Simulate u Gold in Photoshop


L'imitazione di l'or - unu di i travagli più difficiuli quandu travaglia in Photoshop. Avemu da applicà un saccu di filtri è stili, per finisce u fughjone è l'ombre.

U nostru situ hà già un articulu nantu à a creazione di un testu d'oru, ma e tecniche descritte in esse ùn sò micca adatta per tutte e situazioni.

Lezione: Scrizzione Gold in Photoshop

Colour Gold in Photoshop

Oggi impareremu à dà u culore di l'or à oggetti chì ùn sò micca d'oru. Per esempiu, questu cucchiaio d'argentu:

Per inizià a creazione di imitazioni d'oru, avete bisognu di separà l'oggettu da u fondu. Questu pò esse fattu in ogni modu pratice.

Lezione: Cumu taglià un oggettu in Photoshop

Principianti.

  1. Crea un novu stratu di regolazione chjamatu "Curve".

  2. In a palette di impostazioni aperta automaticamente, andate à u canale rossu (lista nant'à u listessu in cima di a finestra).

  3. Avemu messu un puntu nantu à a curva, è tirà a sinistra è su per ghjunghje una ombra, cum'è in a screenshot. Per quessa "Curve" Applicà solu à u stratu cù una cucchiaia, attiva u bottinu di pressione.

  4. Dopu, in a listessa lista à manghjà, selezziunu u canale verde è ripetite l'azione. U impostazione di u canale dipende da a tinta iniziale è da u cuntrastu di u sughjettu. Pruvate à guadagnà approssimativamente u listessu culore cum'è quì.

  5. Poi andemu à u canale blu, è trascina a curva à diritta è in giuvù, cusì riducendu a quantità di blu in l'immagine. Hè impurtante cumportà una "dissoluzione" quasi completa di l'ombra rosa.

A nostra esperienza alchimica hè stata un successu, mettemu un cucchiau nantu à un background contrastante adatta per l'oru è guardà u risultatu.

Comu pudete vede, a cucchiaia hà fattu u culore d'oru. Questu metudu hè appiccicabile à tutti l'oggetti cun una superficie metallica. Sperimentu cun impostazioni di curva per ghjunghje u risultatu desideratu. L'utunu hè quì, u restu hà a to piena.