Dopu l'upgrading, certi utilizatori sò interessati à cume è dove scaricà e .NET Framework versioni 3.5 è 4.5 per Windows 10 - l'insieme di librerie di sistema necessarie per gestisce certi prugrammi. È ancu perchè sti componenti ùn sò micca installati, chì segnalanu diversi errori.
In questu articulu - in dettaglio nantu à stallà u .NET Framework in Windows 10 x64 è x86, riparendu l'errori di installazione, è quandu à scaricà e versioni 3.5, 4.5 è 4.6 nantu à u situ Web ufficiali di Microsoft (ancu cu alta probabilità chì queste opzioni ùn saranu micca utili per voi ). À a fine di l'artìculu ci hè ancu un mezu non ufficiali per stallà questi quadri se tutte e opzioni semplici rifiutanu di travaglià. Può ancu esse utile: cume risolte l'errore 0x800F081F o 0x800F0950 quandu installa .NET Framework 3.5 in Windows 10.
Cumu scaricà è installate .NET Framework 3.5 in Windows 10 per mezu di u sistema
Pudete installà .NET Framework 3.5, senza ricorrerà à e pagine ufficiali di download, semplicemente abilizendu u cumandanti rispettu di Windows 10. (Se avete pruvatu questu opzione, ma ricevi un messaghju d'errore, a soluzione hè spiegata sottu).
Per fà quessa, andate in u pannellu di cuntrollu - prugrammi è componenti. Dopu cliccate nantu à l'elemento di menu "Attiva o disabilite i componenti di Windows".
Verificate a casella .NET Framework 3.5 è cliccate "Ok". U sistema hà da stallà automaticamente u componente specificatu. Dopu, avemu sensu di ripartite u computer è hè prontu: se qualchì prugrammu hà bisognu di sti librerie da fà, allora deve esse principiatu senza errori associati à esse.
In certi casi, u .NET Framework 3.5 ùn hè micca installatu è riporta errori cù diversi codici. Nantu à a maggior parte di i casi, questu hè dovutu à a mancanza d'aggiornamentu 3005628, chì pudete scaricà nantu à a pagina ufficiale //support.microsoft.com/ru-ru/kb/3005628 (i download per i sistemi x86 è x64 sò più vicinu à a fine di a pagina specifica). Modi supplementari per correggere l'errori si trovanu à a fine di sta guida.
Se per un qualchì ragu avete bisognu di u installatore ufficiale di .NET Framework 3.5, pudete scaricà da http://www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?id=21 (senza fassi l'attenzione). A Windows 10 ùn hè micca in a lista di sistemi supportati, tuttu hè installatu bè si utilizza u modalità di compatibilità di Windows 10).
Installazione di .NET Framework 4.5
Comu pudete vede in a sezione precedente di u manuale, in Windows 10, u cumpunente .NET Framework 4.6 hè abilizatu per difettu, chì a sua volta hè compatibile cù e versioni 4.5, 4.5.1 è 4.5.2 (chì pò esse rimpiazzate). Se per una ragione perchè questu articulu hè disattivatu nantu à u vostru sistema, pudete semplicemente attivà per l'installazione.
Pudete scaricà ancu sti componenti cum'è installatori autonomi da u situ ufficiale:
- //www.microsoft.com/en-ru/download/details.aspx?id=44927 - .NET Framework 4.6 (fornisce a compatibilità cù 4.5.2, 4.5.1, 4.5).
- //www.microsoft.com/en-ru/download/details.aspx?id=30653 - .NET Framework 4.5.
Se per una certa ragione i metudi di stallazione propositi ùn funzionanu micca, allora ci sò alcune opportunità addiziunali per rettificà a situazione, cioè:
- Aduprà l'utile ufficiali Microsoft L'utile hè dispunibile in //www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30135
- Utilizate l'utilità Microsoft Fix It per risolve automaticamente alcuni prublemi chì ponu à l'errore di installazione di i componenti di u sistema da quì: //support.microsoft.com/en-us/kb/976982 (in u primu paragrafo di l'articolo).
- In a stessa pagina in u terzu paragrafo, si propone di scaricà l'utilità di u Strumentu di Pulizia di .NET Framework, chì elimina completamente tutti i pacchetti .NET Framework da u computer. Questu puderà permettere di corregge l'errori quandu li reinizistenu. Utiliscia ancu se ricevi un missaghju chì dichiara chì .Net Framework 4.5 hè dighjà parte di u sistema operativu è hè installatu in u computer.
Installà u .NET Framework 3.5.1 da a distribuzione di Windows 10
Questu metudu (ancu duie varianti di un metudu) hè statu prupusitu in i commenti da u lettore chjamatu Vladimir è, ghjudizendu per e critiche, funziona.
- Inserite u CD cù Windows 10 in u CD-Rom (o muntà a maghjina cù l'utili di u sistema o Daemon Tools);
- Run u utility di linia di cumunicazione (CMD) cù diritti di amministratore;
- Run u seguitu comando:Dism / online / enable-feature / featurename: NetFx3 / All / Source: D: sources
U cumandamentu sopra hè D: hè a lettera di u discu o di l'immagine montata.
A seconda varianta di u listessu metudu: copia u cartulare "l'uventi" da u discu o l'imagine à l'unità "C", à a so radice.
Poi fate una parazione:
- dism.exe / online / enable-feature / featurename: NetFX3 / Sorgente: c:
- dism.exe / Online / Enable-Feature / FeatureName: NetFx3 / All / Source: c:
Unofficial modu per scaricà .Net Framework 3.5 è 4.6 è installarlo
Parechji utilizatori sò avverti cù u fattu chì i .NET Framework 3.5 è 4.5 (4.6), installati da i componenti di Windows 10 o da u situ ufficiale di Microsoft, rifiuta di esse installatu in u computer.
In questu casu, pudete pruvà un altru modu - Installed 10 di Funzioni mancate, chì hè una immagine ISO chì cuntene i componenti chì eranu presenti in versioni precedenti di u sistema operativo, ma micca in Windows 10. Sulu, per e recensioni, a installazione di .NET Framework in questo casu travaglia.
Aggiornamentu (lugliu 2016): indirizzi induve prima era pussibule di scaricà MFI (elencata sottu) ùn funziene più, ùn era micca pussibule di truvà un novu servitore di travagliu.
Basta scaricà l'installatore di funzioni mancate da u situ ufficiale. //mfi-project.weebly.com/ o //mfi.webs.com/. Nota: u filtru SmartScreen integratu blocca questu scaricamentu, ma per quessa, si pò dì, u schedariu di download hè pulitu.
Muntate a maghjina in u sistema (in Windows 10, pudete esse fatta semplicemente dopu cliccavanu nantu à sta) e lanciate u schedariu MFI10.exe. Dopu avè accettatu di i termini di licenza, vedi a schermata di l'installatore.
Selezziunate l'elemento .NET Frameworks, è dopu l'elementu da installà:
- Installazione di .NET Framework 1.1 (pulsante NETFX 1.1)
- Abilita .NET Framework 3 (stallazioni cum'è .NET 3.5)
- Installu .NET Framework 4.6.1 (compatibile cù 4,5)
L'installazione successiva sarà fatta automaticamente è, dopu à riavvià u computer, u prugramma o ghjocu, chì hà bisognu di e cume mancanti, avia da principià senza errori.
Speru chì una di e opzioni proposte ti puderà aiutà in quelli casi in cui .NET Framework ùn hè micca installatu in Windows 10 per qualchì ragu.