Cumu scopre a password da u vostru router


Sti problemi fastidiosi ponu succede à nimu. A memoria umana, purtroppu, hè imperfetta, è adesso l'utente hà scurdatu u password di u so router Wi-Fi. In principiu, ùn ci hè nunda di terribbili, i dispositivi già cunnessi à a rete senza filu sò automaticamente cunnessi. Ma chì avete da fà sì avete bisognu di aprite l'accessu à u novu dispositivo? Où possu truvà a parola di codice da u router?

Amparemu a password da un router

Per vede a password da u vostru router, pudete aduprà e capacità di u sistema operativu di Windows o entrà a cunfigurazione di router cù l'interfaccia web. Tentate insieme i dui metodi di risolvimentu u prublema.

Metodo 1: Router di l'Interfaccia Web

A password per entrà in a rete wireless pò esse trovu in l'impostazioni di u router. Altre operazioni in u campu di a sicurezza di a cunnessione Internet anu ancu fatti quì, cum'è cambià, disattivà a password, e sì. Ad esempio, tolemu u router di a cumpagnia cinese TP-Link, nantu à i dispositivi di altre piante, l'algitimu di l'azione pò differisce leggermente mantenendu a catena logica cumuna.

  1. Aprite un navigatore Internet è in u campu di l'indirizzu scrivite l'indirizzu IP di u vostru router. Più spessu questu192.168.0.1o192.168.1.1, dipende da a marca è u mudellu di u dispositiu, altre opzioni sò pussibule. Pudete vede l'indirizzu IP predefinitu di u router nantu à u spaziu di u dispositivo. Poi premete a tonalità Enter.
  2. Appare una finestra d'autenticazione. Nant'à i campi currispondenti entriamo u nomi d'usu è a parola d'accessu per entrà a configurazione di u router, per difettu sò u listinu:admin. Sì cambiate, allora digià i valori reali. Dopu, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse. "OK" o cliccate nantu à Enter.
  3. In l'interfaccia web aperta di u router, circà una sezione cù configurazioni di rete senza filu. Ci vole à salvà ciò chì vulemu sapè.
  4. In a prossima pagina web in la colonna "Password" pudemu fà cunnuscite cun u cummentu di lettere è numeri chì anu tamatu assai fastidiu. U scopu si riesci è rapidu!

Metudu 2: Strumenti di Windows

Ora provaremu aduprà strumenti nativi di Windows per scopre a parola d'accordu ditturata da u router. Quandu ghjunghjite per primu in rete, l'utente deve inserisce quellu parola, è cusì ci vole à salvà da qualche parte. Fighhjunemu l'esempiu di un laptop in Windows 7 à bordu.

  1. In u angulu inghjossu di più di u Desktop in u cassettu truvemu l'icona senza filu è cliccate nantu à u cù u dirittu di u mouse.
  2. In u menu menu chì si vede, selezziunate a sezione "Rete è Spartizione".
  3. A tab in prossima, andate à "Gestione di Rete Wireless".
  4. In a lista di reti senza fili dispunibule per a cunnessione, truvamu quella chì ci interessa. Avemu u mouse nantu à l'icona di sta cunnessione è cliccate RMB. In u menù contestu popup, cliccate nantu à a colonna "Pruprietà".
  5. In e pruprietà di a rete Wi-Fi selezionata, andate in a tab "Sicurezza".
  6. In a prossima finestra, mettite una marcata in u campu "Mostra Caratteri di Input".
  7. Fatti! In a colonna di parametru "Chiave di sicurezza di rete" pudemu avè cunnuscinu cun u caghjaghju apprezzatu.

Cusì, cum'è l'avemu stabilitu, pudete truvà rapidu è faciule a password scurdata da u vostru router. E idealmente, pruvate à scrive e vostru parole di codice in qualchì locu o sceglie e combinazioni famose di lettere è numeri per elli.

Vede ancu: a cambiamenti di password in u router TP-Link