Modificà u layout di tastiera in Windows 10

Parechji utilizatori di PC inesperti à volte anu cambiatu di lingua. Questu accade à tempu à tempu è dopu l'accunsentu. Inoltre, spessu ci hè una quistione nantu à a cunfigurazione di paràmetri di rimpiazzamentu, chì vole cumu personalizà a cambiamentu in a disposizione di a tastiera.

Modificà è personalizà i layout di tastiera in Windows 10

Considerà in più dettagliatu cumu si cambia u linguaggiu di l'entrata è cumu pudete configurà l'interruttore di tastiera in modo chì questu prucessu sia u più amichevole di pussibule.

Metudu 1: Punto Switcher

Ci sò prugrammi cù i quali pudete cambià a disposizione. Punto Switcher hè unu di quelli. I vantaggi evidenti includenu una interfaccia di lingua russa è a capacità di definisce tasti per cambià a lingua di entrata. Per fà quessa, andate solu à l'impostazioni di Punto Switcher è specificate una chjave per cambià i parametri.

Ma, malgradu i eventi vantaggi di u Punto Switcher, ci era un postu è svantaghji. U point fiumu di a utilità hè autoswitching. Pare di esse una funzione utile, ma cù i cunfusioni standard, pò travaglià in una situazione inappropriata, per esempio, quandu inserisci una query in un motore di ricerca. Inoltre, attenti à l'installazione di stu prugramma, cum'è per difettu si tira l'installazione di altri elementi.

Metudu 2: Commutatore di chiave

Un altru prugramma di lingua russa per travaglià cun u layout. Tastiera chjamata permette di correggere i typo, duie lettere maiuscole, identifica a lingua chì mostra l'icona curretta in a barra di task, cum'è Punto Switcher. Ma, cuntrariu à u prughjettu precedente, Key Switcher hà una interfaccia più intuitiva, chì hè impurtante per i utilizatori principianti, è a capacità di annullà u switch è chjamà un layout alternativu.

Metudu 3: Strumenti standard di Windows

Per impostazione predefinita, in Windows 10 OS, pudete cambià u layout dunque cliccendu sì u bottinu sinu di u mouse nantu à u simbulu di lingua in a barra di applicazioni, o cù a combinazione di tasti "Windows + Spaziu" o "Alt + Shift".

Ma l'insieme di e chiavi standard ponu esse cambiate per altri, chì saranu più pratichi d'usu.

Per rimpiazzà a scelta rapida per l'ambiente di travagliu, seguite sti passi.

  1. Fate un clic destro nantu à l'oggetto. "Start" è fate a transizione versu "Pannello di cuntrollu".
  2. In gruppo "Orologio, lingua è regione" cliccate "Modificà u metudu di l'input" (cunsideratu chì a barra di task hè piazzata à vede "Categoria".
  3. In a finestra "Lingua" in l'à a sinistra andate "Opzioni avanzate".
  4. Dopu, andate à l'elemento "Modifica i tasti di scelta rapida di u pannellu di lingua" da a sezione "Commutazione di metodi di entrata".
  5. Tab "Tastiera" cliccate nantu à l'elemento "Cambia a scelta di tastiera ...".
  6. Verificate a casella accantu à l'elemento chì sarà adupratu in u travagliu.

L'uttrumentu di l'OS di Windows standard 10, pudete cambià a disposizione di speziatura in u setu standard. Come in altre versioni precedenti di stu sistema operativu, ci sò solu trè opzioni di cambiamenti dispunibili. Se vulete assignà un prutezzione specifica per questi scopi, è persunalizà u travagliu per e preferenze individuale, allora avete bisognu di aduprà prugrammi spiciali è utilità.