Ripetendu l'errore cù a biblioteca lame_enc.dll

U client di e-mail di Microsoft furnisce un muvimentu intuitivu è simplici per u travagliu cù i conti. Oltre à a creazione di novu conti è a creazione di quelli chì esistenu, ci hè a possibilità di rimuovere quiddi inutili dighjà.

E parramu nantu à a cancellazione di i conti oghje.

Allora, se state à legà sta istruzzione, significa chì avete bisognu di sbarazzarsi di unu o più conti.

A realtà, u prucessu di rimucchja dura solu un paìu di minuti.

Prima ci vole à andà à a configurazione di u cuntu. Per fà quessa, aprite u menu "File", duve andemu in a sezione "Dettagli" è cliccate nantu à u "Pulsu Account".

Sottu a lista vi sarà visualizzata, chì cuntene un elementu, cliccate nantu à ellu è andate in a configurazione di u contu.

In questa finestra, un elencu di tutti i conti creati in Outlook hè apparutu. Ora restu per noi di sceglie una scelta (o, per esse più esatta, nè a diritta, cioè quella chì serà cancellata) è premete u pulsante "Elimina".

Dopu, confermate l'eliminazione di u record, cliccendu nantu à u "OK" è quellu.

Dopu tuttu queste azioni, tutti i dati di u cuntu è u registru stissu seranu cancellati in permanenza. In materia, ùn vi scurdate di fà copie di i dati necessari prima di sguassà.

Se per un qualchì ragu ùn pudete micca cancellà un account, allora pudete procedere cum'è seguitu.

Per inizià, fà copia di backup di tutti i dati necessarii.

Cumu salvà e informazioni necessarie, vede quì: cumu salvà e-mail da Outlook.

Dopu, fate un clic u cliccavu nantu à u mouse, nantu à l'icona "Windows" in a barra di task è in u menù contestuale selezziunate l'elementu "Barra di attività".

Ora andate à a sezione "conti di l'utente".

Eccu, cliccate nantu à u hyperlink "Mail (Microsoft Outlook 2016)" (dipende da a versione di Outlook installata, u nomu di u ligame pò differisce un pocu).

In a sezione "Configurazioni", cliccate nantu à u pulsante "Mostra ..." è chì una lista di tutte e configurazioni dispunibuli si aprirà davanti à noi.

In sta lista, selezziunate l'elemento di Outlook è cliccate nantu à u bottinu "Elimina".

Dopu à quì, cunfirmi l'eliminazione.

Cusì, cù a configurazione, elimineremo tutti i conti Outlook esistenti. Ora resta à creà i nuovi conti è ripristinà i dati da un backup.