Recuperu libaru di dati in PhotoRec 7

In aprile 2015, una nova versione di u prugramma libaru per riprendà PhotoRec hè stata publicata, chì aghju scrittu dighjà circa un annu è mezu fa è fù sorpresu dopu d'esse l'efficacità di stu software quandu riprende sia i file cancellati sia i dati da e unità formattate. In questu articulu aghju piazzatu erronticamente stu prugramma cum'è prughjettu per a ripresa di e fotografie: st'eddu ùn hè micca cusì, aiuta à restituisce quasi tutti i tipi di file cumuni.

A cosa principali, a mo opinione, l'innovazione di PhotoRec 7 hè a dispunibilità di una interfaccia grafica per a recuperazione di file. In e versioni precedenti, tutte e azzioni sò state eseguite in a riga di cume è u prucessu pò esse difficiule per un utilizatore principiante. Tuttu u più hè più faciule, cum'è si dimustra sottu.

Installà è esegui PhotoRec 7 cun un'interfaccia grafica

Cusì, l'installazione per PhotoRec ùn hè micca necessaria: basta scaricà u prugramma da u situ ufficiale //www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download com un archiviu è scompattate quest'archiviu (vene cù un altru prugramma di sviluppatore - TestDisk è hè compatibile cù Windows, DOS , Mac OS X, Linux di varie versioni). Averà u prugramma in Windows 10.

In l'archiviu truvate un set di tutti i prugrammi di prugramma sia per lanciari in a linea di cumannu (lìchje di photorec_win.exe, Istruzioni per travaglià PhotoRec in a riga di comando) è per travaglià in l'interfaccia GUI (file di l'interfaccia di l'utilizatore grafica qphotorec_win.exe), chì serà usata in sta piccula revisione.

U prucessu di recuperà i file cù u prugramma

Per testà e prestazioni di PhotoRec, aghju scrittu qualchì foto nantu à l'unità flash USB, li sò cancellati cù Shift + Delete, è poi formattatu u discu USB da FAT32 in NTFS - in generale, un scenariu cumunale di perdita di dati per e schede di memoria è unità Flash. E, malgradu u fattu chì mi pari molto semplice, possu dì chì ancu un prugramma pagatu per a recuperazione di i dati ùn riesce micca à affrontà in sta situazione.

  1. Avvicinà PhotoRec 7 cù u file Qphotorec_win.exe, pudete vede l'interfaccia in a screenshot sottu.
  2. Selezziunà u discu in u quale cercà i file perdi (ùn pudete micca aduprà u discu, ma a so immagine in u formatu .img), specificu u drive E: - a mo unità Flash di testu.
  3. In a lista, pudete selezziunà una partizione nantu à u discu o selezziunate di scansà un discu o un'unità flash in tuttu (Whole Disk). Inoltre, devi specificà u sistema di file (FAT, NTFS, HFS + o ext2, ext3, ext 4) è, naturalmente, u caminu per salvà i file recuperati.
  4. Cliccando nantu à u bottinu "File Formati", pudete specificà i file da ripristinare (se ùn selezziete micca, u prugramma riprende ogni cosa chì trova). In u mo casu, queste sò foto di JPG.
  5. Cliccate nantu à Ricerca è aspettà. Quandu hè finitu, per abbandunà u prugramma, cliccate Sì.

A differenza di numerosi altri prugrammi di stu tipu, i file sò automaticamente ripristinati in a cartella specifica in passu 3 (vale à dì, ùn puderete prima vede e dopu restaurà solu quelli selezziunati) - tene ciò in mente se si sta restaurendu da un hard disk (in In questo casu, hè megliu specificà tippi specifici di file per a recuperazione).

In u mo sperimentu, ogni foto hè stata ripristinata è aperta, vale à dì, dopu a formattazione è a cancellazione, in ogni caso, se ùn avete micca effettuatu altre operazioni di lettura-scrittura da u drive, PhotoRec pò aiutà.

È i me sentimenti sughjetti dicenu chì stu prutezziunu affare cù u compitu di a recuperazione di i dati megliu ch'è tanti analoghi, perciò, pruponi l'urdinu principiante cù a Recuva libera.