U formatu di l'immagine JPG hà un raporsu di compressione più altu ch'è PNG, è cusì immagini cù sta estensione anu assai menu pesu. Per riduce di u spaziu nant'à u discu occupatu da l'oggetti, o per eseguirà certi travaglii per i quali avete bisognu di aduprà i disegni di un certu furmatu, diventa necessariu cunverte PNG in JPG.
Metodi di conversione
Tutti i metudi di cunvertenu PNG in JPG ponu esse spartiti in dui grandi gruppi: cunvertisce cù servizii in linea è eseguendu operazioni cù software installatu in un computer. L'ultimu gruppu di metudi sarà cunsideratu in questu articulu. I prugrammi chì servenu à risolve u prublema ponu esse divisuti in parechji tippi:
- Convertitori;
- Spettatori di immagini;
- Editori grafichi.
Hà dighjà nantu à e azzioni chì vòanu esse effettuate in prugrami specifici per ghjunghje u scopu dichjaratu.
Metudu 1: Format Factory
Inizià cù i prugrammi spiciali chì sò criati per cunverte, cioè à Format Factory.
- Run Format Factoror. In a lista di tippi di formati, cliccate nantu à a didicazione "Foto".
- A lista di formati di immagine si apre. Sceglite u nome in esse "Jpg".
- A finestra di i parametri di cunversione à u furmatu selezionatu hè lanciata. Per configurà e pruprietà di u schedariu JPG in uscita, cliccate "Personalizza".
- U Strumentu di Outbound Settings vene. Quì pudete cambià a taglia di l'immagine uscente. U valore predefinitu hè "Misura originale". Cliccate in stu campu per cambià stu parametru.
- Una lista di dimensioni diverse hè aperta. Sceglite una chì satisfaci.
- In a stessa finestra di configurazione, pudete specificà un numeru d'altri parametri:
- Pone l'angulu di rotazione di a foto;
- Piazzà a dimensione esatta di l'immagine;
- Inserite una etichetta o filigrana.
Dopu avè specificatu tutti i parametri necessarii, cliccate "OK".
- Ora pudete scaricà a fonte di l'applicazione. Cliccate "Add File".
- Apparisce un strumentu per aghjunghje un file. Dunque, andate in u situ nantu à u discu di u PNG preparatu per a conversione. Pudete selezziunu un gruppu di immagini nant'à una volta, se hè necessariu. Dopu avè selezionatu l'oggetto selezionatu, cliccate "Apertu".
- Dopu à quessa, u nomu di l'oggiu selezziunatu è u parcorsu à esse vene à visualizatu in a lista di elementi. Ora pudete dì specificà u directory in cui u JPG in uscita andrà. Per questo, cliccate nantu à u pulsante. "Cambia".
- Esegui l'utellu "Sfoglia cartelle". Aduprendu questu, avete bisognu di marcà u cartulare induve avete da memorà l'immagine JPG risultata. Cliccate "OK".
- Ora a cartula seleziona si vene in "Cartella finale". Dopu chì i parametri sopra cullati sò fatti, cliccate "OK".
- Avemu da tornà à a finestra di furmazione di furmazione di basa. Vene u travagliu di trasformazione chì eremu in precedenza. Per attivà una trasformazione, marcate u so nome è premete "Start".
- U prucessu di cunvertenza. Dopu finisce in a colonna "Condition" a stringa di attività hà u valore "Fatti".
- L'immagine PNG sarà salvata in u cartulare chì hè statu specificatu in l'impostazioni. Pudete vene ellu à traversu "Esploratore" o direttamente da l'interfaccia di Format Factory. Per fà quessa, cliccate à diretta nantu à u nome di a missione finita. In u menù contestuale, selezziunu "Apertu u Cartinu di Destinazione".
- Si apre "Esploratore" in u cartulare induve l'oggetto convertitu hè situatu, cù chì l'utente possa aduprà oghje manipolazioni dispunibili.
Questu metudu hè bonu perchè permette di cunverte in u simultanu quasi un numeru illimitatu di immagini, ma hè assolutamente libaru.
Metudu 2: Converter di Foto
U prossimu prugramma chì esegue a cunversione di PNG in JPG hè un software per convertisce e immagini di Photo Converter.
