Quandu travaglià cù a maggior parte di l'applicazioni, l'iPhone dumanda una geolocalizazione - Dati GPS chì segnalanu a vostra posizione attuale. S'ellu hè necessariu, hè pussibule di disattivà a definizione di questi dati nantu à u telefuninu.
Disattivà a geolocalizazione nantu à l'iPhone
Pudete limità l'accessu di l'applicazioni à a determinazione di a vostra ubicazione in dui modi - direttamente via u prugramma stessu è aduprendu e opzioni di l'iPhone. Considerà tutte e dui opzioni in più dettu.
Metudu 1: Parametri iPhone
- Aprite le impostazioni di u smartphone è andate in a sezione "Confidentiality".
- Selezzi un item "Servizi di geolocalizazione".
- Se avete bisognu di disattivà l'accessu à u locu in u telefonu, disattivà l'opzione "Servizi di geolocalizazione".
- Pudete ancu disattivà l'acquisizione di dati GPS per prugrami specifici: per fà quì, selezziunate u strumentu di interesse sottu, è dopu chjaramente a casella "Mai".
Metudu 2: Applicazione
Di regula, quandu lanciate per primu un novu strumentu installatu nantu à l'iPhone, sceglite a domina s'ellu dà l'accessu à dati di geo-situazione o micca. In stu casu, per restringe l'acquistu di dati GPS, selezziunu "Ban".
Avendu passatu un pocu di tempu à adattà a geo-posizione, pudete aumentà significativamente a durata di vita di u smartphone da a batteria. In listessu tempu, ùn hè micca raccomandatu di disattivà sta funzione in i prugrammi induve hè necessaria, per esempio, in mappe è navigatori.