Aumenta a velocità internet in Windows 7

Durante l'usione domestica, a stampatrice funziona pocu tempu, ma à volte dev'essutu necessariu eseguendu certi travagli di manutenzione. Queste includenu a pulizia di a cartuccia. Pò dighjà parechji anni prima a necessità di risolve u prublema, ma ancu quasi tutti i proprietarii di dispositivi di stampa affranchi. Dopu, descrivemu cume di fà quessa a pratica.

Avemu a pulizia di una cartuccia di stampa

Prima ci vole à parlà quandu ci vole a pulizia di l'inchiosu. Ci sò parechji fattori principali:

  • E righe sfocate o irregolari in a pagina di stampa.
  • Presenza in fogli stampati di macchie.
  • L'assenza di certi culori o u deterioramentu di a so qualità.
  • L'apparenza di righe orizzontali.

Sì avete almenu dui di i fattori sopra citati, avemu da uernu di pulizia di a cartuccia per sbarazzallu di i prublemi. Stu prucessu pò esse effettuatu in unu di dui modi.

Benintesa, a pulizia hè fatta solu dopu a cartucca hè stata cacciata da a stampante. Per l'informazione nantu à cumu si faci, vedi u nostru materiale à u ligame sottu (Passi 1 - 2).

Per di più: cume si smetta di una cartuccia di stampa

Ora chì u cisterciu di inchine hè statu rituatu, assicuratevi chì a pittura sia davvero asciutta. Questu pò esse fattu littalmente in un passu di passi, ma prima cummassi cun guanti comodu per ùn strofinarà e mani cù a pittura, perchè hè difficiule di lavà. Tutta a manipolazione ulteriore sò ancu consigliata in elli.

  1. Piglia una fazzoletta o un pezzu di carta igienica, attaccala, è scorrila in l'ugettu di a cartuccia. Di fatti, in fattu, vene pittura.
  2. S'ellu ùn hè micca strinche d'inchiosu nantu à u so tissu o ùn sò micca abbastanza saturati, allora una pulizia hè necessariu.

Metudu 1: Pulitore

Per fà questu metudu, avete bisognu d'avè un agente pulente. Un liquidu speciale hè vendutu in magazzini, ma micca tutti avè a opportunità o u desideru di cumprà. Dopu aduprate un pulitore di vetro chì cuntene alcool isopropilicu o etilenglicolu. Tali componenti facenu un travagliu eccellente cù a pulizia di i cisterne di inchine. Poi seguite sti passi:

  1. Pigliate a siringa senza l'aiguu è metti u pulimentatore quì usatu.
  2. Mette a cartuccia nantu à un tovagliu o un fogliu di carta cù l'ugugiu versu u topu, dopu sferghje u liquidu in una quantità tale da ricuperà completamente a superficie superiore.
  3. Aspetta 10-15 minuti.
  4. Avà ora pulisci seriu u cisterciu di inchine cù un toghjettu per sbarazzà di u eccessu di umidità. Esse estremamente attenta cù u cuntattu elettricu - deve esse stancu.
  5. Verificate se l'ugugiu lascia ora un marcatu d'inchiosu preciziu nantu à u tessutu.

Se l'implementazione di a prucedura descritta sopra ùn hà micca datu un risultatu pozitivu, aduprà un metodo più radicale:

  1. Versu qualchi millilitri di detergente in un vaschjottu di dimensioni scassate affinch'ellu cova completamente u fondu.
  2. Mette a cartucca quì cù u bocchinu e lasciamulu à mentiri per duie ore.
  3. Dopu asciughi a parte seccata è verificate chì a pittura vene quandu.

Talvolta l'utensu utilizatu ùn hè micca abbastanza efficace o a vernice hè gelata duru, perchè stu metudu ùn pò micca risultati. In stu casu, vi propemu di fà attenta à u seguitu.

Metudu 2: Punch d'inchiosu manuale

Comu sapete, l'inchiosu da a cartuccia à a carta vene à causa di e interazzioni di i meccanismi in a stampatrice. U prughjettu di u cistercu d'inchiosu hè disignatu in tali modu chì pudete spingi una certa quantità di pittura fora di stissa voi. Questu hè fattu in duie manere. Prima, cunsiderate u più semplice:

  1. Preparate una siringa cù un acu, girate u cartucce contr'à voi è truvate un picculu buctu chì serve da una presa d'aria. Inserite l 'aghi nant'à u lìmenu è verificà quantu resti à a so fine.
  2. Tagliate una parte in più di l'aggiu cù un attrezzu praticu, truvate un picculu pezzu di materiale di gomma è mettila nantu à l'aiguu finu à a basa stessa. Questa gomma prutegerà u foru da impatti fisici eccessivi.
  3. Mettite u ugguagliu di a cartuccia nantu à un pezzu di carta o di un pezzu chì assorberà una vernice scappata. Mette l'aria in a siringa, inseriscila in u foru, è preme giù u pistone finu à chì una punta di vernice scada da l'ugugiu.
  4. Rimuova l'inchiosi rimanenti è verificate quantu i belli seguissanu e fasce nantu à u serviziu.

Ora cunsiderate una opzione più simplici, chì impone a presenza di certi parti chì ùn veneu micca sempre impacchiti cun una stampante o una cartuccia. Tuttavia, se avete un padiu spiciali mostratu in a foto sottu, usa per pulisce a bottiglia di inchiostro.

U prucessu in sè hè cum'è seguitu:

  1. Piglia una cuscinetta, una siringa senza un acellu è inseriscila in u foru attribuitu.
  2. Mette a cuscinetta nantu à l'ugugiu è tirate u pistinu verso voi finu quandu ci sò pochi millilitri di vernice in a siringa.
  3. Per facilità di risolve u prublema, pudete aduprà u portapoppu di a cartuccia, ma sarà difficiule da truvà. Prima ci vole à mette a parte stessa in idea, è dopu aduprà a siringa.

Nant'à analisi di i metudi principali di pulizia di a cartuccia di stampa, hè finitu. Dopu avè una pulizia rinumata, assicuratevi chì u cisterciu di inchine hè pulitu è ​​asciutto, è poi pone di ritornu in a stampante. Leghje per cumu si faci. Passu 3in u nostru altru articulu.

Per di più: cume si inserisce una cartuccia in a stampatrice

Speremu chì ci hà aiutatu à trattà cun u travagliu, è a procedura stessa hà avutu successu, senza prublemi. Ùn ti cunsiglii di cuminciare cù u primu metudu, perchè hè più faciule, è andate à u secondu solu in casu chì a pulizia hè andata senza fiasci.

Vede ancu: Cumu ricaricà una cartuccia di stampante Canon