Scaricate Photo Converter
- Open Photo Converter. In a sezione "Selezzi i File" cliccate "Files". In a lista chì compare, cliccate "Add file ...".
- A finestra s'hè aperta "Add file (s)". Move a dove u PNG hè salvatu. Avendu marcatu, cliccate "Apertu". Se necessariu, pudete aghjunghje più oggetti cun questu estensione.
- Dopu chì l'ogni indicatu sia statu messu in una finestra di basa di u Photoconverter, in a zona "Salvà cum'è" cliccate u pulsante "Jpg". Dopu, andate à a sezione "Salvà".
- Avà bisognu dì specificà u locu di u spaziu nant'à discu induve a immagine convertita sarà salvata. Questu hè fattu in u gruppu di impostazioni. "Cartella" da spostà u passaghju in una di trè posizioni:
- Originale (a cartella duve l'oggetto sorgente hè memorizata);
- Nidificati;
- Cartella.
Quandu sceglite sta ultima opzione, u cartulare di destinazione pò esse sceltu assolutamente arbitrariu. Cliccate "Cambia ...".
- Appare "Sfoglia cartelle". Come per e manipule cù Format Factory, marcate in essa u cartulare induve volete salvà e immagini convertite è cliccate "OK".
- Ora pudete iniziate u prucessu di cunversione. Cliccate "Start".
- U prucessu di cunvertenza.
- Quandu a conversione hè cumpletata, u missaghju apparirà in a finestra di informazione. "Conversione finita". Sarete ancu invitati à visità u cartulare di l'utente designatu in cui sò state salvate e immagini JPG elaborate. Cliccate "Mostra i file ...".
- In "Esploratore" A cartulare duve sò salvate e immagini convertite si aprirà.
Questu metudu assume a capacità di elaborà un numeru illimitatu di immagini nant'à u tempu, ma à cuntrariu à Format Factory, u prugramma Photoconverter hè pagatu. Pò esse adupratu gratuitamente per 15 ghjorni cù a possibilità di trasformazione simultanea di micca più di 5 oggetti, ma se vulete utilizà più, avete bisognu à cumprà a versione completa.
Metudu 3: FastStone Image Viewer
PNG to JPG pò esse convertitu da alcuni spiccatori di immagini avanzati, chì includenu FastStone Image Viewer.
- Lancia u FastStone Image Viewer. In u menù, cliccate "File" è "Apertu". O usate Ctrl + O.
- A finestra di apertura di l'immagine apre. Naviga versu u rughjonu induve u salvu PNG hè avà. Avendu marcatu, cliccate "Apertu".
- Incù l'aiutu di u gestore di file FastStone, hè fatta una transizione à u cartulare induve si trova l'immagine desiderata. In listessu tempu, l'immagine di l'ughjettu sarà evidenziata in altre parti in a parte diritta di l'interfaccia di u prugramma, è a so miniatura di previsione apparirà in a zona inferiore sinistra. Dopu avete assicuratu chì l'oggetto desideratu hè selezionatu, cliccate nantu à u menu "File" è in più "Salvà cum'è ...". O pudete aduprà Ctrl + S.
In alternativa, pudete ancu cliccà nantu à l'icona in forma di dischetto.
- A finestra s'avvia. "Salvà cum'è". In sta finestra, avete bisognu di andà à u cartulare di u spaziu in discu in cui vulete piazzà l'immagine cunvertita. In a zona "File Type" Da a lista chì compare, selezziunate a scelta "Formatu JPEG". Domanda da cambià o micca cambia u nomu di a foto in u campu "Nome di l'oggiu" Rimane solu à a vostra discrezione. Se vulete cambià e caratteristiche di l'immagine in uscita, cliccate nantu à u bottinu "Opzioni ...".
- A finestra s'hè aperta "Opzioni di Formatu File". Quì, cù l'aiutu di u cursore "Qualità" Pudete aumentà o diminuzione u livellu di cumpressione di l'imagine. Ma hè necessariu tene in considerazione chì più u più nivellu di qualità chì spunisci, u più oghje sarà cumpressu è impieghja più spaziu discu, è, per quessa, viceversa. In a stessa finestra pudete adattà i parametri seguenti:
- Schema di culore;
- Sub-campionu culore;
- Hoffman ottimizazione.
