Cume à cambià a dimensione di una partizione di u discu rigiu micca formattata in Windows 7/8?

Ciao

Spessu, quandu l'installazione di Windows, in particulare i utilizatori principianti, facenu un picculu errore - indicanu a dimensione "sbagliata" di partizioni di u discu dur. Di conseguenza, dopu un certu tempu, u discu sistema C hè diventatu scarsu, o u discu locale D. Per cambià a dimensione di una partizione di u discu duru, avete bisognu:

- Ripetizione di Windows OS (nùbbè cù formattazione è perdita di tutte e impostazioni è di l'infurmazioni, ma u metudu hè sèmplice è veloce);

- o installate un prugramma speziale per u travagliu cù un discu duru è fà una serie di operazioni semplici (cun ​​questa opzione, ùn perdite micca l'infurmazioni *, ma di più).

In questu articulu, vogliu mette in risu a seconda opzione è mostranu cume cambià a dimensione di a partizione di sistema C di un discu duru senza formattà e reinstallà Windows (à propositu, Windows 7/8 hà una funzione di ristrutturazione di u discu, è di più, ùn hè male. Funzioni in comparazione cù prugrammi di terze parti, ùn hè micca abbastanza ...).

U cuntenutu

  • 1. Cosa hè necessariu per u travagliu?
  • 2. Custruiri una unità di memoria flash aviabile + BIOS
  • 3. Rinnimendu una partizione di u discu duru C

1. Cosa hè necessariu per u travagliu?

In generale, per eseguirà una tale operazione cumu cambiando partizioni è megliu è più sicuro micca da sottu Windows, ma da avè da un discu di boot è un drive flash. Per fà quessa, avemu bisognu: cum'è di unpattu di Flash diritta + un prugramma per a trasformazione di HDD. A propositu di quì sottu ...

1) Prugramma per u travagliu cù u discu duru

In generali, ci sò dozzine (se micca centinaia) di prugrammi in discu duru nantu à a rete oghje. Ma unu di i migliori, a mo modesta opinione, hè:

  1. Acronis Disk Director (link to site ufficiale)
  2. Paragon Partition Manager (link à u situ)
  3. Paragon Hard Disk Manager (link to the site)
  4. EaseUS Partition Master (link to site ufficiale)

Stop in u post di oggi, mi piacerebbe unu di questi prugrammi - EaseUS Partition Master (unu di i capi in u so segnu).

EaseUS Partition Master

I so principali vantaggi:

- supportu per tutti i OS Windows (XP, Vista, 7, 8);

- supportu per a maiò parte di i tipi di dischi (inclusi disci più di 2 TB, suppurtamentu per MBR, GPT);

- Aiutu per a lingua russa;

- Creazione rapida di unità flash aviabile (ciò chì avemu bisognu);

- Un travagliu rapidu è affidabile.

2) Unità flash USB

In u mo esempiu, aghju fermatu nantu à un drive flash (primo, hè più praticu per travaglià cun; ci sò porti USB in tutti i computer / urdinatori / netbooks, à diffe u CD-Rom; bè, è terzu, un computer cù un drive flash funziona più veloce chè cù un discu).

Un lettu flash pò adattà qualsiasi, preferibilmente 2-4 GB.

2. Custruiri una unità di memoria flash aviabile + BIOS

1) Unità USB flash di bootable in 3 passi

Quandu si utilizza u prugramma EaseUS Partition Master - per creà una unità flash USB di avvicinamentu hè faciule. Per fà quessa, basta inserite l'unità flash USB in a portu USB è esegui u prugramma.

Attentu! Copiate da l'unità flash tutti i dati impurtanti, in u prucessu sarà formattatu!

Next in u menù "servizio" necessità di sceglie a funzione "creà u discu di partitu di winpe".

Dopu fate attenzione à a scelta di u discu per a registrazione (se ùn vogliu micca cura, pudete formattà facilmente un altru discu flash o discu se avete cunnessi à e porti USB. In generale, hè spessu di spegnere "le unità flash straniere" prima di travaglià in modu micca d'accuferenza)

Dopu à 10-15 minuti U prugramma registra un drive flash, à propositu, perchè notificarà una finestra speciale chì tuttu hà andatu bè. Dopu à ciò, pudete andà à l'impostazioni di u BIOS.

2) Configurazione di u BIOS per l'inizialisazione da un drive flash (per esempiu, AWARD BIOS)

Una foto tipica: avete registratu una unità USB flash aviabile, l'aghè inserita in a portu USB (a propositu, avete bisognu di sceglie USB 2.0, 3.0 - marcatu in blu), acceso di u computer (o riavvitatu) - ma niente succede ecc.

Scaricate Windows XP

Cosa fà

Quandu accende u computer, cliccate nantu à u pulsante Elimà o F2finchì hè apparutu una schermata blu cù varie iscrizioni (questu hè Bios). In realtà, avemu bisognu di cambià solu 1-2 parametri quì (dipende da a versione BIOS. A maiò parte di e versioni assai vicinu à elli, perciò ùn sia micca intimiditu se vedi iscrizioni leggermente diversi).

