.

    Se avete bisognu di rinominà solu una parte di i file cù una certa estensione, allora in stu casu, primu ordenu i cuntenuti di u cartulare per tippu. Cusì sarà più pratice per cercà l'oggetti necessarii. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di u campu "Tipu". Poi, tenendu a chiave Ctrl, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse (Pittura) per i nomi di l'elementi chì anu necessariu cambià a so proroga.

    Sì l'oggetti sò disposti in ordine, cliccate nant'à Pittura sopra u primu è poi tenendu Shiftsicondu l'ultimu. Questu evidenziava tuttu u gruppu di elementi trà questi dui oggetti.

    Cusì sceglite a selezzione, l'ogni selezionati sarà marcatu in rossu.

  2. Dopu, avete bisognu di chjamà u strumento di rinomazione di gruppu. Questu pò esse ancu fattu in parechji maneri. Pudete cliccà nantu à l'icona Rename di u Gruppu nant'à a barra di strumenti o applicà Ctrl + M (per e versioni in inglese Ctrl + T).

    U utilizatore pò cliccà ancu "File"è poi selezziunu da a lista Rename di u Gruppu.

  3. A finestra d'utile cumincia. Rename di u Gruppu.
  4. In u campu "Expansion" basta inserite u nome chì vulete per l'oggetti selezionati. In u campu "Nuu nome" In a parte inferiore di a finestra, opzioni per i nomi di l'elementi in a forma rinominata sò immediatamente visualizati. Per applicà a cambiazione à i file specificati, cliccate Run.
  5. Dopu, pudete fermà a finestra di cambiamentu di nome di gruppu. Attraversu l'interfaccia Total Commander in u campu "Tipu" Pudete vede chì per quelli elementi chì sò stati selezionati in precedenza, l'estensione cambia in quella specificata da l'utente.
  6. Se truvate chì quandu si rinominavu, avete fattu un errore o per qualchì altra ragione vo vulete annullà, allora questu hè ancu faciule. Prima di tutti, selezziunate i schedari cù u nomi mudificatu in una qualsiasi di i modi descritti sopra. Dopu à ciò, andate à a finestra Rename di u Gruppu. In essa, cliccate "Rollback".
  7. A finestra affumica chjama se l'utente quessa veramente annullà. Cliccate "Sì".
  8. Comu pudete vede, u rollback hè statu cumplitu cù successu.

Lezione: Cumu aduprà Total Commander

Metudu 2: Rename Rename Utility

In più, ci sò prugrammi speciali disignati per u rinominu in massa di l'oggetti, in cui sò operati, inclusi, è in Windows 7. Unu di i più famosi di tali prugrammi di software hè u Utilità di Rinomina Bulk.

Scaricate Bulk Rename Utility

  1. Run u Utilità Bulk Rename. Via u gestore di file interno situatu in a parte superiore sinistra di l'interfaccia di l'applicazione, andate in a cartella duve truvanu situ l'oggetti chì avete bisognu di fà.
  2. In cima in a finestra centrale vedi una lista di file chì si trovanu in sta cartella. Aduprà i stessi metudi di manipulazione di i tasti cumuni chì eravanu in precedenza aduprati in Total Commander, fà una selezzione di oggetti di destinazione.
  3. Dopu, andate in u blocu di e configurazione "Pruduzione (11)"chì hè responsabile di cambià e estensione. In u campu in livaraghju, inserite u nome di u furmatu ch'ella vole scurdà in u gruppu di elementi selezionatu. Poi premete "Rename".
  4. A finestra s'hè aperta in cui hè indicatu u numaru di l'oggetti à rinominà, è dumandati se vo vulete veramente pruvà sta procedura. Per confermà a missione, cliccate "OK".
  5. Dopu à quessa, un messagiu di l'infurmazione hè apparutu, chì indica chì a missione hè stata cumpletata cù successu è chì u numaru specificatu di elementi era rinominatu. Pudete preme in sta finestra "OK".

U svantaggiu principale di sta metà hè chì l'applicazione Bulk Rename Utility ùn hè micca Russified, chì crea certi inconvenienti per l'utente di lingua russa.

Metru 3: aduprà u "Esploratore"

U modu più popularu per cambià a estensione di nomu di file hè aduprà Esplora Windows. Ma a difficoltà hè chì in Windows 7 l'estremità predefinite in u "Explorer" sò nascoste. Allora, prima di tuttu, avete bisognu di attivà a so esposizione andendu in "Opzioni Cartella".

  1. Andate in "Explorer" in ogni cartulare. Cliccate "Sort". Dopu da a lista, selezziunate "Opzioni di carta è di ricerca".
  2. A finestra "Folder Options" si apre. Move a sezione "Vede". Deselezionate a casella "Nuttà l'estensioni". Appughjà "Applicà" è "OK".
  3. Ora i nomi di u furmatu in u "Esploratore" saranu visualizzati.
  4. Allora andate in "Esploratore" à l'oggiu, u nomu di u formatu chì vulete cambià. Cliccate nantu à sta PKM. In u menù, selezziunu Rinominà.
  5. Se ùn vulete micca chjamà u menù, dopu avè selezionatu l'elemento, pudete basta à premete a tasca F2.
  6. U nomu di schedariu diventa attivu è cambiabile. Modificate l'ultimi trè o quattru lettere dopu u puntu in u nome di l'oggiu cù u nomu di u furmatu chì vulete applicà. U restu di u so nome ùn deve micca esse cambiatu senza troppu bisognu. Dopu avè fattu sta manipolazione, cliccate Enter.
  7. Una finestra miniatura si aprite in cui hè riportatu chì dopu a cambia a estensione, l'oggettu pò diventà inaccessibile. Se l'utente faci intellevazioni deliberatamente, devi esse cunfirmatu cliccendu "Sì" dopu à dumande "Eseguete cambiamentu?".
  8. Dunque, u nomu di u formatu hè statu cambiatu.
  9. Ora, se ci hè una tale esigenza, l'utente può tornà à andà in "Opzioni Cartella" e rimuovere a visualizzazione di e extensioni in a sezione "Esploratore" "Vede"da selezziunà a scatula à fiancu à l'elemento "Nuttà l'estensioni". Ora ci hè bisognu à cliccà "Applicà" è "OK".

