Cumu fà un fogliu di paisaghju in Libra Office


Durante u funziunamentu di iTunes, l'utente pò truvà vari prublemi chì ponu interferisce cù u funziunamentu normale di u prugramma. Un di i prublemi più cumuni hè a chiusura improvvisata di iTunes è a mostra in u schermu di u missaghju "iTunes hè statu chjassu". Stu prublema serà discusu in più dettu in l'articolo.

L'errore "iTunes hè statu chjerchitu" pò esse presentatu per una varietà di motivi. In st'articulu pruvaremu di copre u numeru massimu di motivi, è seguendu i raconture di l'articolo, vi sarà prubabilmente capace di risolve u prublema.

Perchè l'errore "iTunes hè statu finitu" si faci?

Motivu 1: mancanza di risorse

Ùn hè micca un secretu chì iTunes per Windows hè assai esigente, "manghjendu" a maiò parte di e risorse di sistema, cù u risultu chì u prugramma pò facilmente rallentà ancu in i putenti computer.

Per verificate u statu di RAM è CPU, girate a finestra Task Manager scelta rapida Ctrl + Shift + Escè poi verificate cumu i parametri "CPU" è "Memoria" uploaded. Se queste impostazioni sò caricate 80-100%, dà bisognu à chiuderete u numeru massimu di prugrammi in esecuzione in u vostru computer, è poi pruvate à fà u iTunes. Se u prublema era una mancanza di RAM, u prugramma avia da fà bè, ùn guasi più.

Reason 2: program crash

Ùn hè micca bisognu esclusu a possibilità chì iTunes hà un fallimentu seriu, ciò chì ùn permette micca di travaglià cù u prugramma.

Prima di tutti, riavvi u computer è pruvate à avvicinà iTunes. Se u prublema continua à esse pertinente, vale a prova pruvà à reinstallà u prugramma, dopu à a so missione di a ripresa completa da u computer. Cumu rimuovere completamente iTunes è tutti i componenti di u prugramma addiziunali da un computer era descrittu prima in u nostru situ web.

Cumu rimuovere completamente iTunes da u vostru computer

È solu dopu a rimozione di iTunes hè cumpleta, ripartite u computer, è dopu procedere per scaricà è installà a nova versione di u prugramma. Hè cunsigliatu, prima di installà iTunes in u vostru computer, disattivà u travagliu di l'antivirus per eliminà a possibilità di blocà i prucessi di stu prugramma. Di regula, in a maggior parte di i casi, una reinstallazione completa di u prugramma ti permette di risolve parechji prublemi in u prugramma.

Scaricate iTunes

Reason 3: QuickTime

QuickTime hè cunsideratu unu di i fallimenti di Apple. Stu ghjocu hè un lettore multimediale assai sfacillante è instabile, chì in a maggior parte di i casi ùn hè micca necessariu da l'utenti. In stu casu, pruvaremu à rimuovere u lettore da u computer.

Per fà quessa, aprite u menu "Pannello di cuntrollu", ambientate in u dirittu superiore à a finestra da un modu per visualizà l'elementi di u menù "Piccole Icone"è poi andate in sezione "Programmi è Componenti".

Truvà u lettore QuickTime in a lista di prugrammi installati, cliccate puru nant'à u, in u menù contestuale visualizatu, andate à "Elimina".

Quandu finisci di smarrà u lettore, riavete u computer è verificate u statu di iTunes.

Reason 4: Conflittu di altri prugrammi.

In questu casu, pruvaremu à sceglie sì plug-in chì ùn sò rilasciati da sotto a ala di Apple entri in conflitu cù iTunes.

Per fà quessa, teni premutu e menu Maju è Ctrl nant'à e, poi aprite l'iTunes? Continuà à tene premuti i tasti finu quandu un messaghju hè apparutu nant'à u schermu cun un suggerimentu di inizià iTunes in u modu sicuru.

Se, in via di u lanciatu di iTunes in modalità sicura, u problema hè statu risoltu, allora noi riassumemu chì i plug-in di terze parti installati per stu prucuzioni impediscenu iTunes da travaglià.

Per rimuovere i prugrammi di terze parti, avete bisognu di andà à a cartella seguente:

Per Windows XP: C: Documenti è Impostazioni USER_NAME Dati di Applicazione Apple Computer iTunes

Per Windows Vista è sopra: C: Utenti USERNAME App Dati Roaming Apple Computer iTunes iTunes Plug-ins

Pudete arrivà à sta cartulina in duie manere: o copia immediatamente l'indirizzu à a barra di indirizzu di l'Esploratore di Windows, primu rimpiazzià "USER_NAME" cù u nome specificatu di u vostru contu, o andate in a cartella sequenziale, passendu da tutti i cartulari specifichi. L'arretamentu si trova in u fattu chì e cartelle chì avemu bisognu ponu esse nascoste, chì significa chì s'è vo vulete per andà à a cartella desiderata in a seconda manera, hè per primu bisognu di permessu a mostra di cartelle ascutte è file.

Per fà quessa, aprite u menu "Pannello di cuntrollu", metti in u riquadro superiore à destra di a finestra un modu per visualizeghji i menù "Piccole Icone"è dopu sceglite per a sezione "Opzioni di Explorer".

In a finestra chì si apre, andate in tab "Vede". Un elencu di parametri sarà visualizatu nantu à u schermu, è sarà bisognu andà à a fine di a lista, induve site avete bisognu di attivà l'elemento "Mostra i cartelli, i cartelli è le unità nascoste". Salvà e vostre modifiche.

In u cartulare aperto "Plug-in iTunes" Ci sò file, avete bisognu di sguassà e poi riavvi u computer. Rimuovendu plug-in di terze parti, iTunes deve funzionà bè.

Reason 5: Problems of Account

iTunes pò ùn funzionà micca correttamente solu sutta u vostru contu, ma in altri conti, u prugramma pò funzionà assolutamente correttu. Stu prublema pò esse accadutu à causa di prugrami cuntratti o mudifiche à u cuntu.

Per cumincià à creà un novu contu, aprite u menu "Pannello di cuntrollu", vene in u angulu in dirittu superiore u modu di vede e punti di menù "Piccole Icone"è poi andate in sezione "Accounts User".

In a nova finestra, andate à l'elemento "Gestisce un altru account".

Se sì un utente di Windows 7, in sta finestra avete un bottinu per creà un novu contu. Se sì un utente di Windows 10, pudete cliccà nantu à u ligame "Add a new user in the window "Opzioni di computer".

In a finestra "Opzioni" selezzione articulu "Add us user for this computer"è dopu completà a creazione di u cuntu. U passu successivu hè di caccialli cù un novu contu, è dopu installà iTunes è testate a so funzionalità.

Di regula, queste sò e cause principali di u prublema associata à u fermu improvvisatu di iTunes. Sì avete qualchì esperienza di risolve u messaghju, dì ci informassi nantu à i commenti.