Sarà interessatu à a sezione BOOT (download). In a mo versione di Bios, questa opzione hè in "Caratteristiche avanzate di BIOS"(u secondu di a lista).

In sta sezione, ci interessa a priorità di l'iniziu: i.e. da chì u computer sarà carregatu di primu, da chì a seconda, etc. Per impostazione predefinita, di solitu, u CD Rom hè veramente prima verificatu (se esiste), Floppy (s'ellu hè uguale, a propositu, induve ùn hè micca quì - sta opzione pò esse ancu in BIOS), etc.

U nostru compitu: mette i registri di boot in primu locu USB-HDD (Cusì hè esattamente ciò chì si chjama l 'unità di boot Flash in Bios). In a mo versione di Bios, per quessa vi vole solu sceglie da a lista da cui iniziò prima, e poi preme Invescia.

Cosa deve esse a coda di avvicinata cum'è i cambiamenti sò stati fatti?

1. Stivali da un drive flash

2. Stivali da HDD (vedi screenshot sottu)

Dopu à quessa, uscite Bios è salvate e impostazioni (scheda Save & Exit setup). In molte versioni di Bios, sta funzione hè dispunibule, per esempiu, cliccendu F10.

Dopu avè riavvicinatu u computer, s'è i cunfusioni sò stati fattu in modo currettu, avè da cumincià à staccà da u nostru drive flash ... Per ciò chì deve fà, cunsultà a prossima parte di l'articolo.

3. Rinnimendu una partizione di u discu duru C

Se l'avvio da u drive flash hà andatu bè, si vede una finestra, cum'è in a screenshot sottu, cù tutti i vostri disci dure cunnessi à u sistema.

In u mo casu hè:

- Drive C: è F: (un discu duru veru spartitu in dui partizioni);

- Disk D: (discu duru esternu);

- U discu E: (un'unità di avvallamentu cù u quale hè stata creata a scarpa).

U scopu dinò: cambiate a dimensione di u discu sistema C:, cioè, cresce (senza formattazione è perdita di informazioni). In questu casu, selezziunate prima u discu F: (u discu da cui vulemu piglià u spaziu libaru) è premete u pulsante "cambia / sposta / sposta".

Dopu, un puntu assai impurtante: u cursore bisognu esse spostatu à a sinistra (è micca à a destra)! Vede u screenshot sottu. À propiu stettu, hè assai chiaramente veduta in foto è figure quantu spaziu si pò liberà.

Hè ciò chì avemu fattu. In u mo esempiu, aghju liberatu spaziu discu F: circa 50 GB (è poi aghjunghje à u discu sistema C :).

In più, u nostru spaziu vuatu sarà marcatu cum'è una sezione senza etichetta. Facciamo una sezione nantu à elli; ùn avemu micca idea di a lettera chì hà e ciò chì ne sarà chjamatu.

Impostazioni di a sezione:

- partizione logica;

- File sistema NTFS;

- lettera di drive: e qualcunia, in st'esempiu L:;

- dimensione di u cluster: per difettu.

Avà avemu tri partizioni in u discu duru. Dui si pò esse cumpressu. Per fà quessa, cliccate nantu à u discu di u vogliu aghjunghje spaziu libaru (in u nostru esempiu, nant'à u discu C :) è selezziunate a opzione per fondu a sezione.

In a finestra popup, selezziunate e rùbbriche chì sò unite (in u nostru esempiu, drive C: e drive L :).

U prugramma verificà automaticamente questu operazione per l'errore è a pussibilità di una unione.

Dopu circa 2-5 minuti, se tuttu va bè, vedi l'immagine chìttu: avemu duie sezioni C: è F nantu à u discu rigalu: (solu a taglia di u discu C: aumentata di 50 GB, è a dimensione di a sezione F: diminuita, rispettivamente , 50 GB).

Ùn resti chì fermà u pulsante di cambià è aspettà. aspettate, à l'incuntrariu, ci vole troppu longu (circa una ora o dui). In stu tempu, hè megliu à micca tocca à u computer, è hè desiderabile chì a luce ùn si spegga. In u laptop, in questu sensu, l'operazione hè più assai più sicura (se fate qualchì cosa, a carica di a batteria hè abbastanza per terminà a ripartizione).

À propositu, cù l'aiutu di stu lussu flash, pudete fà molte cose cù u HDD:

- Formattate varie partizioni (inclusi 4 discu TB);

- fate una panera di a zona senza partition;

- circà i file eliminati;

- copia partizioni (backup);

- Migrate in SSD;

- deframmentà u discu duru etc.

PS

Qualunque sia a taglia chì avete sceltu di cambià a dimensione di e partizioni di u discu duru - ricordati, avete da sempre fà una copia di salvezza di i vostri dati quandu si lavora cun HDD! Sempre

Ancu i più pratici utilità sicuri, sottu certe coincidenze di circustanze, ponu "messe e cose".

Hè tuttu, tuttu u travagliu di successu!