Risolvendu i prublemi cù l'installazione di prugrammi è ghjochi nantu à i computer cun Windows 7

A volte l'utenti di l'ordinatori sò frontalati in una situazione simile, quandu hè impussibile non solu di lanciare prugrammi è ghjoculi, ma ancu di stallarli in un computer. Scopri chì modi per risolve u prublema esiste nantu à i dispositivi cun Windows 7.

Vede ancu:
Risolutà i prublemi in esecuzione in Windows 7
Perchè i ghjochi in Windows 7 ùn sò principià

Cause di i prublemi cù l'installazione di prugrammi è cume per risolverli

Ci hè una serie di fattori chì ponu esse prublemi di prublemi cù l'installazione di prugrammi:

  • Mancu di i componenti software necessarii nantu à u PC;
  • Un file d'installazione rotto o una assemblea di installatore "curva";
  • Virus infezione di u sistema;
  • Bloccà da l'antivirus;
  • Mancunanza di diritti per u cuntinu corrente;
  • Conflittu cun l'elementi residui di u prugramma dopu a so disinstallazione;
  • Discrepanza tra a versione di u sistema, a so capacità di cifra o e caratteristiche tecniche di u computer à e richieste di l'urdinatori di u software installatu

Ùn pudemu micca cunsiderà in dettaglio tali ragioni banali cum'è un schedariu di installazione rotto, postu chì questu ùn hè un prublema di sistema operativu. In stu casu, basta à truvà è scaricà u prugrammu installatore currettu.

Sì incù un prublema durante l'installazione di un prugramma chì era un inseme nantu à u vostru computer, questu pò esse dovutu à u fattu chì micca tutti i file o e voci di u registru sò stati eliminati durante a so disinstallazione. Dopu, ti cunsiglii di cumprà prima l'eliminazione di un prugramma cù l'aiutu di software particulare o manualmente, pulendu l'elementi residui, è solu dopu procedi à stallà a nova versione.

Lezione:
6 migliori soluzioni per a rimozione cumplessa di i prugrammi
Cumu rimuovere un prugramma disinstallatu da un computer

In questu articulu, studieremo i prublemi cù l'installazione di prugrammi in i prugrammi di u sistema Windows 7. Ma prima di tuttu, studiate a documentazione di u prugramma installatu è scopre s'ellu si adatta per u tippu di spezialità è a configurazione di hardware. Inoltre, se u malfunzionamentu in u studiu ùn hè micca solu, ma massicci, scansite u sistema per virusu cù una utilità speciale.

Lezione: Cumu verificà u vostru computer per i virus senza installà antivirus

Hè ancu utile di verificà e impostazioni di u prugramma antivirus per bluccà i so processi di installazione. U modu più faciule per fà ciò è puru da disattivà l'antivirus. Se dopu à questu i prugrammi cumincianu à esse installati normalmente, avete bisognu di cambià i so parametri è inizià u protettore torna.

Lezione: Cumu disattivà l'antivirus

Metudu 1 Installate i componenti necessarii

U mutivu più spicaratu per chì e applicazioni software ùn sò micca installate hè a mancanza di aggiornamenti di i cumpunenti importanti:

  • NET Framework;
  • Microsoft Visual C ++;
  • DirectX.

In questo casu, naturalmente, non tutti i prublemi anu i prublemi cù l'installazione, ma un numeru significativu di elli. Dopu avete bisognu di verificà a rilevanza di e versioni di sti componenti installati nantu à u vostru sistema operativo, è se necessariu, fà un aggiornamentu.

  1. Per verificate a rilevanza di .NET Framework, cliccate "Start" è aperti "Pannello di cuntrollu".
  2. Ora andate à a sezione "Programmi".
  3. In a prossima finestra, cliccate nantu à l'elemento "Programmi è Componenti".
  4. Si aprirà una finestra in u listinu di u software installatu in stu computer. Cercate l'oggetti in a lista. "Microsoft .NET Framework". Ci sò ancu parechje. Verificate e versioni di sti componenti.

    Lezione: Cumu truvà a versione di .NET Framework

  5. Paràte l'infurmazioni ricevute cun a versione attuale nantu à u situ ufficiale di Microsoft. Se a versione installata nantu à u vostru PC ùn hè micca pertinente, avete bisognu di scaricà un novu.

    Scaricate Microsoft .NET Framework

  6. Dopu avè scaricatu, esegui u lima d'installazione di i componenti. U installatore sarà spacchiatu.
  7. Dopu a so conclusione aprirà "Installazione guidata"induve avete bisognu di confermà l'accettazione di l'accordu di licenza, selezziunà a casella è cliccate nantu à u pulsante "Install".
  8. A procedura di stallazione principia, di cui a dinamica sarà visualizata graficamente.

    Lezione:
    Cume aghjurnà .NET Framework
    Perchè ùn hè micca installatu. NET Framework 4

A procedura per uttene l'infurmazioni nantu à a versione di Microsoft Visual C ++ è a stallazione successiva di stu cumpunente seguitanu un scenario simile.