Tuttavia, adattendu i parametri di l'oggetto in uscita in a finestra "Opzioni di Formatu File" Ùn hè micca affettuositariu è a maiò parte di i utilizatori ùn aprunu micca ancu questu strumentu quandu convertite PNG in JPG cù FastStone. Dopu à a cumplessa di i parametri, cliccate "OK".
- Di ritornu in a finestra di salvu, cliccate "Salvà".
- A foto o u disegnu sò salvate cù l'estensione JPG in a cartella specifica da l'utente.
Questu metudu hè bonu perchè hè assolutamente libellu, ma, puru sfortunatamente, se hè necessariu, per cunverte un gran numeru di immagini, stu metudiziu bisognu di trattà ogni oggettu separatamente, chì a conversione di massa da questu spettatore ùn hè micca supportata.
Metudu 4: XnView
U prossimu visualizzatore d'immagine chì pò trasformà i PNG in JPG è XnView.
- Attiva XnView. In u menù, cliccate "File" è "Apertu ...". O usate Ctrl + O.
- Hè lanciata una finestra in u quali avete bisognu di andà induve u situ hè distribuitu in un schedariu PNG. Dopu avè marcatu questu articulu, cliccate "Apertu".
- L'immagine selezionata sarà aperta in una nova scheda di prugramma. Cliccate nantu à l'icona in a forma di un dischetto chì mostra un punto d'interrogazione.
Quelli chì vogliono agisce per mezu di u menù ponu aduprà u cliccatu nantu à l'articuli. "File" è "Salvà cum'è ...". Quelli utenti per i quali manipulazioni più strette cù i tasti à tempu avranu l'occasione di applicà Ctrl + Shift + S.
- Attiva l'utellu per salvà e immagini. Naviga versu u locu dove vulete salvà l'imagine sortente. In a zona "File Type" sceglite da a lista "JPG - JPEG / JFIF". Se vulete specificà impostazioni addizionali per l'oggetto in uscita, ancu questu ùn hè micca necessariu, allora cliccate "Opzioni".
- A finestra accumuda "Opzioni" cun impostazioni dettagliate di l'oggetto in uscita. Cliccate nantu à la scheda "Prisente"s'ella hè stata aperta in un'altra scheda. Assicuratevi di assicurà chì u valore in a lista di formatu hè evidenziatu. "JPEG". Dopu à questu andate à bloccà "Opzioni" per l'adattazione diretta di l'impostazioni di l'usciu in uscita. Quì, cum'è FastStone, pudete aduprà a qualità di l'imagine uscente trascinendu u cursore. Tra l'altri parametri regolabili sò:
- Ottimizazione di Huffman;
- Salvà i dati EXIF, IPTC, XMP, ICC;
- Rilassi a miniatura inline;
- Selezzione di u metudu DCT;
- Discretizzazione, etc.
Dopu chì e impostazioni sò fatte, presse "OK".
- Ora chì tutte e impostazioni volute sò state fatte, cliccate "Salvà" in a finestra, salvate a foto.
- L'immagine hè salvata in u formatu JPG è serà salvata in u cartulare specificatu.
Da sempre, questu metudu hà i stessi vantaghji è svantaghji cum'è u precedente, ma XnView hà ancu un pocu più di opzioni per l'impostazioni di e opzioni di l'immagine in uscita di u FastStone Image Viewer.
Metudu 5: Adobe Photoshop
Quasi tutti i redattori grafichi moderni, chì includenu u prugramma Adobe Photoshop, pò convertisce PNG in JPG.
- Lanciate Photoshop. Cliccate "File" è "Apertu ..." o aduprà Ctrl + O.
- A finestra di apertura si principia. Selezziunu in questu a maghjina chè vo vulete cunvertisce andendu in u so directory di piazzamentu. Poi cliccate "Apertu".
- Si aprirà una finestra in u situ hè segnu chì l'oggetto hà un formatu chì ùn cuntene micca i profili di culore incastunati. Benintesa, questu pudè esse cambiatu arrizzendu l'interruttore è assegnà un prufessu, ma questu ùn hè micca necessaria per a nostra attività. Allora, premete "OK".
- L'immagine serà visualizzata in l'interfaccia di Photoshop.
