Cume una copia di salvezza di i driver di Windows 10

Una parte significativa di i prublemi associati à u funziunamentu di Windows 10 dopu a stallazione hè in i casi di i driver di periferiche è, quandu questi risolvenu problemi, è i driver necessarii è "corretti" sò installati, hà sensu di fà una copia di salvezza per un recuperu rapidu dopu à reinizallà o rinasce Windows 10. A propositu cum'è salvà tutti i driver installati, è poi installarli è serà discupratu in stu manuale. Pò esse utule: Backup di Windows 10.

Nota: ci sò parechji prugrammi liberi di creazione di copie di backup di driver, cum'è DriverMax, SlimDrivers, Double Driver è altri Backup di Driver. Ma questu articulu descrive un modu per fà senza prugrammi di terze parti, solu u Windows incorporatu 10.

Salvà i Drivers Installati cù DISM.exe

L'utile di linea di cumunicu DISM.exe (Deployment Image Servicing and Management) dà l'utente cù e capacità più sparse, da verificà è ripristinare i file di sistema Windows 10 (è micca solu) à l'installazione di u sistema in un computer.

In sta guida, usamu DISM.exe per salvà tutti i driver installati.

E passi per salvà i driver installati saranu sì quì.

  1. Fate una linea di comando per nome di l'amministratore (pudete fà quì da u menù cliccatu dirittu nantu à u bottinu Start, se ùn vedite micca un tale elementu, inserisci a riga di comando in a ricerca di a barra di attività, poi fate un clic destro nantu à l'elemento truccatu è selezziunate "Run as administrator")
  2. Inserite u comando dism / online / export-driver / destination: C: MyDrivers (dove C: I Muvrini cartella per salvà una copia di backup di i driver md C: MyDrivers) è premete Invescia. Nota: pudete aduprà qualchì altro discu o ancu un drive flash à salvà, micca necessariamente à C.
  3. Aspetta finu u prucedimentu di salvezza hè chjassu (nota: ùn attaccate micca impurtanza à u fattu chì aghju solu due driver in a screenshot - in un computer veri, ùn in una macchina virtuale, ne avemu più). I driver sò salvati in cartulari separati cù i nomi. oem.inf sotto numeri difformi è i lugizii cumuni.

Ora tutti i driver di terze parti installati, è quelli chì sò stati scaricati da u Windows Update Center, sò salvati in a cartella specifica è ponu aduprà l'installazione manuale via u gestore di dispositivi o, per esempiu, per l'integrazione in l'immagine di Windows 10 cù u listessu DISM.exe

Copiare i driver in pnputil

Un altru modu di i driver di backup hè di utilizà l'utilità PnP integrata in Windows 7, 8 è Windows 10.

Per salvà una copia di tutti i driver chjamati, seguite sti passi:

  1. Run u prompt di comando cum'è amministratore è aduprà u comando
  2. pnputil.exe / export-driver * c: (In stu esempiu, tutti i driver sò salvati in a cartella driversbackup nantu à l'unità C. A cartella specificata deve esse creata in anticipu.)

Dopu l'esempiu di u cumandamentu, una copia di backup di i driver hè creata in u cartulare specificatu, esattamente uguale cumu si utilizava u primu metudu descrittu.

U serviziu di PowerShell per salvà una copia di i driver

È un'altra manera di fà a listessa cosa hè Windows PowerShell.

  1. Lanciatu PowerShell cum'è amministratore (per esempiu, aduprendu a ricerca in a barra di task, cliccate puru u dirittu destro nantu a PowerShell è u articulu di u menù contestuale "Run as administrator").
  2. Inserite u cumandamentu Esporta-WindowsDriver -Online -Destinazione C:DriversBackup (dove C: DriversBackup hè a cartella di backup, deve esse creata prima di aduprà u comando).

Quandu aduprate tutti i trè metodi, a copia di salvezza sarà uguale, tuttavia, a cunniscenza chì più di unu di sti metodi pò esse utule s'ellu esiste u difettu micca u travagliu.

Riprendite i driver di Windows 10 da backup

Per reinizallà tutti i driver salvati in stu modu, per esempiu, dopu una stallazione pulita di Windows 10 o reinstallarla, andate in u manager di dispositivi (pudete ancu fà cun u cliccà duvule nantu à u buttu "Start"), selezziunate u dispositivu per cui vulete installà u driver fate un clic destro è cliccate "Aggiorna driver".

Dopu, selezziunate "Cercà i driver in stu computer" è specificate a cartella duve hè stata fatta a copia di backup di i driver, allora cliccate "Avanti" e installa u driver necessariu da a lista.

Pudete ancu integra i driver salvati in una immagine di Windows 10 cù DISM.exe. Ùn ùn diceraghju micca u prucessu in dettu in st'articulu, ma tutte e informazioni sò dispunibili in u situ web ufficiale di Microsoft, ancu in Inglese: //technet.microsoft.com/en-us/library/hh825070.aspx

Si pò ancu esse materiale utile: Cumu disattivà l'aggiornu automatu di i piloti di Windows 10.