  1. Prima di stà aperta in "Pannello di cuntrollu" sezione "Programmi è Componenti". L'algoritimu di sta procedura hè descrittu in paragrafi 1-3 quandu considerà l'installazione di u cumpunente NET Framework. Trova in u listinu di software tutti l'elementi in cui u nome hè presente. "Microsoft Visual C ++". Fate attenzione à l'annata è a versione. Per a stallazione curretta di tutti i prugrammi, hè necessariu chì tutte e versioni di stu cumpunente sò presenti, da u 2005 à l'ultimu.
  2. Sì ùn ci hè a versione (in particulare di l'ultima), devi scaricà nant'à u situ web ufficiali di Microsoft è installarlo nantu à un PC.

    Scaricate Microsoft Visual C ++

    Dopu avè scaricatu, lanciate u schedariu di installazione, accettate l'accordu di licenza, selezziunaghju a casella è cliccate "Install".

  3. L'installazione di Microsoft Visual C ++ di a versione selezionata sarà effettuata.
  4. Dopu à u so completu, una finestra si aprirà, quandu e informazioni nantu à a fine di l'installazione sò visualizate. Qui ci vole à cliccà "Chiudi".

Come annunziatu sopra, bisognu ancu controllà a rilevanza di DirectX è, se hè necessariu, aggiornà à l'ultimu aggiornu.

  1. Per scopre a versione di DirectX installata nant'à u vostru PC, bisognu seguitu un algoritmu di azzione diversu ch'è quellu chì esegue l'operazione curretta per Microsoft Visual C ++ è u NET Framework. Digitare a scelta di tastiera Win + R. In a scatula chì si apre, inserite u comando:

    dxdiag

    Poi cliccate "OK".

  2. A shell DirectX aprirà. In blocu "Informazione di sistema" truvà a posizione "Versione DirectX". Hè contru di ella chì dighjunghje a versione di stu cumpunente chì hè installatu in u computer.
  3. Se a versione visualizata di DirectX ùn rispettabile micca cù l'ultima versione per Windows 7, hè necessariu effettuà a procedura d'aggiornu.

    Lezione: Cumu aggiornà DirectX in l'ultima versione

Metudu 2: Eliminà u prublema cù a mancanza di diritti di u profilu attuale

L'installazione di i prugrammi, da regula, hè fatta in quiddi directory PC à quali solu utenti cù i diritti amministrativi ponu avè accessu. Dunque, quandu tentanu di stallà un software da altri profili di sistema, spessu sò prublemi.

  1. Per installà u prugramma nantu à un computer cum'è pussibule e senza prublemi, avete bisognu di logà in u sistema cun autorità amministrativa. S'ellu vi hè connessu attualmente cù un cuntabule regule, cliccate "Start"Fate un clic nantu à l'icona in forma di triangulu à a destra di l'elemento "Shutdown". Dopu à, in a lista chì vene, seleziona "Cambia Utente".
  2. Dopu, a finestra di selezzione di caccinu si aprirà, induve avete cliccatu nantu à l'icona di prufittu cù autorità amministrativa è, se necessario, inserisci una password per questu. Ora a prugramma sarà installatu senza prublemi.

Ma hè ancu pussibule di stallà applicazioni da un profilinu regule di l'utente. In questu casu, dopu cliccatu nantu à u file di installatore, a finestra di cuntrollu di u contusu si aprirà (UAC). S'ellu ùn hà micca attribuitu a parola d'urdinazione à u profilo amministratore in stu computer, cliccate nant'à "Sì"dopu chì l'installazione di u software sarà principiata. Se a prutezzione hè ancu pruposta, bisogna prima inseritu in u campu pertinente una espressione di codice per accede à u cunte amministrativo è solu dopu à sta stampa "Sì". L'installazione di l'applicazione principia.

Dunque, se una password hè impostata nantu à u profilu amministratore, è ùn sapete micca, ùn puderete micca installà i prugrammi nantu à sta PC. In stu casu, s'ellu ci hè un bisognu urgente di installà un prugrammu, avete bisognu di dumandà aiutu da un utilizatore chì avete diritti amministrativi.

Però, qualchì volta, ancu quandu si travalla un prufilu di l'amministratore, pò esistere prublemi cù l'installazione di un prugrammu. Questu hè dovutu à u fattu chì micca tutti i installatori invocanu una finestra UAC all'avvio. Sta situazione di cose conduce à u fattu chì a prucedura di stallazione si faci cun diritti ordinarie, anzchie amministrative, da i quali a fiaschi hè seguitu regolarmente. Dopu, avete bisognu di cuminciare u prucessu di stallazione cù l'autorità amministrativa per forza. Per questo in "Esploratore" fate un clic destro sul file di installazione e seleziona l'opzione di avvio a nome dell'amministratore nell'elenco che appare. Ora l'applicazione deve stallà normalmente.

Inoltre, se avete l'autorità amministrativa, pudete disattivà u cuntrollu di l'ACU cumunu. Dopu tutte e restrizioni per l'installazione di applicazioni sottu à u cuntu cù qualchi diritti saranu cacciunate. Ma si consiglia di fà quellu solu quandu assolutamente necessariu, postu chì tali manipolazioni aumenteranu significativamente a vulnerabilità di u sistema per malware è intrusci.

Lezione: Spegni avvisu di sicurezza UAC in Windows 7

A ragione di i prublemi cù l'installazione di un software nantu à un PC cù Windows 7 pò esse un listinu piuttostu largu di fattori. Ma più spesso stu prublema hè associata à a mancanza di certi cumpiuli in u sistema o cù una mancanza di autorità. Naturalmente, per risolve una situazione separata prublema causata da un fattore specificu, esiste un certu algoritmu di azzioni.