Acronis True Image 2014

Acronis True Image 2014 è l'ultima versione di u famoso software di backup da questu sviluppatore. In a versione di u 2014, hè stata introdotta a prima opportunità di backup totale è recuperu da u nuvellu (in u spaziu di liberu di u cloud storage); hè stata annunciata a cumpatibilità completa cù i novi sistemi operativi Windows 8.1 è Windows 8.

Tutte e versioni di Acronis True Image 2014 includenu 5 GB di spaziu in u memoria di nube, chì, naturalmente, ùn hè micca abbastanza, ma, se hè necessariu, questu spaziu pò esse allargatu per un tariffa addizionale.

Cambiamenti in a nova versione di True Image

In termini di l'interfaccia di l'usu, True Image 2014 ùn hè micca troppu diversu da a versione 2013 (ancu se, per sapè, hè gia dinò comoda). Quandu si principia u prugramma, si seleziona u tabulamentu "Avvio Iniziale", cù i tasti per accede rapidamente à u backup di u sistema, a recuperazione di dati è u backup in nube.

Queste sò solu funzioni fondamentali, in effetti, a so lista in Acronis True Image 2014 hè assai più larga è l'accessu à sti si pò ottene nantu à l'altre schede di u prugramma - "Backup and Restore", "Synchronization" e "Tools and Utilities" (u numeru di strumenti hè veramente impressionante) .

Hè pussibule creà una copia di backup per recuperà in posteru sia e cartelle individuali, sia un discu integru cù tutte le partizioni annantu à questu, mentre u backup di u discu pò esse salvatu ancu in u nube (in True Image 2013, solu in schedari è cartelle).

Per ricuperà quandu Windows ùn scarica, pudete attivà a caratteristica "Ripristina à l'iniziu" in a "Strumenti è Utilità" scheda, poi premendu F11 dopu avè accurdatu u computer, pudete andà in l'ambiente di recuperu, o megliu, fà un drive flash USB Acronis True Image 2014 per gli stessi scopi.

Alcune caratteristiche di True Image 2014

  • U travagliu di e immagini in magazzini nube - a capacità di salvà i file di configurazione è i documenti, o una immagine di u sistema piena in u cloud.
  • Copie di riserva incrementale (cum'è in linea) - ùn avete micca bisognu à creà una maghjina cumpleta di ogni computer, ogni cambiamentu hè salvatu dapoi l'ultima immagine piena. A prima creazione di un backup aghjunghje un pocu di tempu, è l'imagine risultante "pesa" assai, e iterazioni di backup successive piglianu menu tempu è spaziu (in particulare impurtante per u storage cloud).
  • Cumpagnia automatica, backup su NAS NAS, CD, dischi GPT.
  • A cifra di dati AES-256
  • A capacità di ripristinare i schedari singuli o l'interu sistema
  • Accessu à i file da dispositivi mobili iOS è Android (avete bisognu di una app gratuita True Image).

Strumenti è utilità in Acronis True Image 2014

Una di e tabs più interessanti in u prugramma hè "Strumenti è Utilità", induve, forse, tuttu ciò chì pò esse necessariu per salvà u sistema è facilità u so restauru sò raccolti, trà i quali:

  • Prova e Decida funzione - quandu hè attivata, ti permette di fà cambiamenti in u sistema, scaricà è installa i prugrammi da sorgenti discutibili, è esegui altre operazioni potenzialmente periculose cù a capacità di rimborsà tutte e cambiamenti apportate in qualunque tempu
  • Clonazione di u discu dur
  • Pulizia di u sistema è di i dischi senza a possibilità di recuperu, cancellazione sicura di file
  • A creazione di una partizione protetta nantu à l'HDD per conservà e backups, creendu un drive flash di bootabu o ISO cù Acronis True Image
  • Abilità di scaricà u computer da l'imagine di u discu
  • Cunnessione di e immagini (muntà in u sistema)
  • Conversione mutuale di backups Acronis è Windows (in versione Premium)

Scaricate Acronis True Image 2014 da u situ ufficiale //www.acronis.ru/homecomputing/trueimage/. Una versione di prova, chì pò esse scaricata gratuitamente, travaglia per 30 ghjorni (u numaru di serie virà à l'ufficiale postale), è u costu di a licenza per 1 computer hè di 1.700 rubli. Sicuramente si pò dì chì u pruduttu vale a pena, sere avè u backup di u sistema hè ciò chì tenete attente à. È sì micca, allora vale pè pensà a chistu, salva tempu è qualchì volta soldi.