AlReader per Android

Ora si utilizanu più tippi di marcati, per esempiu, u còdice QR hè attualmente cunsideratu u più popularu è innovativu. L'informazione hè lite da i codici chì utilizanu certi dispositivi, ma in certi casi si pò ottene cù un prugramma spiciali. Considereremu parechji prugrammi simili in stu articulu.

QR Code Desktop Reader & Generator

Leggere u còdice in u QR Code Desktop Reader & Generator hè fattu in unu di parechji maneri dispunibili: da catturà una parte di u desktop, da una webcam, clipboard o file. Dopu avete finitu u prucessu, riceverà un decifrtu di u testu chì hè statu salvatu in sta marca.

In più, u prugramma offre à l'utenti a capacità di creà manualmente u so propriu codice. Avete ghjustu à inserisce testu in a linea, è u lugiziale farà automaticamente una marche di marca. Dopu ch'ella hè dispunibile per salvà in formato PNG o JPEG o copia in i clipboard.

Scaricare QR Code Desktop Reader & Generator

BarCode Descriptor

U prossimu rapprisentante era u prugramma BarCode Descriptor, chì svolge a missione di leghje un codice à barle cumuni. Tutte l'azione sò effettuate in una finestra. L'utellu hè impurtatu solu di inserisce numeri, dopu chì riceve una maghjina di marca è qualchì infurmazione aghjunta. Purtroppu, hè quì a fine di a piena funzionalità di u prugramma.

Scaricate u BarCode Descriptor

In stu fattu, avemu sceltu dui prugrammi per leghje dui tipi diversi di marchi. Aghju fà un travagliu eccellente, a trasfurmazione ùn hà tantu tempu è l'utente riceve immediatamente l'infurmazioni cifrate da stu codice.