- Per trasformà lu in u formatu desideratu, cliccate "File" è "Salvà cum'è ..." o aduprà Ctrl + Shift + S.
- A finestra di salvu hè attivata. Andà à dove vo vulete conservà u materiale convertitu. In a zona "File Type" sceglite da a lista "JPEG". Poi cliccate "Salvà".
- A finestra inizierà "Opzioni JPEG". Se ùn pudite micca micca attivà questu arnesi quandu si lavora cù i navigatori mentre salvate un file, allora questu passu ùn pò esse evitu. In a zona "Opzioni di immagine" Pudete cambià a qualità di a immagine in uscita. Inoltre, questu pò si pò fà in trè modi:
- Selezziunate da u listinu in menù à vena una di quattru opzioni (bassa, media, alta, o megliu);
- Inserite in u campu pertinente u valore di u livellu di qualità da 0 à 12;
- Trascina u cursore à diritta o sinistra.
L'ultime dui opzioni sò più accurate in paragone cù u primu.
In blocu "Varietà di u formatu" A scambiazione di u pulsante di radio, pudete sceglie una di trè opzioni JPG:
- Di base;
- Basic ottimizatu;
- Progressive.
Dopu avè inseritu tutte e impostazioni necessarie o l'impostazioni di difettu, premete "OK".
- L'immagine serà trasformata in JPG è ponu quì tu avete designatu.
I principali svantaghji di stu metudu sò a mancanza di a possibilità di cunversione di massa è di u prezzu pagatu di Adobe Photoshop.
Metru 6: Gimp
Un altru editor graficu, chì puderà risolve u prublema, hè chjamatu Gimp.
- Fighjate u gimp. Cliccate "File" è "Apertu ...".
- A apertura di l'immagini si vede. Move to u situ quì si trova l'image, chì deve esse prucessu. Dopu avè selezionatu, premete "Apertu".
- L'imagine sarà affissata in a cunetta di Gimp.
- Ora vi vole à fà a conversione. Cliccate "File" è "Esporta cumu ...".
- A finestra di esportazione si apre. Move to dove vo andate à salvà l'immagine risultante. Poi cliccate "Selezziunu tippu file".
- Da a lista di formati proposti, selezziunate Immagine JPEG. Cliccate "Esporta".
- A finestra s'hè aperta "Esporta un'impresa cum'è JPEG". Per accede à l'impostazioni supplementari, cliccate "Opzioni avanzate".
- Da trascinà u cursore, pudete specificà u livellu di qualità di imà. In più, e manipolazioni seguenti ponu esse eseguite in a stessa finestra:
- Gestisce u lisimentu;
- Aduprà i marcatori di riavvi;
- Optimize;
- Specifichi a varianti di u sottucununiu è u metudu DCT;
- Fate un commentu è ancu altri.
Dopu à fà tutte e impostazioni necessarie, cliccate "Esporta".
- L'impresa sarà exportata in u furmatu selezionatu à u cartulare specificatu.
Metudu 7: Pittura
Ma u compitu pò esse risoltu senza ancu installà software addizionale, ma usando l'editor graficu di Paint, chì hè già preinstallatu in Windows.
- Start Pittura. Cliccate nantu à l'icona di u triangulu cù un angulu caveru perchè.
- In u menu chì si vede, selezziunu "Apertu".
- A finestra di apertura si principia. Naviga versu u cartulare di posizione sorgente, selezziunela è premete "Apertu".
- L'immagine si vede in l'interfaccia di Paint. Cliccate nantu à u triangulu di u menù familiare.
- Cliccate "Salvà cum'è ..." è da a lista di formati selezziunate "Immagine JPEG".
- In a finestra di salvezza chì si apre, andate in a zona duve volete conservà a foto è cliccate "Salvà". Format in area "File Type" Ùn hè micca bisognu di sceglie, cume hè digià selezionatu.
- A foto hè salvata in u furmatu desideratu in a posizione scelta da l'utente.
PNG to JPG pò esse convertitu cù vari tipi di software. Se vulete cunverte un gran numaru di oggetti à volta, allora usa i convertitori. Se avete bisognu di cunverte una singula immagine o di specificà i parametri esatti di l'immagine in uscita, per questo u scopu avete bisognu di utilizà editore graficu o visualizzatori di immagini avanzati cun funzionalità addizionale.