Lezione: Cumu si andate in "Opzioni Cartella" in Windows 7

Metudu 4: "Linea di comando"

Pudete ancu cambià a estensione di nomu di file cù a interfaccia "Linea di cumannu".

  1. Naviga versu u cartulare chì cuntene a cartella duve truverà l'elemento à rinominà. Tenendu a chiave Shiftcliccate PKM da sta cartella. In a lista, selezziunu "Apertu a finestra di comando".

    Pudete ancu andà ind'è u cartulare stessu, da truvà i file necessari, è cù u fermu Shift cliccà PKM per qualunque spaziu vacante. In u menu di cuntestu selezziunà dinò "Apertu a finestra di comando".

  2. Quandu aduprate una di sti opzioni, a finestra "Linia di Command" hà da cumincià. Mostra già u caminu à a cartella duve si trovanu i file in cui vulete rinominà u furmatu. Inserite u comando in u mudellu chì seguita:

    ren old_file_name new_file_name

    Naturalmente, u nomu di u file deve esse specificatu cù l'estensione. In più, hè impurtante sapè chì sì ci sò spazi in u nomu, allora deve esse citatu, altrimenti u cumandamentu hè percepitu da u sistema cume incorrect.

    Per esempiu, se vulemu cambià u nome di u formatu di l'elemento chjamatu “Hedge Knight 01” da CBR a RAR, allora u comando devia esse simu tale:

    ren "Hedge Knight 01.cbr" "Hedge Knight 01.rar"

    Dopu avè inseritu l'espressione, premete Enter.

  3. Se e estensioni sò abilitate in Explorer, pudete vede chì u nome di u formatu di l'oggetto specificatu hè statu cambiatu.

Ma, naturalmente, ùn hè micca ragiunale di aduprà a "Linea di Commandu" per cambià a estensione di nomu di lì un unicu file. Hè assai più faciule per fà sta procedura da u "Explorer". Un'altra cosa hè chì avete bisognu di cambià u nome di u formatu di tuttu u gruppu di elementi. In questu casu, rinominà per mezu di "Esploratore" impieghjarà assai tempu, cume questu strumentu ùn prevede micca di effettuà una operazione simultaneamente cun un gruppu interu, ma a "Linea di comando" hè adatta à risolve questu attività.

  1. Run u "Linee di Command" per a cartella duve avete bisognu di rinominà oggetti in i dui maneri chì sò stati discusse in sopra. Se vulete rinominà tutti i file cù una estensione specifica chì si trovanu in sta cartulina, cambia u nome di u formatu cù un altru, allora usa u mudellu chì seguite:

    ren * .source_extension * .new_expansion

    L'astérischiu, in questu casu, indica qualunque serie di caratteri. Per esempiu, per cambià tutti i nomi di formattazione in u cartulare da CBR in RAR, inserisci l'espressione seguente:

    ren * .CBR * .RAR

    Poi premete Enter.

  2. Ora pudete verificà u risultatu di u prucessu cù qualunque gestore di file chì supporti a mostra di formati di file. A rinnumazione hè fatta.

Usendu a "Linea di Commandu", pudete risolve attività più complesse cambendu a dilazione di l'elementi messi in a stessa cartella. Per esempiu, se avete bisognu di rinominà micca tutti i file cù una certa estensione, ma solu quelli di quelli chì anu un certu numaru di caratteri in u so nome, pudete aduprà u "?" Invece di ogni caratteru. Hè cusì, sì u segnu "*" denota un numeru di caratteri, allora u segnu "?" implica una sola di esse.

  1. Chiama a "Linea di Command" per una cartella specifica. Per esempiu, per cambià i nomi di formattazione da CBR à RAR solu per i elementi cù 15 caratteri in u so nome, inserisci l'espressione seguente in a zona "Riga di comando":

    rin ???????????????. CBR ????????????????. rar

    Appughjà Enter.

  2. Comu pudete vede da a finestra "Esploratore", cambià u nome di u formatu hà fattu sulu solu i elementi chì cadenu sottu à i requisiti sopra sposti.

    Dunque, manipendu i segni "*" è "?" Hè pussibile per mezu di a "Linea di Command" ponè varie cumbinazioni di attività per cambià di gruppu di e extensioni.

    Lezione: Cumu abilità a "Linea di comando" in Windows 7

Comu si pò vede, ci sò parechje opzioni per cambià stensioni in Windows 7. Naturalmente, se vulete rinominà un o dui oggetti, u modu più faciule per fà ciò è da l'interfaccia di Explorer. Ma, se avete bisognu di cambià i nomi di u formatu di parechji file in una volta, allora per risparmiare tempu è sforzamentu per svolgere questa procedura, devi installà un software di terze parti o aduprà e funzioni fornite da l'interfaccia di Linea di Commandu di Windows.