I sistemi operativi moderni sò pacchetti di software assai cumplevuli è, per quessa, ùn sò micca senza difetti. Si manifestanu in forma di diversi errori è fallimenti. I sviluppatori ùn sempre anzianu a sforzà o semplicemente ùn anu tempu per risolve tutti i prublemi. In questu articulu parleremu cume di risolve un unicu errore cum'è installazione di l'aggiornu di Windows.
Ùn ci hè micca installazione d'aggiornamenti.
U prublema, chì sarà descrittu in st'articulu, hè espressu in l'apparizione di una iscrizzione nantu à l'impussibilità di stallà l'aggiornamenti è rinnuvà cambiamenti quandu u sistema hè ripartitu.
Ci hè parechje ragioni per questu comportamentu di Windows, perciò ùn analizzaremu micca ciascuna in modu individuale, ma daremu i modi più universali è effettivi per eliminà elli. U più spessu, l'errori si verificanu in Windows 10 a causa di u fattu chì riceve è installa attualizazioni in u modu chì limita a participazione di l'utente, quant'ellu ti hè pussibule. Hè per quessa chì i screenshots saranu stu sistema, ma e raccomandazioni valanu per altre versioni.
Metudu 1: Fighjate a cache di l'aggiornamentu è smettite u serviziu
A realtà, a cache hè una cartulina abituale nantu à u discu sistema, duve i prugrammi di l'aggiornamentu sò prereregistrati. A causa di vari fattori, ponu esse danneggiati quandu si scarica è di conseguenza produce errori. L'essenza di u metudu consiste in cancellà questa cartella, dopu chì l'OS scrivevi i nuovi file chì speriamo ùn saranu micca rotti. In seguitu analisi duie opzioni di pulizia - da travaglià in "Modu sicuru" Windows è aduprà u so boot da u discu d'installazione. Questu hè perchè ùn hè micca sempre pussibule chì quandu si verifica un fallimentu, pudete logà per effettuà l'operazione.
Modu sicuru
- Vai à u menù "Start" è aprite u blocu di parametri cliccendu nantu à l'ingranaghju.
- Andate in a sezione "Aggiorna è Sicurezza".
- Next in i tab "Recuperu" truvà u pulsante Ora ripartisce è cliccate nantu à ellu.
- Dopu avè riavvicinatu cliccate nantu à "Risoluzione di i problemi".
- Andà à i parametri supplementari.
- Dopu, selezziunate "Boot Options".
- In a prossima finestra, cliccate nantu à u bottinu Reboot.
- À a fine di u prossimu ripartimentu, cliccate nantu à a tasta F4 in a tastiera da accende "Modu sicuru". U PC hà da ripartire.
Nant'à altri sistemi, sta prucedura sembra differente.
Per di più: cum'è entrà in modalità sicura nantu à Windows 8, Windows 7
- Avviciniamo a console di Windows in parte di l'administratore da a cartella "Servizio" in u menù "Start".
- A cartulare chì ci interessa hè chjamata "SoftwareDistribution". Deve esse rinominata. Questu hè fattu cù u cumandatu chì seguitu:
ren C: Windows SoftwareDistribution SoftwareDistribution.bak
Dopu u puntu pò scrive ogni estensione. Questu hè fattu per chì pudete risturà a cartella in casu di fallimenti. Ci hè ancu una sfumata: a lettera di u discu sistema Da: specificatu per a configurazione standard. Se in u vostru casu a cartella di Windows hè nantu à un altru discu, per esempiu, D:dopu avete bisognu di entrà sta lettera particulare.
- Spegni u serviziu "Update Center"sì u prucessu pò principià una volta. Facemu clic in PKM cù u bottinu "Start" è andate à "Gestione Computer". in u "sette" questu articulu pò esse trovu cliccendu à u bottinu direttu di u mouse nantu à l'icona di u computer in u desktop.
- Fate un dopu clic per aprire a sezione. "Servizi è Applicazioni".
- Dopu, andate à "Servizi".
- Truvate u serviziu desideratu, cliccate à u bottinu direttu di u mouse è selezziunate l'elemento "Pruprietà".
- In u listinu in menù Tipu Startup setatu u valore "Disabled", cliccate nantu à "Sceglite" è u chjappate a finestra di pruprietà.
- Rinvià a macchina. Ùn hè micca bisognu di configurà qualcosa, u sistema hà da cumincià cum'è di solitu.
U discu d'installazione
Se ùn pudete micca rinunciatu una cartella da un sistema di travagliu, pudete fà solu cù l'aviazione da un drive flash o discu cù una distribuzione di l'installazione scritta à ellu. Pudete aduprà u discu di solitu cù "Windows".
- Prima di tuttu, avete bisognu di configurà l'inizializazione in BIOS.
Leggi ancu: Cumu definisce a scarpa da u drive flash USB
- À u primu stadiu, quandu apparisce a finestra di installazione, preme a combinazione di tasti SHIFT + F10. Questa azione sarà lanciata "Linea di cumandamentu".
