Scaricate i metudi per i driver di laptop Toshiba Satellite A300


U cuntenimentu acquistatu da iTunes Store è l'App Store, deve restà a vostra per sempre, naturalmente, se ùn perdite l'accessu à u vostru contu di ID di Apple. Tuttavia, parechji utilizatori sò cunfusciuti da u prublema cù i soni acquistati da u iTunes Store. Questu questu sarà discupratu in più dettellu in l'articolo.

U nostru situ hà più di un articulu in u travagliu in iTunes. Oghje aghjunghjemu una veduta più stretta à una domanda chì preoccupa parechji utilizatori chì avianu mai acquistatu soni (suoni) in l'iTunes Store: cumu si pò ripristinà i sonici acquisiti.

Cume ripristinà i sonni acquisti in iTunes?

U prublema hè chì, à tempu contru à l'altre cuntenutu cumpratu da l'iTunes Store, i sonchi ùn sò micca acquistati da l'utenti per sempre, ma solu per u tempu duve sò dispunibili in u vostru dispositivo. Hè per quessa, se subitu a suvilla si sparghje da i sonni in l'impostazioni di l'iPhone, ùn pudete micca dà restituilla di rigalu, l'unica opzione hè di fà un secondu cumpramentu.

Cumu in una situazione simile?

Prima di tutti, l'utenti osservanu chì e suonerie spariscenu automaticamente dopu à riavvià u dispositivo. Hè fattu intenzionalmente? A squadra di supportu assicura chì questu hè un bug, ma hè andatu da parechji anni adesso, è ùn hè stata ricevuta nisuna soluzione da Apple.

A strada per sta situazione hè di provà di ùn permetta micca à u dispositivo di ruminà, s'ellu ci hè a manca di suoni, pruvate à cunnessu u dispositivu à iTunes, è allora cunnessu u vostru gadget à u computer è cliccate nantu à l'icona di u gadget per aprite u menu per gestisce u.

In u riquadro di sinistra, andate in tab "Sounds"è dopu cusì a casella "Sounds Selected". Se i vostri sonori acquistati in precedenza sò presenti in a lista, selezziunate e scatule accantu à elli, è cliccate nantu à u bottinu in a parte inferiore di a finestra. "Applicà"per cumincià a sincronia.

Se u passu ùn vi aiutò, allora a ripresa di i suoni ùn hè più pussibule. In questu casu, avete bisognu di cuntattà u supportu di Apple via stu link, chjamendu chì i soldi spesi sò restituiti in tuttu. Di solitu, u serviziu di supportu aprite una tale applicazione.

Dà sta circustanza, pudete optà per a spesa nantu à sughjetti cù a creazione di un ringtone per u vostru iPhone. In più dettellu, era dighjà prubabile dighjà nantu à u nostru situ.

Cume crea un ringtone per iPhone è aghjunghje à u vostru dispositivo

Quandu u restauru di altri acquisti (musica, applicazioni, film, ecc.), Puderanu esse ripristinati in iTunes, se cliccate nantu à a tabulazione "Account"è poi andà à a sezione "Shopping".

In a finestra chì si apre, i sezioni principali di u cuntenutu media seranu visualizati. Turning à a sezione desiderata, pudete restaurà tutti i cumpressi mai fatti.

Speremu chì questu articulu hà aiutatu à trattà u problema di ripristinà i suoni mai acquistati da u iTunes Store.