Comu sapete, per un travagliu corretu, stabile è produttivu di i cumponenti di PC è di periferiche necessita di l'installazione di software addizionale. U driver scaricatu di u situ ufficiale o di l'applicazioni speciali hè spessu installatu senza prublemi. Tuttavia, stu fattu hè solu se a so prova di Microsoft hà avutu successu. In casi rari, u certificatu pò dì mancanza per qualchì ragu, per questo, l'utente quessa a installazione di u driver necessariu.
Vede ancu: Software per l'installazione è l'aggiornamentu di i driver
Installà un Driver Unsigned in Windows
Come annunziatu sopra, in a maghjine di tutti i casu, u prugrammu relatu per l'apparecchimentu hè precaricatu da Microsoft. Cû testu riesciutu, a cumpagnia aghjusta un file certificatu speciale, chì hè una firma digitale. Questu documentu significa l'attualità è a sicurezza di u driver per u sistema operativu, da fà l'installazione faciule.
Tuttavia, questu certificatu pò ùn esse micca in tuttu u software. Per esempiu, pò esse mancante per un driver per l'anzianu (ma chì funziona tecnicamente) attrezzatura. Ma ci sò ancu altre situazioni in cui a firma pò esse mancante da un novu dispositivo o piloti virtuali.
Attenti à l'installazione di un driver untested! Spegnerendu u cuntrollu, vi compromettete e prestazioni di u sistema è a sicurezza di i vostri dati. Installatevi solu sì chì sì sicuru di a sicurezza di u schedariu è di a fonte da u quali hè stata scaricata.
Vede ancu: Scansione in linea di u sistema, schedari è link à virus
À u sguardo à u sughjettu principali di u prublema, aghju à cunnorme chì ci sò 3 opzioni di travagliu per disattivà a verifica di a firma di driver. Un di elli funziona finu chì u PC sia ripartutu, u secondu disabilita a prutezzione finu chì l'utente accende in manu. Per sapè di più nantu à ognunu di elli sottu.
Metudu 1: Opzioni specifiche di l'iniziu di Windows
Più spessu, a necessità di disattivà a verifica di a firma digitale esiste una volta. In sta situazione, hè più logicu di prufunà di u prumuzione di risoluzione temporanea. Si lavà una volta: finu à u prossimu ripartimentu di u computer. Durante questo periodu, pudete installà qualchì numero di driver chjaramente testatu, ripartite u PC è verificà chì u certificatu funziona cum'è prima, prutestà u sistema operativu.
Prima di tutti, cumincià u sistema operativo in un modu particulare. L'utenti di Windows 10 necessitanu di seguitu sti passi:
- Run "Opzioni"chjamà "Start".
U listinu pò esse fattu chjamendu un menù cliccatu alternativo.
- Aprite "Aggiorna è Sicurezza".
- In u menù di a sinistra, andate à "Recuperu", è à diritta, sotto "Opzioni speciali di download"cliccate Ora ripartisce.
- Aspettate u principiu di Windows è selezziunate a sezione "Risoluzione di i problemi".
- In "Diagnostica" vai à "Opzioni avanzate".
- Eccu aperta "Boot Options".
- Vede ciò chì sarà a prossima volta chì principiate u sistema, è cliccate Reboot.
- In stu modalità, u cuntrollu di a mouse sarà disattivatu, è a risoluzione di u schermu cambierà à bassu. L'elementu responsabile per disattivà a verifica di a firma di driver hè u settimu di a lista. Di conseguenza, premete nantu à a tastiera F7.
- Un riavevu principia, dopu chì pudete completà l'installazione.
A successione di azzioni per l'utenti di Windows 7 hè diversa:
- Rinviate u vostru computer in a manera usuale.
- Dopu avè principiatu u sistema, cliccate F8 (Per ùn perde micca u mumentu, premete subitu una chjave immediatamente dopu apparve u loghi di benvenuta di a scheda madre).
- Le frecce selezenu "Disattivà a verifica di a firma di driver impurtante".
- Ci vole à cliccà Enter è aspettate chì u sistema riesce.
Ora pudete fà l'installazione di u software.
Quandu u prossimu computer hè attivatu, u sistema hà da cumincià cum'è di solitu, è cumincerà dinò à verificà a firma di i driver chì volete installà. Per piacè, avete a notà chì stu serviziu ùn verifica micca i driver installati. Per ciò avete bisognu di fà una applicazione separata, chì, per ovvi ragioni, ùn ci interessi micca.