- Cum'è cun tale carica, i media è e partizioni ponu esse cambiate temporaneamente, avete bisognu di scopre chì lettera hè assegnata à u sistema, cù a cartella "Windows". U comandu DIR, chì mostra i cuntenuti di una cartella o un discu integru, ci aiuterà in stu. Entremu
DIR C:
Spingi ENTERdopu chì a descrizione di u discu è u so cuntenutu appariranu. Comu pudete vede, cartulari "Windows" no
Verificate un'altra lettera.
DIR D:
Ora, in a lista rilasciata da a console, vedemu u directory chì ci vole.
- Immettite u comando per rinominà a cartella "SoftwareDistribution", senza dimenticà a lettera di drive.
ren D: Windows SoftwareDistribution SoftwareDistribution.bak
- Dopu avete bisognu di pruibite a "Windows" installà automaticamente l'aggiornamenti, chì cessa di fermà u serviziu, cum'è in l'esempiu cù "Modu sicuru". Inserite u comando chì seguita è cliccate ENTER.
d: Windows e32 32 sc.exe config wuauserv start = disabled
- Chiudite a finestra di console, è dopu l'installatore, cunfirmendu l'azione. U computer riavanu. À u prossimu avvicinamentu, avete bisognu di adattà i parametri di l'avvio in u BIOS torna, sta sta da u discu rigiu, cioè, di fà tuttu cum'è primu impostatu.
Sò quessa a dumanda: perchè tante difficoltà, perchè pudete rinominà a cartella senza avè download, riavende? Ùn hè micca u casu, in quantu a cartella SoftwareDistribution sia normalmente occupata da processi di sistema, è tale operazione fallirà.
Dopu avè completatu tutte e azzioni è stallà l'aggiornamenti, bisognu riparte u serviziu chì ne hè disattivatu (Update Center), specificendu u tippu di lancio per questu "Automatic". Cartella "SoftwareDistribution.bak" pò esse eliminatu.
Metudu 2: Editor di u Registru
Un altru motivu chì causa errori quandu aghjurnà u sistema operativu hè a definizione sbagliata di u profilu di l'utente. Questu accade per via di a chjave "extra" in u registru di sistema di Windows, ma prima di iniziate à fà e queste azzioni, devi creà un puntu di riparazione di u sistema.
Leggi ancu: Istruzioni per a creazione di un puntu di ripristinamentu Windows 10, Windows 7
- Aprite l'editor di u registru inserendu u cumandamentu appropriatu in a linea Run (Win + R).
regedit
- Andà à u ramo
SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows Windows NT CurrentVersion ProfileList
Quì sì interessatu à cartulari chì anu assai numeri in u titulu.
- Avete bisognu di fà u seguitu: fighjate tutte e cartelle è truvate duie cun un gruppu identicu di chiavi. Quellu chì si duverà rimessu hè chjamatu
ProfileImagePath
U signale di rimozione serà un altru parametru chjamatu
Refcount
Se u so valore hè
0x00000000 (0)
dopu ci sò in a cartula di dirittu.
- Rimuete u parametru cù u nomu di l'utente, selezendu e cliccendu CANCELLARE. Siamo d'accordu cù u sistema di avvertenza.
- Dopu tutte e manipulazioni chì avete bisognu di ripartite u PC.
Altre soluzioni
Ci hè ancu altri fattori chì influenzanu u prucessu d'aghjurnamentu. Questi includenu malfunzionamenti di u serviziu rispettu, errori in u registru di sistema, mancanza di u spaziu di u discu necessariu, è u funziunamentu sbagliatu di i componenti.
Per di più: Soluzione di problemi cun installazione di l'aggiornamentu di Windows 7
Se avete prublemi in Windows 10, pudete aduprà l'uttroni diagnostichi. Parà i servizii di Risoluzione di problemi è Windows Update Troubleshooter. Sò capace di scebbenu automaticamente è di eliminà e cause di l'errori durante l'aggiornu di u sistema operativu. U primu prugramma hè integratu in u sistema operativo, è u secondu duverà esse scaricatu da u situ ufficiale di Microsoft.
Per di più: Problemi di risoluzione di l'aggiornamentu d'installazione in Windows 10
Conclusione
Parechji utilizatori, in presenza di prublemi durante l'installazione di l'aggiornamenti, anu cerca di risolverle in un modu radicale, disattivà cumplettamente u meccanismo di l'aggiornamentu automaticu. Questu ùn hè micca cusì raccomandatu perchè e cambiamenti cosmetichi sò solu à u sistema. Hè specialmente impurtante per riceve i file chì miglioranu a sicurezza, cume i criminali sò sempre in cerca di "fori" in u sistema operativo è, tristemente, sò trovu. Luntanu da Windows senza u supportu di sviluppatori, rischiate di perde informazioni impurtanti o "cumpartendu" dati personali cù hacker in forma di logins è password in i vostri portafogli, e-mail o altri servizii.