U navigatore Internet Explorer (IE) integratu micca assai molti utenti di Windows, è preferenu sempre più i prudutti di software alternativi per a navigazione di e risorse di Internet. Secunnu e statistiche, a popolarità di IE cadisce ogni annu, perciò hè veramente logicu chì ci sia un desideru di sguassà stu browser da u vostru PC. Ma, purtroppu, ùn ci hè micca un modu cumunale per rimuovere Internet Explorer da Windows è l'utenti sò bisognu di esse contenti cù solu disattivà stu pruduttu.
Vedemu chì cumu si pò fà facilmente per l'esempiu di Windows 7 è Internet Explorer 11.
Disabilite IE (Windows 7)
- Appughjà nantu à u pulsante Cumprà è aperti Pannello di cuntrollu
- Dopu, selezziunate l'elemento Programmi è componenti
- In lu angulu di sinistra, cliccate nantu à l'elemento. Abilita o disabilite i componenti di Windows (vi hà a necessità di entrà a password d'amministratore di u PC)
- Deselezionate a casella accanto à Interner Explorer 11
- Aferite u fermu di u cumpunente selezionatu.
- Rinviate u vostru PC per salvà l'impostazioni
Completendu sta scevule passi, pudete disattivà Internet Explorer in Windows 7 è ùn ricordate più l'esistenza di stu navigatore.
Hè da basatu à sente chì in stu modu pudete accende Internet Explorer. Per fà quessa, restituite a casella di fiancata cù l'elemento cù u listessu nome, aspettate chì u sistema riconfigura i componenti è riavvi u computer