Opera Browser: restaurà u crisone eliminatu

Quandu si lavora cù i fogli di calculu Excel, hè à volte necessariu impedisce a montazione di a cellula. Hè soprattuttu veru per i spazii chì cuntenenu formule, o chì sò referenzati da altre cellule. Dopu tuttu, cambiamenti sbagliati fatti per elli ponu distrugge tutta a struttura di calcoli. Hè assai impurtante a prutezzione di dati in tabelle specifichi preziosi nantu à un computer chì hè accessibile à altri chì ùn sò micca. L'azione ruvida di un altru pò distrughja tutti i frutti di u vostru travagliu s'ellu ùn ci sò micca dati protetti. Fighjula una mostra à cum'è si pò fà.

Abilita Bloccu di Cellule

In Excel, ùn ci hè nisunu attrezziunu spiciali pensatu per bloccà e cellule individuale, ma sta procedura pò esse fatta prutezzione di tuttu u fogliu.

Metudu 1: Abilita a serratura cù a scheda "File"

Per pruteghje una cellula o un intervallo, avete bisognu di fà e azzioni descritte sottu.

  1. Selezziunate tutta a pagina, cliccendu nantu à u rettangulu chì si trova à a intersezione di i pannelli di coordinate Excel. Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse. In u menù contestuale chì vene, andate à "Formatà e cellule ...".
  2. A finestra per cambià u furmatu di e cellule si aprirà. Cliccate nantu à la scheda "Prutezzione". Deseleziona l'opzione "Cella protetta". Cliccate u pulsante "OK".
  3. Da evidenziare a portata chì vulete blocà. Andà à a finestra ancu "Formatà e cellule ...".
  4. In a tabulazione "Prutezzione" marcà a scatula "Cella protetta". Cliccate u pulsante "OK".

    Ma a fattu hè chì dopu à questa a portata ùn hè micca diventata prutetta. Si duverà sì solu quandu avemu attivu a prutezzione di fogli. Ma in listessu tempu, sarà impossibile cambià solu e cellule induve avemu impostatu i caselli in u paragrafo corrispondente, è quelli in cui i segni di spezialità sò stati rimossi rimaranu modificabili.

  5. Vai à la tabulazione "File".
  6. In a sezione "Dettagli" cliccate nantu à u bottinu "Prutege u libru". In a lista chì vene, selezziunate l'elemento "Pruteggi u fogliu attuale".
  7. Impostazioni di prutezzione di fogli aperti. Deve esse un segno di spuntà accantu à u parametru "Prutege i fogli è i cuntenuti di e cellule protette". Se vulete, pudete cunfirmà u blocchimentu di certe azzioni cambendu i paràmetri in i parametri sottu. Ma, in a maggior parte di i casi, l'impostazioni di difettu, soddisfà i bisogni di l'utenti à bloccà gamme. In u campu "Password per disabilà a protezione di fogli" Duvete inserire ogni parola chiave chì sarà usata per accede à e funzioni di edizione. Dopu avè fattu i parametri, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  8. Un'altra finestra si apre in cui a password deve esse ripetuta. Questu hè fattu affinchì se l'utente abbia inseritu per primu una password sbagliata, ùn avia micca da sempre bloccà l'accessu à l'editing per ellu stessu. Dopu avè inseritu a chjave avete bisognu di cliccare "OK". Se i password vincenu, a serratura sarà cumpletata. Sò ùn li accunsentiscenu, avete a ri-rientra.

Ora, sti gamme chì avemu sceltu in precedenza è in l'impostazioni di formattazione ponu a so prutezzione saranu inaccessibili per l'editing. In altre zone, pudete effettuà qualsiasi azzione è salvà i risultati.

Metudu 2: Abilita à bloccà da a scheda Revisione

Ci hè un altru modu per bluccà u spaziu da e modifiche indesiderate. Tuttavia, sta opzione differisce di u metudu precedente solu in quantu si hè fattu per un'altra scheda.

  1. Eliminemu e ponemu casute vicinu à u parametru "Cella protetta" in a finestra di formattazione di i spazii currelanti in u listessu modu cumu avemu fattu in u metudu precedente.
  2. Vai à la scheda "Revisione". Cliccate nantu à u bottinu "Prutege i Fogli". Stu buttu hè situatu in a casella di l'utuli "Modifiche".
  3. Dopu à quessa, esattamente a stessa finestra di prutezzione di prutezzione per e fogli, cum'è a prima variante. E tutte e altre azzioni sò assai simile.

Lezione: Cumu mettere una password in un schedariu Excel

Sblocca l'ampiezza

Quandu cliccate nantu à una qualsiasi area di u intervallu chjappatu o quandu provate à cambià u so cuntenutu, un messaggio apparirà chì dice chì a cella hè prutetta da cambiamenti. Se cunniscite a password è cunsultante volete edità i dati, allora avete bisognu di fà qualchi passi per sblocpà u serratu.

  1. Vai à la tabulazione "Revisione".
  2. In a nastro in un gruppu di strumentu "Modifiche" cliccate nantu à u bottinu "Rimuova a prutezzione da u strettu".
  3. Appare una finestra in cui bisogna inserire a password prima. Dopu avè inseritu avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante "OK".

Dopu sti azzioni, a prutezzione di tutte e cellule sarà rimossa.

Comu pudete vede, malgradu u fattu chì Excel ùn anu micca un strumentu intuitivu per pruteggere una cella specifica, è micca l'intera foglia o libru, sta procedura pò esse eseguita da qualche manipolazione addizionale cambendu u formatazione.