Quale hè megliu: Yandex.Navigator o Google Maps

In longi viaghji in u paese è in u mondu ùn si pò micca fà senza un navigatore o una mappa. Aiutanu à truvà a strada più adatta e ùn si perda in un terribu scumandatu. E mappe Yandex.Navigator è Google sò popolari cù i turisti, i conducenti è micca solu i servizii di navigazione. L'unu è l'altru vantanu dui vantaghji è qualchi svantaggi. Scusate ciò chì hè megliu.

Quale hè megliu: Yandex.Navigator o Google maps

Questi competitori creu i so servizii cume prugrammi chì offrenu l'infurmazione cartografica di l'utente. Ora sò stati trasformati in un veru cartulare, pieni di dati dettagliati nantu à urganizazioni cù un grande numeru di funzioni supplementari.

-

Tabella: Parallazione di i servizii di navigazione da Yandex è Google

ParametriYandex.MapsGoogle maps
UsabilitàA interfaccia bella, a maiò parte di e funzioni dispunibule in pochi clic.Interfaccia moderna, ma micca intuitiva.
VerniciaturaA copertura molto dettagliata di a Russia, in altri paesi pochi informazioni sò dispunibili.Copertura larga in a maiò parte di i paesi di u mondu.
DettagliantiEccellente dettagliu in Russia, peghiu sviluppatu in u restu di u mondu.Tuttu u mondu hè ben dettagliatu, ma ùn ci pò esse grandi cità in Russia. Oggetti ùn sò micca visualizzati, qualcosa pò esse smassatu solu cù una grande approssimazione.
Funzioni supplementariA visione di i satelliti, a cumparazione di ingorbitu di trafficu, avvertenze di a fotomiscia, messaggi di voce, visualizzazione di a fermata di u trasportu publicu.Imagini satellitarie, trasporti publichi è carte di biciclette, inceppamenti (micca tutte le cità sò visibili), l'insegnamentu vocale.
Applicazione mobileFree, per i dispositivi in ​​Android, iOS, WindowsPhone.Free, per i dispositivi in ​​Andoroid, iOS, ùn ci hè una modalità offline.
Panoramiche è rotteCi hè un serviziu Yandex.Panorama, una strada hè custruita per u trasportu publicu o una vittura.Ci hè una funzione di Google Streetview, a strada hè custruita per i pedoni.
Feedback è AiutuInfurmazioni dettagliate di e cumpagnie, pudete lasciare recensioni cù valutazioni.Pochi di dati nantu à e cumpagnie, pudete lasciare feedback è valutazioni.

Naturalmente, entrambi i prugrammi anu una funzionalità pratica è una basa di dati abbastanza diversa di organizzazioni. Aghju fà un travagliu eccellente cù i so compiti, è pudete sceglie l'applicazione ideale per voi stessi, a seconda di e impegni chì avete bisognu di fà.