Metudu 2: Linea di Commandu
Usendu a famosa interfaccia di linea di cumunicazione, un utilizatore pò disattivà una firma digitale inserendu 2 cumminute in successione.
Stu metudu funziona solu cun una interfaccia standard di BIOS. I possessuri di schede madri cù UEFI anu prima necessità di disattivà a "Secure Boot".
Per di più: cumu disabilitare UEFI in BIOS
- Aprite "Start"entrate cmdcliccate à diretta nantu à u risultatu è selezziunate "Run as administrator".
L'utenti di i "decine" ponu aprire a linea di cumunicazione o PowerShell (dipende da cume si aghjusta u so menu alternativu) cù diritti di amministratore è via PCM in "Start".
- Copiate u cumandamentu sottu è appiccate lu in a linea:
bcdedit.exe -set loadoptions DISABLE_INTEGRITY_CHECKS
Cliccate Enter è scrivite:
bcdedit.exe -set TESTSIGNING ON
Premere torna Enter. Dopu un pocu tempu, ricevi una notificazione. "Operazione cumpletata cù successu".
- Rinvià u PC è esegui l'installazione di u lugiziale per l'hardware desideratu.
In qualunque tempu, pudete rimborsà l'impostazioni, aprendu u metudu cmd descrittu sopra, è scrivendu:
bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF
Dopu à chì cliccate Enter è ripartite u computer. Ora i conducenti saranu sempre verificati da u sistema operativu. Inoltre, pudete accende u UEFI ind'è u vostru modu cum'è l'accentu.
Metudu 3: Editor di Politiche di Gruppi Locali
Un'altra soluzione à u travagliu - editazione di a politica informatica. I pruprietari di a versione Windows quì sopra di casa ponu avvantaggiu
- Pinch Win + R è scrivite gpedit.msc. Assicurà a vostra entrata cù u bottinu "OK" o chiave Enter.
- Usendu u menu di sinistra, ampliate i cartulari una per unu cliccendu nantu à a freccia davanti à u so nome: "Configurazione di l'utente" > "I mudelli amministrativi" > "Sistema" > "Installazione di u driver".
- A destra in a finestra, dopu cliccate nantu à LMB. "Driver di dispositivi di firma digitale".
- Piazzà u valore quì. "Disabled", per chì significava chì a scansione ùn sarà micca effettuata cum'è tale.
- Salvà e impostazioni via "OK" è ripartite u computer.
Eseguite u driver chì ùn hà micca installatu è riprovà.
Metudu 4: Crea una firma digitale
Ùn sempre micca i metudi trattati in st'articulu. Sì ùn pudete micca dimenticà a verifica, pudete andà per l'altru modu - creà una firma manualmente. Hè bè praticabile si à a firma di u lugiziale installatu di volta in volta "vola".
- Sciffa u driver EXE scaricatu chì devi installà. Prova a quì cù WinRAR. Fate un clic destro in u file è selezziunate "Caccià"per imballà u installatore compositu in una cartella vicina.
- Go to it, find the file INF è cù u menù contestuale selezziunu "Pruprietà".
- Cliccate nantu à la scheda "Sicurezza". Copia u parcorsu di u file specificatu in u campu "Nome di l'oggiu".
- Aprite un prompt di comando o PowerShell cù diritti di amministratore. Cumu fà sta scrittu in Metudu 1.
- Entrate in squadra
pnputil -a
da inserisce dopu -a u parcorsu chì hà copiatu in a tappa 3. - Cliccate EnterAspettate un pocu finu chè a prucessione di u schedariu .inf inizia. À a fine, vedete una notificazione nantu à l'importazione avè Ciò significa chì u driver hè registratu in Windows.
Vede ancu: Archiver free competitors WinRAR
Avemu guardatu parechje maniere per stallà un software senza firma. Ognunu di elli hè semplice è accessibile ancu per l'utenti noviti. Ancu una volta valeu da ricordà l'insicurezza di tale installazione è eventuali errori in forma di una schermata blu di a morte. Ùn vi scurdate di creà un puntu di riparazione.
Vede ancu: Cumu creà un puntu di riparazione in Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 10