Windows 10 requisiti di sistema

Microsoft introduceu novu infurmazione nantu à i seguenti punti: a data di uscita di Windows 10, i requisiti minimi di sistema, le opzioni per l'aggiornamentu di u sistema è a matrice. Quelli chì attendenu u liberazione di a nova versione di u sistema operativo, sta infurmazione pò esse utile.

Dunque, u primu articulu, data di uscita: u 29 di Lugliu, Windows 10 sarà dispunibule per l'acquistu è l'aggiornamenti in 190 paesi per computer è tablet. L'aggiornamentu per l'utenti di Windows 7 è Windows 8.1 sarà liberu. Cù l'infurmazione nantu à u sughjettu Riservà Windows 10, pensu chì tutti anu rinstruitu à leghje.

Requisiti hardware minimali

Per i desktop, i requisiti minimi di sistema sò i seguenti: una scheda madre cun UEFI 2.3.1 è attivata per difettu Secure Boot cum'è u primu criteriu.

Queste esigenze annunciate in precedenza sò state pruposta principalmente à i fornitori di i nuovi computer cun Windows 10, è u fabbricante decide dinò se l'utente possa disattivà l'avviamento sicuru in UEFI (chì pò impedisce chiunque decide di installà un altru sistema). ). Per i computer antichi chì anu un BIOS regule, pensu chì ùn ci sia micca restrizioni per l'installazione di Windows 10 (ma ùn possu micca garantisce).

L'altri requisiti di sistema ùn sò micca cambiati bè rispetto à e versioni precedenti:

  • 2 GB di RAM per u sistema à 64 bit è 1 GB di RAM per 32 bit.
  • 16 GB di spazio liberu per un sistema di 32-bit è 20 GB per un 64-bit.
  • Carta di grafica (scheda di grafica) cù supportu DirectX
  • Risoluzione di l'immusione 1024 × 600
  • Processore cù una velocità di clock di 1 GHz.

Così, virtualmente ogni sistema chì esiste Windows 8.1 hè ancu aduvatu per l'installazione di Windows 10. Da a mo esperienza, pò dì chì e versioni preliminari travaglianu bè bè in una macchina virtuale cù 2 GB di RAM (almenu, più veloce di 7). ).

Nota: Ci sò requisiti addiziunali per e funzioni supplementari di Windows 10 - un microfonu di ricunniscenza vocale, una fotocamera à infraru o un scanner d'empronta digitale per Windows Ciao, un account Microsoft per un numeru di funzioni, etc.

Versioni di u Sistema, Aggiorna Matrix

Windows 10 per i computer hè pubblicatu in dui versioni principali - Casa o Cunsumore (Casa) è Pro (prufessiunale). In questu casu, l'aggiornamentu per i Windows 7 è 8.1 cun licenza sarà fattu di a siguente:

  • Windows 7 Starter, Home Basic, Home Extended - upgrade à Windows 10 Home.
  • Windows 7 Professional è Ultimate - finu à Windows 10 Pro.
  • Windows 8.1 Core è Lingua Unica (per una lingua) - finu à Windows 10 Home.
  • Windows 8.1 Pro - up in Windows 10 Pro.

Inoltre, una versione corporativa di u novu sistema sarà publicata, è una versione speciale di Windows 10 per dispositivi cum'è i banci, i dispositivi medici, etc.

Inoltre, cum'è annunziatu, l'utenti di versioni pirata di Windows puderanu ancu fà fà un aghjunghju gratuitamente à Windows 10, tuttavia, ùn riceveranu micca una licenza.

Ulteriori informazioni ufficiali nantu à l'upgrade di Windows 10

Cume a compatibilità cù i piloti è i prugrammi quandu aghjini l'upigrafia, Microsoft riporta u seguitu:

  • Durante l'upgrade à Windows 10, u prugramma antivirus sarà eliminatu cù l'impostazioni salvate, è dopu a fine di l'upgrade, l'ultima versione hè installata di novu. In casu chì a licenza per l'antivirus avissi scadutu, Windows Defender sarà attivatu.
  • Alcuni di i prugrammi di u fabbricante di l'ordinatore ponu esse eliminati prima di l'upgrading.
  • Per i prugrammi individui, l'applicazione "Ottenere Windows 10" riprenderà i prublemi di compatibilità è vi suggerisce di cullarli da u computer.

Si sintesi, ùn ci hè nunda di novu in i requisiti di sistema di u novu OS. È cù i prublemi di compatibilità è micca solu pussessce a cunnuscità molto prestu, ancu meno di due mesi manca.