Disabilite u modalità di sicurezza nantu à Samsung

Ogni ghjornu i router cullanu di più in popularità. Questa soluzione permette à tutti i dispositivi di casa à unificà in una rete, trasferisce dati è aduprà Internet. Oghje darà l'attenzione à i router da a cumpagnia TRENDnet, vi mostreremu cume accede à a configurazione di tali impianti, è chì dimostrarà chiaramente u prucedimentu di a so impostazione per u funziunamentu currettu. Avete solu bisognu di sceglie qualchi parametri è seguite attentamente l'istruzzioni fornite.

Configurate u router TRENDnet

Prima ci vole à sfruttare l'apparecchiatura, leghje l'istruzzioni per a cunnessione è fate tutte e necessarie. Dopu u router hè cunnessu à u computer, pudete andà à a so configurazione.

Passu 1: Login

A transizione versu u pannellu di cuntrollu per a nova configurazione di u dispositiu si faci da un prublemu web pratettu. Duvete fà u seguitu:

  1. Aprite un navigatore è inserite a IP seguente in a barra di indirizzu. Hè u rispunsevuli di a transizione versu u pannellu di cuntrollu:

    //192.168.10.1

  2. Vedite una forma da entrà. Eccu dunque specificà u vostru username è password. Digitare a parola in ambedue e linee.admin(in minusculi).

Aspettate un pocu finu finu a pagina hè rinfrescata. Di fronte à voi si vederà u Pannello di cuntrollu, chì significa chì u login hè statu pienu bè.

Passu 2: Pre-Tuning

Un wizard di configurazione hè integratu in u software di router TRENDnet, chì cunsiglii di entrà subitu dopu login. Ùn fa micca e funzioni di a configurazione cumpleta di a cunnessione Internet, ma aiuta a stabilisce i parametri importanti. Vi sò richiesti di fà u seguenti:

  1. In u menu di sinistra in u fondu, truvate è cliccate nantu à u pulsante. "Stregone".
  2. Verificate a lista di passi, sceglite se lanciate u Setup Wizard prossima volta, è cuntinuà.
  3. Piazzà una nova password per accede à u pannellu di cuntrollu. Sì nimu utilizarà u router altrove, pudete saltà stu passu.
  4. Selezziunu un fuso horariu per visualizà u tempu currettamente.
  5. Avà avete a configurazione "Indirizzu IP di LAN". Modificare i parametri in stu menu solu sì si hè raccomandatu da u vostru fornitore, è valori specifici sò indicati in u cuntrattu.

Dopu, l'Installazione guidata vi proporrà di sceglie un pocu di più parametri, ma hè megliu per saltarli e passà à una cunfusione manuali più dettagliata per assicurà precisamente una cunnessione normale à a rete.

Passu 3: Imposta a Wi-Fi

È cunsigliatu di fà una cunfusione immediata di u trasferimentu di dati senza filu, è solu dopu procedi à a configurazione di l'accessu à Internet. I parametri senza filu sò definiti:

  1. In u menu à manca, selezziunate una categoria. "Wireless" è andate à a sottusezzione "Basic". Avà avete bisognu à compie u form in seguente:

    • "Wireless" - Mittite u valore "Enabled". L'elementu hè responsabile di abilità a trasmissione wireless di informazioni.
    • "SSID" - quì, in a linea, inserite un nome di rete adatta. Sarà visualizatu cù stu nome in a lista di dispunibule quandu pruvate a cunnessione.
    • "Canale Auto" -Cambia questu opzione ùn hè micca necessariu, ma se fate una marcata à fiancu, fighjate una rete più stabile.
    • "Broadcast SSID" - cum'è u primu parametru, imposta u marcatore à fiancu à u valore "Enabled".

    Rimane solu per salvà e configurazione è pudete andà à u passu chì vene. I parametri rimanenti in stu menu ùn necessiten micca esse cambiati.

