Cume disattivà l'aggiornamenti in Mac

Come altri sistemi operativi, MacOS continua à provà à stallà l'aggiornamenti. Questu accade di solitu automaticamente à a notte quandu ùn state aduprà u vostru MacBook o iMac, puru chì ùn hè micca spente e cunnessu à a rete, ma in certi casi (per esempio, se un software in esecuzione interferisce cun l'aggiornu), pudete riceve notificazioni quotidiane nantu à chì ùn era micca pussibile installà l'aggiornamenti cù una proposta di pruteghja avà o ricurdarine dopu: in un'ora o dumani.

In questu tuttu sèmplice nant'à u modu cum'è di disattivà l'aggiornamenti automatici nantu à un Mac, se, per qualchì ragione, preferite piglià u cuntrollu perfettamente è fà quì manualmente. Vedi ancu: Cumu disattivà l'aggiornamenti in l'iPhone.

Disattivà l'aggiornamenti automatici in MacOS

Prima di tutti, aghju avverutu chì l'aghjurnamentu di l'OS hè ancu megliu da installà, cusì ancu sì u disattivu, a vi cunsigliu à volte di allargà u tempu per installà manualmente l'aggiornamenti liberi: puderanu risolvà errori, chiuderete i fori di sicurezza è ripari qualchi altre sfumature in u vostru travagliu. Mac.

In caso contrario, disattivà l'aggiornamenti di MacOS hè facile è hè più faciule chè di disattivà l'aggiornamenti di Windows 10 (induve sò automaticamente accucate nuviziu dopu a disattivazione).

I passi sò:

  1. In u menu principale (cliccendu nantu à u "mela" in cima à sinistra) aprite le impostazioni di sistema per Mac OS.
  2. Selezziunu "Aggiornamentu Software".
  3. In a finestra "Aggiornamentu di Software", pudete solu deselezzioni "Installazione automatica di l'aggiornamenti di software" (cunfirma dopu a discusione è inserisci a password di u cuntu), ma hè megliu andà à a sezione "Avanzata".
  4. In a sezione "Avanzata", selezziunate una disegna di i voci chì vulete disattivà (disattivà u primu articulu rimuove i segni per tutti l'altri elementi), quì pudete disattivà a verifica di l'aggiornamenti, scaricà automaticamente l'aggiornamenti, stallendu separatamente l'aggiornamenti per MacOS è prugrammi da l'App Store. Per applicà i cambiamenti, duverete inserì a vostra password di account.
  5. Applicà e vostre impostazioni.

Questu completa u prucessu di disattivà l'aggiornamenti di l'OS in Mac.

In futuro, s'è vo vulete stallà l'aggiornamenti manualmente, andate in a configurazione di u sistema - l'aggiornu di u lugiziale: truverà l'aggiornamenti dispunibili cù a capacità di stallà. Pudete ancu abilità l'installazione automatica di l'aggiornamenti di Mac OS, se necessariu.

Inoltre, pudete disattivà l'aggiornamenti di l'applicazione da l'App Store in l'impostazioni di u magazinu di applicazioni stessi: lanciate l'App Store, apri le impostazioni in u menù principale è selezziunate "Aggiornamenti automatici".