Applicazioni Android chì vi rendenu più intelligenti

I servizii Yandex si distinguenu per u travagliu stabile è raramente causanu problemi à l'utenti. Se truvate chì ùn pudete micca aprà a pagina iniziale di Yandex, mentre a cunnessione Internet hè in ordine è l'altri dispositivi u apru senza prublemi, questu puderebbe indicà chì u vostru computer sia statu attaccatu da software maligno.

In questu articulu parleremu di u prublemu in più dettu.

In Internet ci hè una categoria di virus, chjamati "virus di sostituzione di pagina". A so essenza sta in u fattu chì, invece di a pagina richiesta, sottu à a so apparenza, l'utente aprite siti chì u scopu hè frusta finanziaria (invia SMS), furzata di password è installazione di prugrammi indesiderati. Più spessu, e pagine sò "mascherate" sottu i risorse più visitati, cume Yandex, Google, Mail.ru, vk.com è altri.

Ancu se quandu aprite a pagina iniziale di Yandex, ùn vi hè micca mostratu un missaghju d'appellu fraudulento à l'azione, sta pagina pò avè segni sospette, per esempiu:

  • apre una pagina in blancu cù i messaggi d'errore di u servitore (500 o 404);
  • Quandu inserisci una query in una stringa, si pende o freni.
  • Cosa fate quandu stu problema accade

    I segni sopra cagionati pò indicà i virus informatichi. Cosa fate in sta situazione?

    1. Installate un prugramma antivirus o abilitelu se ùn hè micca attivu. Scansione u vostru computer cun antivirus.

    2. Applicate utilità gratuite, per esempio, "CureIt" da Dr.Web è "Virus Removal Tool" di Kaspersky Lab. A so alta probabilità, queste applicazioni gratuite identificanu u virus.

    Per altre informazioni: Kaspersky Virus Removal Tool - medicina per un urdinatore infettatu cù virus.

    3. Scrive una lettera à u serviziu di supportu Yandex [email protected]. cun una descrizzione di u prublema, attaccendu i so screenshot per chiarezza.

    4. Sù possibile, aduprà servitori DNS sicuri per navigà in Internet.

    In dettaglio: Panoramica di u servitore Yandex DNS gratuitu

    Questu pò esse solu unu di i motivi perchè a homepage di Yandex ùn funziona micca. Cura di a sicurezza di u vostru computer.