  2. Da a subsezione "Basic" move in "Sicurezza". Selezziunate u tippu di prutezzione in u menu di menu. "WPA" o "WPA2". Operanu intornu à u listinu algoritmu, ma a seconda offre una cunnessione più sicura.
  3. Piazzà u marcatore di parametru PSK / EAP in opposizione "Psk"è "Cipher Type" - "TKIP". Quessi sò tutti i tipi di crittografia. Avete offertu à voi di sceglie u più affidabile à u mumentu, tuttavia, avete u dirittu di fà marcatori induve vede.
  4. Inserite a parola d'accessu chì vulete definisce per a vostra rete duie volte, dopu cunfirmate e impostazioni.

A maiò parte di i router TRENDnet supportanu a tecnulugia WPS. Permette di cunnesse à una rete senza fili senza entrà una password. Quandu vulete accende, solu in a sezione "Wireless" vai à "Configurazione prutetta di Wi-Fi" è stabilisce u valore "WPS" on "Enabled". U còdice sarà piazzatu automaticamente, ma s'ellu hè specificatu in u cuntrattu, cambiate ellu stessa a valenza.

Questu completa u prucessu di configurazione di a rete senza filu. Dopu, avete da configurà i parametri di basa è dopu chì pudete dà iniziate ad aduprà Internet.

Passu 4: L'accessu à Internet

Quandu hè conclusu un contrattu cù u vostru fornitore, riceverete un fogliu speciale o documentu chì cuntene tutte e informazioni necessarie chì entreremo in sta ultima tappa. Sì ùn avete micca documentazione in parte, cuntattate i rappresentanti di l'azienda è dumandà per un contrattu. Poi seguite sti passi:

  1. In u pannellu di cuntrollu andate in a categoria "Principale" è selezziunate una sezione "WAN".
  2. Specifichi u tippu di cunnessione aduprata. Di solitu coinvolti "PPPoE"tuttavia, pudete avè un tippu diversu in u cuntrattu.
  3. Eccu voi ancu si riferisce à u cuntrattu. Se ricevi un IP automaticamente, metti un marcatore accantu à "Obtevite IP automaticamente". Se a documentazione contene certi valori, compili una forma speciale. Fate stu attentamente per evitare errori.
  4. E parametri DNS sò ancu riempiti secondu a documentazione furnita da u fornitore.
  5. Sì sì assignatu un novu indirizzu MAC, o hè trasferitu da u vechju adattatore di rete. Sì ùn avete micca l'infurmazioni chì avete bisognu di entrà in a linea adatta, cuntattate u serviziu di supportu di u vostru fornitore.
  6. Verificate una volta più chì tutti i dati sò stati introdotti correttamente, è dopu salvà e impostazioni.
  7. Vai à la sezione "Strumenti"selezziunate a categoria "Ripartisce" e riavvià u router per chì i cambiamenti da effettu.

Passu 5: Salvà i profili cun configurazione

Pudete vede l'infurmazioni generali nantu à a configurazione attuale in "Status". Mostra a versione software, u tempu di u funziunamentu di u router, l'impostazioni di a rete, i logs è e statistiche supplementari.

Pudete salvà e impostazioni scelte. A creazione di un tale profilo ùn permette micca solu di cambià rapidamente trà configurazioni, ma dinò ripristinà i parametri s'è casciata accidentalmente o intenzionalmente i cunfigurazioni di u router. Per questo in a sezione "Strumenti" apri u parametru "Impostazioni" è premete u pulsante "Salvà".

Questu completa a procedura per a fondazione di u router da a cumpagnia TRENDnet. Comu pudete vede, questu hè fattu abbastanza facilmente, ùn avete ancu bisognu di avè cunniscenze o abilità speciali. Basta à seguità l'infurmazioni furnite è assicuratevi chì i valori ottenuti à a conclusione di un accordu cù u fornitore sò introdotti correttamente.